|
Ny TC fest den 28:nde februari! (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
För det första var det en hel flightcase fylld med skivor. Väger ca 20 kilo. Därför kunde jag inte ha den där jag satt. Fick inte plats helt enkelt. För det andra så kommer inte en sådan pjäs bort av sig själv och för det tredje var där vittnen som såg när den blev stulen.
Men visst jag ringde både SJ och polisen naturligtvis. SJ hänvisade direkt till polisen och polisen tog emot en anmälan och tyckte att saken var utagerad. Sådana stölder klaras i princip aldrig upp så det är egentligen fritt fram att plocka andras saker verkar det som. |
hur är det med försäkringar? en full skivbox är ju inte gratis precis, får man ut nåt? måste man väl få? |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by reveal
hur är det med försäkringar? en full skivbox är ju inte gratis precis, får man ut nåt? måste man väl få? |
Jag hoppas på det. Naturligtvis inte hela värdet men åtminstonde en del. Om jag kunde få ut ersättning för när någon snodde hela mitt tält på Roskilde Festivalen för några år sedan (jepp, alla mina saker var i tältet) kan jag nog få ut lite för skivorna. Väntar bara på att polisrapporten ska dimpa ner i brevlådan sedan ska jag ringa och gråta för försäkringsbolaget. |
|
|
| mindshooter |
Va ere för lallale som snor ett tält? cepen....
Trevligt att träffas iaf irish, synd att du missar tiesto med oss andra :( Såg iaf att du får bidrag från digitallyimported för din förlust... sköna människor! Hade jag haft det bättre ekonomiskt ställt (går just nu jävligt mycket back med mina egna poi uppdrag) så hade jag reggat mig och lagt en summa pengar..men men :) tanken som räknas :p |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Va ere för lallale som snor ett tält? cepen....
Trevligt att träffas iaf irish, synd att du missar tiesto med oss andra :( Såg iaf att du får bidrag från digitallyimported för din förlust... sköna människor! Hade jag haft det bättre ekonomiskt ställt (går just nu jävligt mycket back med mina egna poi uppdrag) så hade jag reggat mig och lagt en summa pengar..men men :) tanken som räknas :p |
Jepp, trevligt att träffas! Kul att koppla ansikten till TA folk :) När det gäller namn är jag däremot totalt senil :p
Tiesto infaller ju lite olyckligt eftersom jag är i USA samtidigt annars hade det ju varit givet! Har dock sett honom 2 gånger tidigare så jag kan nog överleva om jag försöker hehe |
|
|
| mindshooter |
hehe ja du får försöka att överleva :P
Mindshooter = Kenny =
Där har du kopplingen ;):p |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by mindshooter
hehe ja du får försöka att överleva :P
Mindshooter = Kenny =
Där har du kopplingen ;):p |
Tack för hjälpen! Nu börjar minnet återställas igen :) |
|
|
| Vizay |
| tänkter inte lägga ut nån jefla bild på mig för jag ser ut som ett chipsmongo på alla dom tog men om du vet vem kenny e så borde du nog veta vem jag e :) |
|
|
| Glorie |
| näääädåååå....du e ju söt vizay :) chipsmongo? hahahahhaa.... |
|
|
| Vizay |
| haha irl kanske....men på just dom här bilderna ser jag ut som ett chipsmongo :p |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Vizay
tänkter inte lägga ut nån jefla bild på mig för jag ser ut som ett chipsmongo på alla dom tog men om du vet vem kenny e så borde du nog veta vem jag e :) |
Haha, chipsmongo var nytt för mig ;)
Visst kommer jag nog ihåg vem du är :) |
|
|
| Vizay |
amen chipsmongo e ju asbra å använda :D passar perfekt in på när man ser allmänt...jaaa...chipsmongo ut ;)
haha e nog svårt å glömma en lång fan som mej :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Lika som bär frisyr
Mindshooter

Monchichi

Sorry Mindshooter men jag kunde inte låta bli med tanke på frillan... :gsmile: hi hi |
|
|
|
|