return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
Ny TC fest den 28:nde februari! (pg. 15)
View this Thread in Original format
Vizay
wiii va ju jag som tog den bilden...så passande :D

å dbl kom ju osså med på den bilden....bara irish som fattades så hade alla TA's varit med ;)


men fan asså så jävla otur med din skivbox irish...skulle vilja ta ett rejält snack med snubben som drog med sig den där....dvs. låta nävarna snacka :whip:
dbl
varför blir alltid mina ögon så jäkla röda...
hel jobbigt ju :whip: ;)
Glorie
ja måste säga att ja e lite besviken på att ni inte lyckades ta en bild me alla TA's for us fellow ta's here :)

skärpning :whip: :D

irish, jäkla strongt att spela ändå, me lånade skivor.. I stand impressed...nästa gång måste du spela i LKPG juuuuuuuuuuuu!!!!! :D

Tehrese e för övrigt värsta goa tjejen :)
mindshooter
quote:
Originally posted by Glorie
Tehrese e för övrigt värsta goa tjejen :)


hon e jättegullig :)

Irish gjorde riktigt bra ifrån sig :)
Vizay
therese e flickan på bilden där va? :)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Glorie
ja måste säga att ja e lite besviken på att ni inte lyckades ta en bild me alla TA's for us fellow ta's here :)

skärpning :whip: :D

irish, jäkla strongt att spela ändå, me lånade skivor.. I stand impressed...nästa gång måste du spela i LKPG juuuuuuuuuuuu!!!!! :D

Tehrese e för övrigt värsta goa tjejen :)


Jag kommer gärna och spelar i Linköping nästa gång! Om det blir av ska jag fanimig sitta på min skivväska hela vägen upp. Så om någon försöker stjäla den så får han fanimig stjäla hela diskjockeyn! :whip:

Bleh för tjuvar i allmänhet förrästen :whip:
dbl
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Så om någon försöker stjäla den så får han fanimig stjäla hela diskjockeyn! :whip:
:


:haha:

nä, det e förjävligt att man inte kan låta andras saker vara....
tror inte den personen skulle vilja ha mött alla som var där den kvällen... han hade ju blivit total slaktad så som alla längtade på att du skulle spela... du får ta och stoppa nån typ av sökare i boxen eller nått så att man kan se var den e.. eller typ ett larm så om nån annan skulle röra den så går ett larm av :D
Dj_Irish
quote:
Originally posted by dbl
:haha:

nä, det e förjävligt att man inte kan låta andras saker vara....
tror inte den personen skulle vilja ha mött alla som var där den kvällen... han hade ju blivit total slaktad så som alla längtade på att du skulle spela... du får ta och stoppa nån typ av sökare i boxen eller nått så att man kan se var den e.. eller typ ett larm så om nån annan skulle röra den så går ett larm av :D


Bra idé! En liten GPS sändare skulle fan vara standard i skivväskor ju :)
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Bra idé! En liten GPS sändare skulle fan vara standard i skivväskor ju :)


för jävligt, det där du råkade ut för... men en skivväska, den hade jag haft som handbagage så att säga, dvs med mig hela tiden... var ställde du din egentligen?

antar att du ringt sj o kollat upp, så det inte bara är att den "kommit bort" på ärligt sätt så att säga, att den inte är stulen alltså
dbl
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Bra idé! En liten GPS sändare skulle fan vara standard i skivväskor ju :)


ska nog ta patent på den idén och börja göra lite egna väskor :)

Glorie
d finns inget värre än oärliga människor (tjuvar) eller människor som inte visar respekt för andra...usch!

jag har själv lite noja vad gäller tåg-åkande och så. Sitter gärna och kollar när tåget stannar ibland så att ja kan se att ingen snor min väska..oftast försöker ja sätta mig så att ja kan se min väska, så ja slipper bevaka :)

folk skrattar kanske, men låt gå. bekanta till mig, blev av me båda sina resväskor (efter en resa) på ett x-2000-tåg för ett tag sen. inge vidare kul precis. det finns verkligen fräcka människor.. ta folks privata kläder liksom :(

för några ggr sen när ja åkte tåg så sa konduktören till hela tåget, att det var en som hade blivit bestulen på sin mobil och uppmanade tjuven att lämna den till tågpersonalen. men men, sånt inträffar ju inte. en annan gång hamnade ja mitt i en dramatisk shoplifting-situation :D tjuven (en tjej i min ålder) knuffade till mig för att komma fram... gick på en gata.. å tanten som blivit bestulen.. Skrek allt vad hon förmådde.. Ta fast tjuuuuuuveeeen

den gången slutade det väl... flera personer runt omkring deltog i jakten.. jagade upp tjejen... värsta dramatiska alltså... fick springa åtminstone 100 meter innan d fick tag på henne. det var ganska otäckt. inte ofta man ser vanliga personer bli jättearga sådär.. de skreks mycket å så... arga miner, :( inge kul.. men men, det var ju bara rätt så.
Dj_Irish
quote:
Originally posted by reveal
för jävligt, det där du råkade ut för... men en skivväska, den hade jag haft som handbagage så att säga, dvs med mig hela tiden... var ställde du din egentligen?

antar att du ringt sj o kollat upp, så det inte bara är att den "kommit bort" på ärligt sätt så att säga, att den inte är stulen alltså


För det första var det en hel flightcase fylld med skivor. Väger ca 20 kilo. Därför kunde jag inte ha den där jag satt. Fick inte plats helt enkelt. För det andra så kommer inte en sådan pjäs bort av sig själv och för det tredje var där vittnen som såg när den blev stulen.

Men visst jag ringde både SJ och polisen naturligtvis. SJ hänvisade direkt till polisen och polisen tog emot en anmälan och tyckte att saken var utagerad. Sådana stölder klaras i princip aldrig upp så det är egentligen fritt fram att plocka andras saker verkar det som.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
Privacy Statement