|
Ny TC fest den 28:nde februari! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
ja nu ere 100% att jag hänger med...tog det med morsan idag....döm om min förvåning då hon tyckte det va synd att vi inte åker med steve igen :p
fast ere nån som har sett/hört steve säga det själv att han inte ska med? |
sa till pappa att jag kanske drar på fest den 28... han har inget annat val än att säga ok :)
att steve inte skall med vet jag ingenting om.. däremot så följer la inte trancemobilen med.. ganska säkert skulle jag tro om inte nu steve har gått vunnit på lotto :) |
|
|
| mindshooter |
| Steve ska nog me, trancemobilen är juh utesluten dock....vi får vänta och se :) tåg är det som gäller än så länge! |
|
|
| Dioxys |
det var lite väntat från min sida :) så steffo hänkar inte på?
jaja :) |
|
|
| mindshooter |
Ingen som vet ingen som vet :) Hoppas det! inte samma sak utan Stevooooo ;)
Frågan är om ni är TAGGADE!!? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ingen som vet ingen som vet :) Hoppas det! inte samma sak utan Stevooooo ;)
Frågan är om ni är TAGGADE!!? |
mjodå... har ju faktiskt aldrig varit på en fest med.. hmm.. hur skall jag förklara det bra.. hmm.. med BRA musik helt enkelt :)
så jag hoppas att inget går helt åt helvete nu så att jag inte kan hänga med..... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Frågan är om ni är TAGGADE!!? |
taggad till 10000%...de kan du fethaja!!! :D
kan knappt vänta tills jag står där med ljusstavarna i handen igen (ja, enbart för att jävlas med alla som gnälde sist på dom) :p
å de kommer ju för fan bli ännu fetare den här gången.....ser fram emot å träffa å höra irish :) |
|
|
| Vizay |
Postar senaste infon jag fått i ett mail igen så slipper man bläddra igenom tråden efter den (vet inte ens om den e postad)
_________________________________________________
WWW.TRANCECLUBBER.COM
proudly presents:
VOYAGE 030228 @ Norrköping
(only TC members - all visitors will be checked for membership)
Trance Floor:
Transparance
Fairlayt[Resident]
Brahme [Resident]
Dj Irish [www.DigitallyImported.com]
PsyFloor:
Fresa [Resident]
Jekyl[Klub Konkret]
Tege [Mandarin.nu]
Albin [Face the Future]
Venue:
Kulturkammaren
Sign up on party:
www.TranceClubber.com
(Upcoming partys: Voyage)
Travel:
Saturday Last returning nigh bus/train:
Last night train from Norrköping to Linköping: 01:02
Last night buss from Norrköping to Linköping/Jönköping: 00:55
Last night buss in north direction to Nyköping/Stockholm): 04:10
Saturday First morning train:
Norrköping - Linköping 06:02
Travel Links:
http://www.swebusexpress.se/
http://www.ostgotatrafiken.se/
http://www.sj.se/
http://www.swebus.se/huvudman/index.asp
Afterchill:
Café Blue in Norrköping will be open for people who waits for busses or just wants to chillout.
Radio:
Trance floor will be sent through worlds largest trance radio - Digitally Imported.com
We will also sell exclusive TranceClubber T-shirts at the party.
[Map over Norrköping]
Pretickets will be available at Yngves and Skivbolaget next week.
_________________________________________________ |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
(only TC members - all visitors will be checked for membership)
Pretickets will be available at Yngves and Skivbolaget next week.
|
nån som vet hur länge man typ måste ha varit medlemm?
finns det nån gräns eller nått?
måste man ha köpt biljett innan, eller kan man betala där typ...
om det nu blir av att jag sticker dit |
|
|
| mindshooter |
| finns ingen gräns. Men bli medlem nu, gå in på festinfon och to "add me" så är du med på den obligatoriska listan...tycker du bör hänga lite i forumet ;) dom är najsa där...skönt att lära känna folket man ska dansa med.... Förresten kanske det är billigare och bättre med buss ner? Och tåg upp? Tåg är bra om man vill sova |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
finns ingen gräns. Men bli medlem nu, gå in på festinfon och to "add me" så är du med på den obligatoriska listan...tycker du bör hänga lite i forumet ;) dom är najsa där...skönt att lära känna folket man ska dansa med.... Förresten kanske det är billigare och bättre med buss ner? Och tåg upp? Tåg är bra om man vill sova |
har tagit och addat mig nu.... ett till forum.. ja varför inte.
har postat 1 gång nu iallafall :)
jo, det kan nog stämma... alltså med buss/tåg grejen.
buss brukar la vara billigare... annars så tycker jag vi tar limmo båda vägarna och så betalar vizay :D
fast skall man ta buss så måste man la typ ta och fixa det på direkten för en buss e ju inte riktigt fullt så stor som ett tåg :)
men ni fixar biljett och så på sthlm central innan ni sticker upp eller, så man får sista minuten biljett.. blir ju lite billigare så om man tar tåget..... |
|
|
| Dioxys |
| visst billigare om du ska BOKA tåg :) men det tar ju sån jääävla tid bara :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Dioxys
visst billigare om du ska BOKA tåg :) men det tar ju sån jääävla tid bara :) |
hur fan åker du tåg om du inte bokar???
och så jävla lång tid tar det ju inte.. eller jag har visserligen bara beställt biljett 2 gånger och då tog det typ ingen tid alls :) |
|
|
|
|