|
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Mr Zimz
ja je moet de "bal" een beetje in je eigen ploegje houden tog..
maar idd wijfies zat !! en das echt veel werk als je die allemaal om je lul moet douwen dus je ken nog kieskeurig zijn ook :D :D :D |
Vrouwen van 12 willen niet zo gouw, ik denk dat we dan de minimum leeftijd maar naar de 14 opschroeven :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Mr Zimz
en das echt veel werk als je die allemaal om je lul moet douwen |
He, dat vinnik nou een beetje cru...
:crazy: |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dat betekend dus dat eierengooier de eerste persoon is die in aanmerking komt voor een samenwerkingsverband met je zusje?
|
Ik hep zo 't idee dat Zip 'n lijst hep hange met alle mogelijke 'vriendjes-in-wording' voor z'n zussie ... maarjah, hijs ook 'n master pimp he :D :D
Misschien ken je sollicitere naar 'n plekkie op die lijst
| quote: | Originally posted by Mr Zimz
en das echt veel werk als je die allemaal om je lul moet douwen |
En daar hep jij ook zo veel ervaring mee he :p :p :p |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Vrouwen van 12 willen niet zo gouw, ik denk dat we dan de minimum leeftijd maar naar de 14 opschroeven :D |
Het is gewoon een kwestie van een beetje pushen. Ze willen wel, maar hebben het zelf nog niet helemaal door, daar moet je ze een of twee handjes mee helpen! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Het is gewoon een kwestie van een beetje pushen. Ze willen wel, maar hebben het zelf nog niet helemaal door, daar moet je ze een of twee handjes mee helpen! |
Whahaha! Nou, zeg maar 1 of 2 vingers... :p :toothless |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Whahaha! Nou, zeg maar 1 of 2 vingers... :p :toothless |
Zou dat passen? ik denk dat ik gewoon een vuist probeer :p
Ejh , maar effe over dat solliciteren, waar ken ik mijn sollicitatie-brief naartoe sturen? :D |
|
|
| TrAnCeNeVeRdIe |
TnDtjuh is der ook wel weer :) had me hier ooit al aangemeld merkte ik net :) maja sommige zulle mij wel kennen via irc :) het irritante spemventje met zen mp3plugin *dia jah :p*
Ben 14 jaar woon in Apeldoorn (dichtbij Bussloo :P)
Hobby's Voebal muziek luisteren
GrtZ TnD |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by TrAnCeNeVeRdIe
maja sommige zulle mij wel kennen via irc :) het irritante spemventje met zen mp3plugin *dia jah :p*
|
Ha broekie :D |
|
|
| DanceTrend |
Oi dames, ik ben ook nieuw hier :)
Ben kameraad van DJ Bazz, woon vlakbij groningen..
Was ook @ Mysterlyland, ook bij meeting, met DJ Bazz dus :P |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Welkom!
Mag je gelijk je sig veranderen!
Spam is nml nie toegestaan ;)
**EDIT***
OK, laat nog maar ff
Zodra er een URL bij staat mag ie weg :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by eXos
Welkom!
Mag je gelijk je sig veranderen!
Spam is nml nie toegestaan ;)
**EDIT***
OK, laat nog maar ff
Zodra er een URL bij staat mag ie weg :D |
Eigenlijk ben ik ook best een giga lul ook h? :D |
|
|
|
|