return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 
Ny TC fest den 28:nde februari! (pg. 12)
View this Thread in Original format
mindshooter
ni betalar nog vi dörren... kan kolla upp det...först ska jag bara veta hur många biljetter som ska fixas :)
dbl
kom och tänka på en sak... vad har ni som skall dit för mob nummer?
vet inte hur mycket jag har tillgång till internet i veckan nämligen pga lumpen.. borde ha det på kvällarna något, men inte alls säkert.. lumpen som sagt :D
tänkte på när vi skall åka upp och så.. tåg/buss/tid etc...
och när vi skall träffas och så :)
hur många ni blir.. tänkte på vad jag skall ta med för vapen för att döö... ehmm. eehh :rolleyes: jag mena... ja.. skit i det :D

mitt e iallafall: 0702465249 :)
mindshooter
070-2600994

men är det buss ner och tåg upp som gäller då? I så fall sätter jag igån och kollar priser samt biljetter
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
070-2600994

men är det buss ner och tåg upp som gäller då? I så fall sätter jag igån och kollar priser samt biljetter


vet inte vad som blir bäst... det va vid 6 tiden som man kunde börja åka hemot igen va????
nån som vet hur lång tid det tar mellan norrköping och sthlm?
tänkte till när jag måste beställa biljett hem mellan sthlm - gbg
dbl
kom och tänka på en sak.. norrköping ligger la påvägen till linköping där min styvmorsas mamma och pappa bor och det kan man ju kalla för släkt och då borde jag ju kunna få biljett dit för lumpen fast man hoppar då av påvägen :)

fast om jag orkar kolla beror på hur mycket det kostar
mindshooter
Norrköping ligger på vägen ja :)

klockan 5 går första tåget hem igen....

Vad jag tänkte är att på vägen ner så har vi juh knappast brottom...så vi kanske kan komma billigt undan om vi umgås på buss istället för tåg nervägen
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
Norrköping ligger på vägen ja :)

klockan 5 går första tåget hem igen....

Vad jag tänkte är att på vägen ner så har vi juh knappast brottom...så vi kanske kan komma billigt undan om vi umgås på buss istället för tåg nervägen


buss låter bra det.. lär ju som sagt bli billigare också :)
Vizay
spelar ingen roll med buss eller tåg...jag hänger på det ni bestämmer helt enkelt :D

mitt nummer e: 0736469762
mindshooter
kollade bussar...kostade lika mycklet som tåg :p
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
kollade bussar...kostade lika mycklet som tåg :p


jasså... då kan man ju nästan lika väl ta sista minuten tåg då.
vad går det på förresten?

dbl
kom och tänka på en sak.. tror ni det finns möjligthet till att ställa en väska nånstans någorlunda säkert där?
tänkte på väskan jag har med mig till lumpen.. inte för att det skulle finnas något speciellt av värde i den förutom min minidisk och lite kläder
mindshooter
quote:
Originally posted by dbl
kom och tänka på en sak.. tror ni det finns möjligthet till att ställa en väska nånstans någorlunda säkert där?
tänkte på väskan jag har med mig till lumpen.. inte för att det skulle finnas något speciellt av värde i den förutom min minidisk och lite kläder


Ill get you in the VIP d00de
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 
Privacy Statement