|
גדנ"ע 2002
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אממממ מישהו יוצא?
אני ביום ראשון יוצא
אלו שהיו שנה שעברה ויכולים לספר לי איך זה,כי אני עדיין מתלבט
יש לי שבר הליכה ואני לא ירוץ ,השאלה אם עושים משהו אחר.....
אז יאללה תדברו
:D
תודה,
מוש |
|
|
| nargila-man |
אחי אם אתה לא הולך אני שם לך מכות!!!!
אין לך מושג איזה צחוקים הולך שם!
כל אחד עושה מה בראש שלו ישנים מלא חברים באוהל מזיינים למפקדים במוח..
אחי שכונה אחושרמוטה!!
ואל תדאג גם ככה אף אחד אחד לא ירוץ..
דבר אחד אתה תצטרך קצת להתכונן ..
לישון 4 שעות כל לילה במשך שבוע..
בשבילי זה חפיף כי בזמן לימודים אני ישן פחות בלילה אבל היה אנשים שנרדמו בעמידה.... |
|
|
| MoSH_MaN |
אוי איזה בי ספר זונות
לא מוצאים כיתת מב"ר אחת סעמק |
|
|
| DjChook |
מוש כולם אומרים שזה הכי כיייף בעולםםםם
תעשה חיים |
|
|
| Sniper |
אם אתה לאיוצא אז אתה בן אדם הכי פרייאר שיש בעולם!! אחי זה זכות לצאת לגד"נע זה הדבר הכי כיף שיש תלוי אם מי אתה באוהל
בקיצר אני נפלתי עם חברים וגם כמה קרועיםם תמתת כל הלילה צוחקים וזההה
בהוקצור שווה ביותר
זה אחת החוויות שאני לא ישכח |
|
|
| Hell_Copter |
אותנו הבית ספר לא מוציא...
והם אומרים שהצבא בחר לא להוציא אותנו או אנערף...
אבל חפיף
העיקר הוא שאין שבוע שלם את מוש !!! :D
סתם אח שלי הכל מאהבה לאחותך! |
|
|
| DjChook |
בלי מוש ?!
NOOOOOOOO
אני אתגעגע
רועי זה אומר שאתה צריך לקחת את תפקידו
:wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
בלי מוש ?!
NOOOOOOOO
אני אתגעגע
רועי זה אומר שאתה צריך לקחת את תפקידו
:wtf: |
מותק מה שאתם עושים בחדר השינה הפרטי שלכם זה עניינכם בלבד
אתה לא גורר אותי לזה!!! |
|
|
| Q-PiXeL |
שתינו וודקה בטיול אז לא מוצאים אותנו...
:clown: |
|
|
| MoSH_MaN |
בע!
יאללה מחר הגנד"ע ואני יוצא!!
יאללה בלאגןןןןןןןןן
סעמק בטח ישימו אותי במטבח ולנקות שירותים וכ"ו |
|
|
| DjChook |
תעשה חיים גברבר
אני כבר מתגעגע |
|
|
|
|