return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III (pg. 13)
View this Thread in Original format
Donna
Mij ken je wel sabientje,we zijn immers eng gelijk remember;)
Tijd niet gezien iig,gaan jullie naar capital?
Sabina
uuuuhm :conf:

sorry hoor tis maandag mijn geheugen laat me nu echt in de steek :mad: op een andere dag zou ik t ook niet weten

geef s een hint :D
DJ_Siesta
hey weer een vrouw derbij :D
miki0
Mmmzz lekker begonnen met dit te posten op de verkeerde plek maar goed :D
Nog maar een poging

Sommige mensen zullen me al kennen, de meeste niet denk
Maar goed, ik ben geen vrouwtje dus niet achter me aan komen met geile opmerkingen enzo, ben 21 student officieel maar ja.

Verders maar gewoon vragen als je wat wil weten

ow ja, ik ben mikio en niet miki0 maar ging wat fout met inloggen :conf:
TrAnCeNeVeRdIe
zo miki0(!!!) is hier ook hoor :p veel kan je niet :p als je nou de faq had gelezen wassut wel goed gekomme maaruh WELCOME :)
Teal'k
quote:
Originally posted by Optimus
wat dacht je, ik heb nog een acount op TA?:D


Ja.. Ik ben een tijdje weg geweest omdat het gemiddelde niveau echt.. mja.. behoorlijk LAAG was.. maar ziet er nu weer okay uit.. Tanx 2 the mods! :D
TrAnCeNeVeRdIe
nou uh Welcome dan maar ;)

ennnnuh nu niet meer weggaan alst nivo laag is dat doet ur niet toe :p hoge nivo's kan jij die wel bijbene dan ? ;)
Optimus
quote:
Originally posted by TrAnCeNeVeRdIe
nou uh Welcome dan maar ;)

ennnnuh nu niet meer weggaan alst nivo laag is dat doet ur niet toe :p hoge nivo's kan jij die wel bijbene dan ? ;)


niveaus bedoel je

enneee... MoEt Je EeN BrEeZaH?:eek:
TrAnCeNeVeRdIe
hmmz... /me drinkt geen bier neej, breezers gaan der ook wel in jah :) maar doe tog maar Smice ;) en ik snap je hint ook wel :D
Flipper01
Welkom heren en veel plezier hiero, vergeet niet de regels door te lezen anders zullen de heren moderators je een pak rammel geven :p


!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Flipper01
Welkom heren en veel plezier hiero, vergeet niet de regels door te lezen anders zullen de heren moderators je een pak rammel geven :p




Die vangen ze elke dag al op :D
miki0
quote:
Originally posted by Teal'k
Ja.. Ik ben een tijdje weg geweest omdat het gemiddelde niveau echt.. mja.. behoorlijk LAAG was.. maar ziet er nu weer okay uit.. Tanx 2 the mods! :D

Daar gaat vanaf nu dus duidelijk verandering in komen aangezien t gem IQ hier 23.4 is en ik daar zeker 5 punten boven zit:eyes:

Maar volgens mij heb je heel misschien eventuell op zich wel een klein beetje gelijk eventueel op zich :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 
Privacy Statement