|
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Mij ken je wel sabientje,we zijn immers eng gelijk remember;)
Tijd niet gezien iig,gaan jullie naar capital? |
|
|
| Sabina |
uuuuhm :conf:
sorry hoor tis maandag mijn geheugen laat me nu echt in de steek :mad: op een andere dag zou ik t ook niet weten
geef s een hint :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| hey weer een vrouw derbij :D |
|
|
| miki0 |
Mmmzz lekker begonnen met dit te posten op de verkeerde plek maar goed :D
Nog maar een poging
Sommige mensen zullen me al kennen, de meeste niet denk
Maar goed, ik ben geen vrouwtje dus niet achter me aan komen met geile opmerkingen enzo, ben 21 student officieel maar ja.
Verders maar gewoon vragen als je wat wil weten
ow ja, ik ben mikio en niet miki0 maar ging wat fout met inloggen :conf: |
|
|
| TrAnCeNeVeRdIe |
| zo miki0(!!!) is hier ook hoor :p veel kan je niet :p als je nou de faq had gelezen wassut wel goed gekomme maaruh WELCOME :) |
|
|
| Teal'k |
| quote: | Originally posted by Optimus
wat dacht je, ik heb nog een acount op TA?:D |
Ja.. Ik ben een tijdje weg geweest omdat het gemiddelde niveau echt.. mja.. behoorlijk LAAG was.. maar ziet er nu weer okay uit.. Tanx 2 the mods! :D |
|
|
| TrAnCeNeVeRdIe |
nou uh Welcome dan maar ;)
ennnnuh nu niet meer weggaan alst nivo laag is dat doet ur niet toe :p hoge nivo's kan jij die wel bijbene dan ? ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by TrAnCeNeVeRdIe
nou uh Welcome dan maar ;)
ennnnuh nu niet meer weggaan alst nivo laag is dat doet ur niet toe :p hoge nivo's kan jij die wel bijbene dan ? ;) |
niveaus bedoel je
enneee... MoEt Je EeN BrEeZaH?:eek: |
|
|
| TrAnCeNeVeRdIe |
| hmmz... /me drinkt geen bier neej, breezers gaan der ook wel in jah :) maar doe tog maar Smice ;) en ik snap je hint ook wel :D |
|
|
| Flipper01 |
Welkom heren en veel plezier hiero, vergeet niet de regels door te lezen anders zullen de heren moderators je een pak rammel geven :p
 |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Welkom heren en veel plezier hiero, vergeet niet de regels door te lezen anders zullen de heren moderators je een pak rammel geven :p
|
Die vangen ze elke dag al op :D |
|
|
| miki0 |
| quote: | Originally posted by Teal'k
Ja.. Ik ben een tijdje weg geweest omdat het gemiddelde niveau echt.. mja.. behoorlijk LAAG was.. maar ziet er nu weer okay uit.. Tanx 2 the mods! :D |
Daar gaat vanaf nu dus duidelijk verandering in komen aangezien t gem IQ hier 23.4 is en ik daar zeker 5 punten boven zit:eyes:
Maar volgens mij heb je heel misschien eventuell op zich wel een klein beetje gelijk eventueel op zich :o |
|
|
|
|