|
"Nieuw?, effe voorstellen" - Deel III (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| DanceTrend |
Hehe gefopt :p dr staat nix voor nix onder coming soon :)
En spam? Wat is dat? Kun je dat eten? :rolleyes: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by DanceTrend
Hehe gefopt :p dr staat nix voor nix onder coming soon :)
En spam? Wat is dat? Kun je dat eten? :rolleyes: |
btw welcome :D |
|
|
| DanceTrend |
Thx :)
Btw, je set @ Addiction is goed hoor ;) Echt mijn stijl :) |
|
|
| TranceFool |
| Welkom gozer! :) |
|
|
| DJ Bazz |
| hey kerel werd eens tijd zeg, ook nog ff welkom hier enneh tot laturz |
|
|
| DanceTrend |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
hey kerel werd eens tijd zeg, ook nog ff welkom hier enneh tot laturz |
Jah kan ik t helpen dat het 4 dagen duurt voordat mn account geactiveerd wordt :p |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by DanceTrend
Btw, je set @ Addiction is goed hoor ;) Echt mijn stijl :) |
das echt de grootste bout set die ik ooit gedraaid heb, had echt al teveel op toen, ik plaat soon wel ff een beter setje.
Groetjes :) |
|
|
| Mr Zimz |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ejh , maar effe over dat solliciteren, waar ken ik mijn sollicitatie-brief naartoe sturen? :D
|
ja uhm.. stuur maar naar mij... tis tenslote mijn zus
ff wat anders..
ik weet nog niet hoe en wat ze doet met d'r vriendje en of t al uit is enzo. Dus nog ff geduld Eieregooie :crazy:
...Dus hoe die nummertjes op de markt komen is voor mij ook een misterie..:conf: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Mr Zimz
ja uhm.. stuur maar naar mij... tis tenslote mijn zus
ff wat anders..
ik weet nog niet hoe en wat ze doet met d'r vriendje en of t al uit is enzo. Dus nog ff geduld Eieregooie :crazy:
...Dus hoe die nummertjes op de markt komen is voor mij ook een misterie..:conf: |
Start ff een new topic omtrent je zusje ofzo want je verneukt deze zo een beetje.
Dank u! |
|
|
| Mr Zimz |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Start ff een new topic omtrent je zusje ofzo want je verneukt deze zo een beetje.
Dank u! |
is die niet al verneukt maar wat je wil |
|
|
| techno:logy |
| Ik ben hans, 16 jaar en ik draai techno, maar dit was volgens kreischer2000 een leuk forum dus vandaar... |
|
|
|
|