| dbl |
kom och tänka på en sak... vad har ni som skall dit för mob nummer?
vet inte hur mycket jag har tillgång till internet i veckan nämligen pga lumpen.. borde ha det på kvällarna något, men inte alls säkert.. lumpen som sagt :D
tänkte på när vi skall åka upp och så.. tåg/buss/tid etc...
och när vi skall träffas och så :)
hur många ni blir.. tänkte på vad jag skall ta med för vapen för att döö... ehmm. eehh :rolleyes: jag mena... ja.. skit i det :D
mitt e iallafall: 0702465249 :) |
|
|