|
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
whaha, Nederlands is prima hoor, jong:Den ik snap niet dat je Engels intikt, ook niet na je uitleg, als je ziet dat alles in NL is gepost... |
Praten ze Nederlands in Heinkenszand ?? :toothless
Welcome at the Dutch TA-Forum Furby =
Welkom op het Nederlandse TA-Forum :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Jo welkom!
Lees wel ff de regels door voordat je begint met posten enzo om misverstanden te verkomen! |
|
|
| Chicane |
| Ik ben een draaddigger in training, maar kan die foto's nergens vinden.... grrrr :nervous: |
|
|
| eieregooie |
| Ehm... welke fotows? :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik ben een draaddigger in training, maar kan die foto's nergens vinden.... grrrr :nervous: |
er is maar één digger! en dat ben ik!:D |
|
|
| Jammy |
| Dan zal ik me ook maar eens voorstellen. Mijn naam is Jammy ik kom uit Roermond en ben 16 jaar. Ik ben nog steeds bezig uit te vinden hoe het allemaal werkt. Ik ben ook op zoek naar een ftp maja het wil nog niet zo lukken... |
|
|
| n00b |
| Hallo, ik ben n00b, (Gerard) en ik luister graag naar trance |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ehm... welke fotows? :D |
Odyne :D |
|
|
| New Wave |
| Noop en jammie, welkom in onze psychiatrische inrichting. |
|
|
| DJ_Siesta |
jow n00b en Jammy, welkom in deze tent vol met hoere :D
lat0rrrr, I R sleepz0rre, morge weer kutjevroeg, niet leuk:(:( |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Chicane
Odyne :D |
WAAR! :eek: Ghehehe... |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik ben een draaddigger in training, maar kan die foto's nergens vinden.... grrrr :nervous: |
beter zoeken lieffie ;) :p |
|
|
|
|