return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Meer SENSATION info...
View this Thread in Original format
Mysteric
vers van de pers als het ware:

De eerste dag dat de kaarten in de verkoop gaan is zaterdag 12 Mei in
Amsterdam ( Bij de Free Record Shop in de Kalverstraat ). De eerste 1000
mensen die een entreekaart kopen zullen namelijk een "special treatment"
krijgen op het evenement zelf. Wat die "ST" inhoud houden wij no geheim maar
het zal absoluut een "sensation" worden.

De maandag erop ( 14 Mei ) zullen de kaarten gewoon in het hele land
verkrijgbaar zijn. Wees er snel bij want we verwachten heel erg snel
uitverkocht te gaan!

Naam : Sensation "The Worlds Leading Dance Event"

Locatie : Amsterdam ArenA

Datum : 7-7-2001

Prijs : Fl. 95,00 ( ex presale-fee )


Doors Open : 21.00 till 07.00 hours

Minimum age : 18

Web-adres : www.id-t.com

Op 5 Mei en 11 Mei zal er een Sensation-special uitgezonden worden op TMF
waarbij alle details omtrent 7 juli vrijgegeven zullen worden. Vanaf 14 Mei
kun je dit ook allemaal nog eens terugvinden op www.id-t.com .
magrec
OH MY ING GOD
niet op tmf NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
das echt rampzalig.
Mysteric
Ow en één ding is zeker:

MARCO V KOMT OOK :):p
Henkie_henk
quote:
Originally posted by magrec
OH MY ING GOD
niet op tmf NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
das echt rampzalig.


Ja ik vind t ook een aardig K*nkerzooitje!! anders gaat tmf zich een keertje bezighouden met die kankerawards en niet met goeie trance feesten.. ophoeren
JdDark
Zou ik binnenmogen, ik word pas 18 2 weken later?
tango
in nederland maken ze daar vaak niet zo'n probleem van, ze vragen je eerder je schoenen uit te trekken dan ze je legitimatie vragen op zo'n feest.

dus gewoon gaan.

Maar dat op tmf suckt echt zwaar. is wel cool dat marco v komt, alleen zie hem wel erg vaak de laatste tijd, hij moet oppassen dat ie niet te snel gaat, en dat ie overal aanwezig is.

greetz,
TNG
magrec
ehm vorig jaar kwas 16 maar ik zag meisjes (in mooie elfen pakjes ofzo van 14,15 misschien zelfs rondlopen)

(KBEN DAN WEL 1 METER 95) MAAR WEES NIET BANG DAAR DOEN ZE ECHT NIET MOEILIJK OVER die (ff capslock uitzetten) security gozers.
Jukx
Ja man!! volgens mij wordt dit echt een onwijs commercieel tyfusevenement!! nou, ik weet het wel zeker eigenlijk! ik hoor al van allerlei mensen in mijn omgeving die totaal niet in "de scene" zitten dat ze er naar toe willen gaan... dat voorspelt niet veel goeds dus!
JdDark
Thanx, jullie hebben mij blij gemaakt :D
Vergeet niet als alle TA komen van Nederland en België zijn dat er een hele hoop die wel in de scene zitten.
Akira
ach ja Trance energy is ook super commercieel en toch had ik me in heerenveen uitstekend vermaakt....
Shockers,Mysteryland enzo komen ook gewoon op TMF...bijna alle feesten van ID&T tegenwoordig dus waar je nu ineens super druk om???het ligt ook grotendeels aan ID&t dat het gebeurd, die willen gewoon lekker centjes vangen maakt hun geen uit wat voor publiek er komt....

Cold
quote:
Originally posted by Akira
ach ja Trance energy is ook super commercieel en toch had ik me in heerenveen uitstekend vermaakt....
Shockers,Mysteryland enzo komen ook gewoon op TMF...bijna alle feesten van ID&T tegenwoordig dus waar je nu ineens super druk om???het ligt ook grotendeels aan ID&t dat het gebeurd, die willen gewoon lekker centjes vangen maakt hun geen uit wat voor publiek er komt....



Kijk hier ben ik het nou mee eens...BOEIE dat TMF ...Sensation gaat WEER vet worden met of zonder TMF

dat LMFD!
Mysteric
Ik ga er toch heen...
Inderdaad heel jammer dat er veel van die gassies zijn die Cygnus X op tv hebben gezien en nu ook naar Sensation willen. Terwijl ze verder nog nooit uberhaubt aan de scene geroken hebben. Och, weten ze gelijk hoe je echt feesten moet!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement