return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III (pg. 17)
View this Thread in Original format
total woot
quote:
Originally posted by New Wave
het forum gaat weer leven :)


Houd je bek slet! (dan moeten we er zeker weer meer tijd in steken? :whip: :whip: )


enne welkom de rest...
Akira
GA je pik wassen man
New Wave
quote:
Originally posted by total woot
Houd je bek slet! (dan moeten we er zeker weer meer tijd in steken? :whip: :whip: )


Rot dan op ouwe!:mad:
total woot
quote:
Originally posted by New Wave
Rot dan op ouwe!:mad:


:D komt r weer n beetje leven in de brouwerij is t weer niet goed....:conf: :rolleyes: :p :crazy:
BRaiNPoWeR
hallo allemaal,

ik ben ook nieuw en dus is het altijd zo beleefd om je voor te stellen he. Mn echte naam is Patrick (18) en ik woon al veel te lang in het nog steeds niet boeiende Dordrecht, dus vandaar dat ik vaak op donderdag en zaterdagavond in Breda te vinden ben of anders ergens op een TranceEvent. Mijn favoriete styl is toch wel gewoon Trance, al heb ik altijd van die uitschieters zoals net hardstyle maar dat neemt alweer af en gaat beetje de Tekno kant op maar Tiesto blijft het beste !!!

zo nu ken je me nog niet maar toch

HOI
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by BRaiNPoWeR


WeLkOm:D
AlFerox
BrEeZaH ?!


:toothless
TranceZoner
Heyazzz :D

Ik zal me ff voorstellen. Ik ben TranceZoner (slechte naam) en ik woon in Groningen.. Ik zwerf al twee jaar rond op ta.com, maar ik kom nu pas bij deze fora, duzz

Anywayzz, ik ben 18 jaar oud woon in G-Town ben nog single :D.ik produceer zelf ook trance onder de naam OceanBreeze, en ik werk met Reason2. Vragen zijn duz altijd welkom. Ik maak dus trance, maar ik hou ook van waterskien (figuurskien), ouwehoeren, en surfen op Trance-related sitez...

Ik hoop hier veel lol te beleven, en je hoort van me..

Latrazzzzzzz guyssss ;)
tijs08
quote:
Originally posted by TranceZoner

Ik hoop hier veel lol te beleven, en je hoort van me..



welkom :)

en dat wij ook maar veel pret van jou mogen beleven. :D

post eens een sampletje van wat je maakt ofzo.. ben nu al wel aardig benieuwd...
TranceZoner
quote:
Originally posted by tijs08
welkom :)

en dat wij ook maar veel pret van jou mogen beleven. :D

post eens een sampletje van wat je maakt ofzo.. ben nu al wel aardig benieuwd...


Heyz dat met dat lol komt wel goed ;) ;) ;)
Ik wel iets posten , maar moet ff uit vinden hoe ik dat kan doen?? want ik moet eerst van wav naar mp3 omzetten en dan nog kijken hoe ik t hier moet posten... ADVIES?? :D:D: Later paterrrrrrrrr;) :D

eieregooie
quote:
Originally posted by TranceZoner
Heyz dat met dat lol komt wel goed ;) ;) ;)
Ik wel iets posten , maar moet ff uit vinden hoe ik dat kan doen?? want ik moet eerst van wav naar mp3 omzetten en dan nog kijken hoe ik t hier moet posten... ADVIES?? :D:D: Later paterrrrrrrrr;) :D


Hey welkom enzo... Kben alleen nu die pater van je al zat...
Original
Ook nieuw hier op het forum "Original".. Origineler dan origineel kan niet hé..
Luister (bijna) elke donderdag avond naar ID&T: In a State of Trance
Kwam meestal op tranceaddict om tracklists bij livesets te zoeken en om te kijken wat goeie nieuwe nummers waren in(CD Reviews / New Releases Discussion)

had eerst het hele NL forum over het hoofd gezien... maar nu toch maar ff ge-registered
...Heb nu al de "search pagina" aan me favorieten toegevoegd om stomme vragen te voorkomen.

Ohja en dit was m'n top 5 van 2002

Hello,

You have just submitted your vote for the best, A State Of Trance, tunes of
2002. You were number 18 to do so.

1 - Solar Stone - Solar Coaster
2 - Solar Factor - No Return
3 - Mark Norman - Faith
4 - Warrior - Drama
5 - Epsilon9 - Lifeformation (Classified Project Remix)

Thank you!

Visit the official Armin van Buuren website at www.arminvanbuuren.com.

dat was het voorlopig
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 
Privacy Statement