return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
Ny TC fest den 28:nde februari! (pg. 16)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish
För det första var det en hel flightcase fylld med skivor. Väger ca 20 kilo. Därför kunde jag inte ha den där jag satt. Fick inte plats helt enkelt. För det andra så kommer inte en sådan pjäs bort av sig själv och för det tredje var där vittnen som såg när den blev stulen.

Men visst jag ringde både SJ och polisen naturligtvis. SJ hänvisade direkt till polisen och polisen tog emot en anmälan och tyckte att saken var utagerad. Sådana stölder klaras i princip aldrig upp så det är egentligen fritt fram att plocka andras saker verkar det som.



hur är det med försäkringar? en full skivbox är ju inte gratis precis, får man ut nåt? måste man väl få?
Dj_Irish
quote:
Originally posted by reveal
hur är det med försäkringar? en full skivbox är ju inte gratis precis, får man ut nåt? måste man väl få?


Jag hoppas på det. Naturligtvis inte hela värdet men åtminstonde en del. Om jag kunde få ut ersättning för när någon snodde hela mitt tält på Roskilde Festivalen för några år sedan (jepp, alla mina saker var i tältet) kan jag nog få ut lite för skivorna. Väntar bara på att polisrapporten ska dimpa ner i brevlådan sedan ska jag ringa och gråta för försäkringsbolaget.
mindshooter
Va ere för lallale som snor ett tält? cepen....

Trevligt att träffas iaf irish, synd att du missar tiesto med oss andra :( Såg iaf att du får bidrag från digitallyimported för din förlust... sköna människor! Hade jag haft det bättre ekonomiskt ställt (går just nu jävligt mycket back med mina egna poi uppdrag) så hade jag reggat mig och lagt en summa pengar..men men :) tanken som räknas :p
Dj_Irish
quote:
Originally posted by mindshooter
Va ere för lallale som snor ett tält? cepen....

Trevligt att träffas iaf irish, synd att du missar tiesto med oss andra :( Såg iaf att du får bidrag från digitallyimported för din förlust... sköna människor! Hade jag haft det bättre ekonomiskt ställt (går just nu jävligt mycket back med mina egna poi uppdrag) så hade jag reggat mig och lagt en summa pengar..men men :) tanken som räknas :p


Jepp, trevligt att träffas! Kul att koppla ansikten till TA folk :) När det gäller namn är jag däremot totalt senil :p

Tiesto infaller ju lite olyckligt eftersom jag är i USA samtidigt annars hade det ju varit givet! Har dock sett honom 2 gånger tidigare så jag kan nog överleva om jag försöker hehe
mindshooter
hehe ja du får försöka att överleva :P

Mindshooter = Kenny =

Där har du kopplingen ;):p
Dj_Irish
quote:
Originally posted by mindshooter
hehe ja du får försöka att överleva :P

Mindshooter = Kenny =

Där har du kopplingen ;):p


Tack för hjälpen! Nu börjar minnet återställas igen :)
Vizay
tänkter inte lägga ut nån jefla bild på mig för jag ser ut som ett chipsmongo på alla dom tog men om du vet vem kenny e så borde du nog veta vem jag e :)
Glorie
näääädåååå....du e ju söt vizay :) chipsmongo? hahahahhaa....
Vizay
haha irl kanske....men på just dom här bilderna ser jag ut som ett chipsmongo :p
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Vizay
tänkter inte lägga ut nån jefla bild på mig för jag ser ut som ett chipsmongo på alla dom tog men om du vet vem kenny e så borde du nog veta vem jag e :)


Haha, chipsmongo var nytt för mig ;)
Visst kommer jag nog ihåg vem du är :)

Vizay
amen chipsmongo e ju asbra å använda :D passar perfekt in på när man ser allmänt...jaaa...chipsmongo ut ;)

haha e nog svårt å glömma en lång fan som mej :p
SteveTranz4ever
Lika som bär frisyr

Mindshooter


Monchichi


Sorry Mindshooter men jag kunde inte låta bli med tanke på frillan... :gsmile: hi hi
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
Privacy Statement