|
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, is dat het zusje wat ook pimpwar speelt?:) Laat dr deze thread maar niet lezen:p;) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Mr Zimz
maar ik ben natuurlijk niet van plan elke week een andere foto op t forum te gooien..:D |
Nee, een keer maand een nieuwe pikante foto is genoeg om hier te mogen blijven :p |
|
|
| New Wave |
nee 17 :D jammer joh! |
Nou zoals je in een andere thread kon lezen hebben we een marche gesteld TOT 18 jaar, ze komt dus nog steeds in aanmerking voor het nieuwe gezicht van lijst TinTim.
Ze komt bijvoorbeeld op posters, flyers, grote vlaggen, op mijn slaapkamer en ze mag meedoen aan reclame-commercials voor televisie, deze wordt opgenomen in 8 delen, ook voor commerciele doeleinde uiteraard.:D
Ze zal uiteraard gepaste kleding moeten dragen, deze wordt bepaald door de 2 voorzitters van Lijst TinTim.
Dit baantje klink goed in de oren, niet? tis niet zomaar een zakcentje
:p |
|
|
| Optimus |
ze moet ook dat dansje uit mijn sig kunnen doen:D
dan danst ze samen met mij de volgende keer:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
op mijn slaapkamer
|
Leuk detail...
| quote: | Originally posted by Optimus
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, is dat het zusje wat ook pimpwar speelt? Laat dr deze thread maar niet lezen
|
Ja die ja! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
nee 17 :D |
Ken net nog :D |
|
|
| Mr Zimz |
nahja uhm goed nieuws voor eieregooie ze is nu in Roemenie en ze was ff naar een internet cafe geweedt daar en ik was toevallig online en ze was tot de ontdekking gekomen dat ze hellemaal geen zin heb in een vriendje dus als ze terug is.. dan is ze weer single..
dat is zegmaar t laatste nieuwtje :) |
|
|
| eieregooie |
Dat biedt perspectieven...
Eens kijken... Ze dumpt d'r vriendje... dus ze ken weer doen en laten wat ze wil... En als ik 'r dan ranzig hard neem... dan verwacht ze ook niets anders van me dan dat...
Gunstig :D |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dat biedt perspectieven...
Eens kijken... Ze dumpt d'r vriendje... dus ze ken weer doen en laten wat ze wil... En als ik 'r dan ranzig hard neem... dan verwacht ze ook niets anders van me dan dat...
Gunstig :D |
Pffft, T.H.C. proest zijn koffie over zijn beeldscherm(het is gvd 5:42), dit is echt mega lol, zelfs op dit tijdstip.:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
Pffft, T.H.C. proest zijn koffie over zijn beeldscherm(het is gvd 5:42), dit is echt mega lol, zelfs op dit tijdstip.:D |
:D |
|
|
| New Wave |
nahja uhm goed nieuws voor eieregooie ze is nu in Roemenie en ze was ff naar een internet cafe geweedt daar en ik was toevallig online en ze was tot de ontdekking gekomen dat ze hellemaal geen zin heb in een vriendje dus als ze terug is.. dan is ze weer single..
dat is zegmaar t laatste nieuwtje :) |
Dat betekend dus dat eierengooier de eerste persoon is die in aanmerking komt voor een samenwerkingsverband met je zusje?
:(
Optimus, laat maar hangen dat meisje, der zijn nog zat andere dames....:( |
|
|
| Mr Zimz |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dat betekend dus dat eierengooier de eerste persoon is die in aanmerking komt voor een samenwerkingsverband met je zusje?
:(
|
ja je moet de "bal" een beetje in je eigen ploegje houden tog..
maar idd wijfies zat !! en das echt veel werk als je die allemaal om je lul moet douwen dus je ken nog kieskeurig zijn ook :D :D :D |
|
|
|
|