return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Ny TC fest den 28:nde februari! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Glorie
ok, vaffö heter du dj irish? :)

weeeeeeeeeeeeeeee, ja vet nåt som inte ni vet :p hemliiigt :)

Irish är ett gammalt smeknamn som jag haft de senaste 11 åren eller nått. När jag flyttade till Lund och började gymnasiet tyckte en del (de är fortfarande några av mina närmsta vänner :rolleyes: ) att jag såg irländsk ut med rött hår, blåa ögon och fräknar. Efter ca 5 sekunder fick jag smeknamnet irländaren (och/eller irländsk, aka Irish) och det höll minsann i sig.

I vissa fall är det ju lönlöst att kämpa mot smeknamn kompisarna ger dig. Då e det bara att kapitulera och anamma det istället. Kämpa emot hade gjort det hela värre hehe. Iallafall med mina knäppa vänner. När jag sedan började diskjocka runt '96-97 ville inte arrangörerna ha ett vanligt "svenne" namn på flyern så jag sa till dom att skriva Irish så vet åtminstonde alla som känner mig vem det är.

Och förrästen, vad är det du vet som ingen annan vet? Du kan ju inte bara säga så och inte berätta ju :p
Glorie
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Och förrästen, vad är det du vet som ingen annan vet? Du kan ju inte bara säga så och inte berätta ju :p

Men jooooee.....hihi...det e en sjuuuk bra sak ;)
alla får snart veta så ;) aaaa....

ok tack för förklaringen me namnet :D
Vizay
quote:
Originally posted by Glorie
ok, vaffö heter du dj irish? :)

weeeeeeeeeeeeeeee, ja vet nåt som inte ni vet :p hemliiigt :)

har det någonting med morning att göra? :p

fan ja älskar å ha hållhakar på glorie ;)
Glorie
quote:
Originally posted by Vizay

:stongue: :stongue: :stongue:
hohoho...ne du peter långe :) varför skulle ja vilja avslöja en sån sak? ;) visste ni om det ja vet nu, skulle ni skrika weeeee rakt ut av lycka :) hehe, men ni lär snart få veta :D
dj_hysterix
BAH...Du gör mig otålig! :nervous: :p
reveal
jag vet också... :p men säger inget :D
mindshooter
Väntar med spänning på att få veta :)

DJ_Irish: Tranceairwaves e fan en riktigt sjysst radiokanal...dom har sjyssta radiopratare och hela rubbet :) Du vet väl att dom som startade är mestadels härifrån tranceaddict? ;) Inte svenskar dock
Dj_Irish
quote:
Originally posted by mindshooter
Väntar med spänning på att få veta :)

DJ_Irish: Tranceairwaves e fan en riktigt sjysst radiokanal...dom har sjyssta radiopratare och hela rubbet :) Du vet väl att dom som startade är mestadels härifrån tranceaddict? ;) Inte svenskar dock

Jo jag vet, har haft kontakt med en av grundarna (Nige) i mer än ett år. Han drev en annan radio kanal som hette NightRadio innan. Jävligt schysst kille. Skickade t.o.m. två vinyl till mig när jag sa att jag letade efter några specifika klassiker :)
Glorie
har fullständig lineup postats till Voyage II? annars kommer den nu:

blunda om ni redan läst :)

Main:
Transparance
(Trance)
Fairlayt[Resident]
(Trance-Hardtrance)
Brahme [Resident]
(Trance-Hardtrance)
Irish [www.digitallyimported.com]
(Trance-Hardtrance)

PsyFloor:
Fresa [Resident]
Tege [Mandarin.nu]
Albin [Face the future]

Information: 2 floors: Main/Psy
Specialguest: DJ Irish from www.digitallyimported.com, worlds largest tranceradio.

Psyfloor will be sent live trough www.Tranceclubber.com
Entrance: 100kr
more info will come

:D weeeeeeeeeeeeeeeeeeee :crazy:
mindshooter
så jävla grymt! men det står på Rob angels hemsida att han ska lira...i så fall är min lycka gjord...han spelar grymt sköna låtar!!!

Vizay
mind jag borde strypa de på fläcken ;)

men lineupen e skön...ser fram emot å se irish spela...åsså e han ju en TA dessutom...get's even better ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay

fan ja älskar å ha hållhakar på glorie ;)
Jag råkar veta att Glorie var upp före alla andra innan vi hade vaknat bara för att "se" på detta.... ha ha ha j/k :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement