return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 
Ny TC fest den 28:nde februari! (pg. 9)
View this Thread in Original format
Vizay
quote:
Originally posted by Dj_Irish
hehe, det är jobbigt när det är så.

aaa jooo mmmm *shifty eyes* :nervous:

haha nu måste jag låta som ett missbildat monster eller nått :p

[edit]

såg nu att Digitally imported ska sända live från trancegolvet.....kaaaan de va irish som ligger bakom detta? ;)

ni kan ju titta in i #diradio.swe på irc-nätverket irc.di.fm, nystartad svensk kanal för radion :) (smygreklam ;))
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Vizay
aaa jooo mmmm *shifty eyes* :nervous:

haha nu måste jag låta som ett missbildat monster eller nått :p

[edit]

såg nu att Digitally imported ska sända live från trancegolvet.....kaaaan de va irish som ligger bakom detta? ;)

ni kan ju titta in i #diradio.swe på irc-nätverket irc.di.fm, nystartad svensk kanal för radion :) (smygreklam ;))

För ovanlighetens skull har jag ingenting med live-sändningen att göra. Det har arrangörerna fixat helt på egen hand.
Vizay
hehe okaj...ballt :)

kul att dom tar sånna initiativ å visar hur de låter i sverige när vi festar loss :D
mindshooter
mm med tanke på att dom har 10.000 lystnare fan...
kommer bli fett!!
dbl
bara 2 veckor kvar nu.... nån annan än mindshooter som vet hur dem skall ta sig dit/hem... mind skulle ju stanna kvar och sova i lokalen pga jobb eller vad det va dagen efter...

e ju redan i sthlm på fredagen så att ta sig upp e ju inte nått riktigt problem för mig.. bara att vi som skall upp trffas innan eller nått... borde ju typ finnas sista minuten resa eller nått... men hem vägen e ju lite jobbigare.... det störsa problemet e ju va fan man skall sova... bor ju liksom i gbg :(
Vizay
dbl: dit blir det nog sista minutentåg för mig...hem vette fan alltså....jävligt jävligt jävligt bra fråga :p

sova...tjae...antingen hittar vi nån rolig å sova hos eller så degar vi på det där cafeét tills tågen går
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
dbl: dit blir det nog sista minutentåg för mig...hem vette fan alltså....jävligt jävligt jävligt bra fråga :p

sova...tjae...antingen hittar vi nån rolig å sova hos eller så degar vi på det där cafeét tills tågen går

exakt... lär ju bli sista minuten för mig med, så då e det ju bara för alla som skall ta tåget upp att träffas innan så fixar man bara biljett.... men hem resan... himla.. eller jävligt :) bra fråga.

nån rolig att sova hos... känner ju ingen där, så... hmmmm.
att vara på cafét tills tåget går kan ju funka... men sen e ju frågan om man får plats på det... hur stort e det där jäla cafét ???

sen har jag ju ett till problem.. när man kommer tillbaka till sthlm.. var fan tar man vägen då???
mindshooter
Har kollat upp tider...verkar kunna gå rätt smidigt

Avgång från Stockholm 28:e Februari

Kl:18.45 Ankomst norrköping:20.32

Avgång från Norrköping 1:a mars

Kl: 4.07 Ankomst sthlm: 6.10

Skulle kosta 300:- allt som allt...men vi kör juh sista minuten så bör det blir billigare :)
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
Har kollat upp tider...verkar kunna gå rätt smidigt

Avgång från Stockholm 28:e Februari

Kl:18.45 Ankomst norrköping:20.32

Avgång från Norrköping 1:a mars

Kl: 4.07 Ankomst sthlm: 6.10

Skulle kosta 300:- allt som allt...men vi kör juh sista minuten så bör det blir billigare :)

låter ju himmla bra det där... kanske jag t.om. skulle kunna se när tåget till gbg går den 1:a

va e det för priser förresten på festen?
mindshooter
100 kr skulle jag gissa...dom brukar köra det

dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
100 kr skulle jag gissa...dom brukar köra det

låter ju bra det.... ser ljusare och ljusare ut för att jag hänger med
Vizay
ja nu ere 100% att jag hänger med...tog det med morsan idag....döm om min förvåning då hon tyckte det va synd att vi inte åker med steve igen :p

fast ere nån som har sett/hört steve säga det själv att han inte ska med?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement