return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III (pg. 11)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
Kom maar op Bakkie?!?!

:D
Disney
Hallo allemaal,

Naam: Disney
Leeftijd: 22 jaar
Studie: Werktuigbouwkunde (TUe)
Muziekstijlen: Trance, techno, progressive en ook club gaat er wel in. Alleen hardstyle/hardhouse vind ik niet echt iets.

Lees al jaartje hier op het forum. In januari toen ook maar geregistreerd en nu sinds kort aan het posten geslagen. (Had eerst nog wat password probjes... misschien inactief geworden omdat ik lang niks had gepost???)

GRTZ
New Wave
Disney,

Welkom in dit psychisch gestoorde forum. :) :eyespop: :crazy: :eyespop: :nervous: :wtf: :crazy: :eyespop: :eyes: :wtf: :eyespop: :crazy:
[SigneT]
Hallo allemaal ,

ik zal me dan ook maar eens voorstellen

Ik ben daniel en ben 16 jaar :D ik zit in Havo4 op de KSG (in apeldoorn)

euhm ik ben zelf ook dj ik draai al een klein jaartje en t gaat erg goed vind ik zelf dan...
Mijn favo stylen zijn toch wel Trance/Progressive
Mijn favo dj's zijn Tiesto , AvB , lemon 8 en nog wel wat....

Een aantal van jullie zullen me wel kennen van IRC (#Gmdb / #Raremusicfinder.com) mijn naam is daar Sand|Man maar aan gezien hier al een sandman was moest ik iets anders verzinnen...

Greetz
New Wave
quote:
Originally posted by [SigneT]
Hallo allemaal ,

euhm ik ben zelf ook dj ik draai al een klein jaartje en t gaat erg goed vind ik zelf dan...

Een aantal van jullie zullen me wel kennen van IRC (#Gmdb / #Raremusicfinder.com) mijn naam is daar Sand|Man maar aan gezien hier al een sandman was moest ik iets anders verzinnen...

Greetz

Weet je het wel zeker dat je hier wilt posten?
Ik wordt namelijk hardstikke hitsig van jongetejs onder de 18 :wtf: :nervous: :eyespop: :crazy: :eyespop: :wtf: :nervous: :eyespop: :crazy:

:p
Flipper01
quote:
Originally posted by New Wave
Ik wordt namelijk hardstikke hitsig van jongetejs onder de 18 :wtf: :nervous: :eyespop: :crazy: :eyespop: :wtf: :nervous: :eyespop: :crazy:

:p

Dat zei je net ook al :rolleyes:

Welkom [SigneT] en Disney!
!_PeTrUs_!
quote:
Hallo allemaal ,

Greetz

Eén van onze verloren RMF vrinden ;)

LOL, was jij nie ook betrokken bij die MP3site met GraveHard & Mindphaser een paar jaar geleden?!?!
[SigneT]
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Eén van onze verloren RMF vrinden ;)

LOL, was jij nie ook betrokken bij die MP3site met GraveHard & Mindphaser een paar jaar geleden?!?!

hehe achja rmf is verleden tijd het is nu gdbm :)

ik was idd een aantal jaar geleden betrokken daarbij....

quote:
Originally posted by New Wave

Ik wordt namelijk hardstikke hitsig van jongetejs onder de 18

./me slaps New Wave around a bit with a large trout :P
DJ Spike Mike
Hee hallo allemaal, een paar vrienden van me zitten op dit forum en ik dacht: laat ik ook es effies rond gaan kijken... ik studeer in enschede, 21 jaar, en mijn hobbies zijn: beetje DJ'en (jeetje lijkt wel hennie huisman show :D ) Dat DJ'en doe ik dan het liefst met trance plaatjes a la armin en in mindere mate ferry en tiesto. Misschien kunnen jullie me van Digitally Imported, daar doe ik wel es soms een setje (maandag nog). Verder hou ik van feestuhh :crazy: en dus zie ik jullie vanavond allemaal bij de armin eaunly!
dj_highforce
quote:
Hallo allemaal ,

Greetz

Heel appart, ik ben dus ook daniel ook apeldoorn, maar niet op KSG.
Moi zit op Edison...

Smaak iz wel heel anders, doe mij maar Hardhouse/Style.
Maja, kben eigenlijk niet nieuw hier. Post alleen niej zow vaak :D

Flipper01
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie Sabina uit Arnhem is??? Dus vertel op!! :p
Jellow
Ook nieuw,naja nieuw..Nu begin ik langzaam te posten.Heb al heel lang dit forum dagelijks gelezen.
Jelle , 15 Jaar.. Havo4 en ik draai nu ongeveer een half jaartje voornamelijk Techno maar ook soms wat trance/hardstyle voor de afwisseling.

Een aantal hier zullen mij wel kennen van Clubcharts..Juist..die extreme BXR/Mauro Picotto freak :crazy:

Duzzeeh..Hallo:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement