|
Ny TC fest den 28:nde februari! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
hehe, det är jobbigt när det är så. |
aaa jooo mmmm *shifty eyes* :nervous:
haha nu måste jag låta som ett missbildat monster eller nått :p
[edit]
såg nu att Digitally imported ska sända live från trancegolvet.....kaaaan de va irish som ligger bakom detta? ;)
ni kan ju titta in i #diradio.swe på irc-nätverket irc.di.fm, nystartad svensk kanal för radion :) (smygreklam ;)) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Vizay
aaa jooo mmmm *shifty eyes* :nervous:
haha nu måste jag låta som ett missbildat monster eller nått :p
[edit]
såg nu att Digitally imported ska sända live från trancegolvet.....kaaaan de va irish som ligger bakom detta? ;)
ni kan ju titta in i #diradio.swe på irc-nätverket irc.di.fm, nystartad svensk kanal för radion :) (smygreklam ;)) |
För ovanlighetens skull har jag ingenting med live-sändningen att göra. Det har arrangörerna fixat helt på egen hand. |
|
|
| Vizay |
hehe okaj...ballt :)
kul att dom tar sånna initiativ å visar hur de låter i sverige när vi festar loss :D |
|
|
| mindshooter |
mm med tanke på att dom har 10.000 lystnare fan...
kommer bli fett!! |
|
|
| dbl |
bara 2 veckor kvar nu.... nån annan än mindshooter som vet hur dem skall ta sig dit/hem... mind skulle ju stanna kvar och sova i lokalen pga jobb eller vad det va dagen efter...
e ju redan i sthlm på fredagen så att ta sig upp e ju inte nått riktigt problem för mig.. bara att vi som skall upp trffas innan eller nått... borde ju typ finnas sista minuten resa eller nått... men hem vägen e ju lite jobbigare.... det störsa problemet e ju va fan man skall sova... bor ju liksom i gbg :( |
|
|
| Vizay |
dbl: dit blir det nog sista minutentåg för mig...hem vette fan alltså....jävligt jävligt jävligt bra fråga :p
sova...tjae...antingen hittar vi nån rolig å sova hos eller så degar vi på det där cafeét tills tågen går |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
dbl: dit blir det nog sista minutentåg för mig...hem vette fan alltså....jävligt jävligt jävligt bra fråga :p
sova...tjae...antingen hittar vi nån rolig å sova hos eller så degar vi på det där cafeét tills tågen går |
exakt... lär ju bli sista minuten för mig med, så då e det ju bara för alla som skall ta tåget upp att träffas innan så fixar man bara biljett.... men hem resan... himla.. eller jävligt :) bra fråga.
nån rolig att sova hos... känner ju ingen där, så... hmmmm.
att vara på cafét tills tåget går kan ju funka... men sen e ju frågan om man får plats på det... hur stort e det där jäla cafét ???
sen har jag ju ett till problem.. när man kommer tillbaka till sthlm.. var fan tar man vägen då??? |
|
|
| mindshooter |
Har kollat upp tider...verkar kunna gå rätt smidigt
Avgång från Stockholm 28:e Februari
Kl:18.45 Ankomst norrköping:20.32
Avgång från Norrköping 1:a mars
Kl: 4.07 Ankomst sthlm: 6.10
Skulle kosta 300:- allt som allt...men vi kör juh sista minuten så bör det blir billigare :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Har kollat upp tider...verkar kunna gå rätt smidigt
Avgång från Stockholm 28:e Februari
Kl:18.45 Ankomst norrköping:20.32
Avgång från Norrköping 1:a mars
Kl: 4.07 Ankomst sthlm: 6.10
Skulle kosta 300:- allt som allt...men vi kör juh sista minuten så bör det blir billigare :) |
låter ju himmla bra det där... kanske jag t.om. skulle kunna se när tåget till gbg går den 1:a
va e det för priser förresten på festen? |
|
|
| mindshooter |
| 100 kr skulle jag gissa...dom brukar köra det |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
100 kr skulle jag gissa...dom brukar köra det |
låter ju bra det.... ser ljusare och ljusare ut för att jag hänger med |
|
|
| Vizay |
ja nu ere 100% att jag hänger med...tog det med morsan idag....döm om min förvåning då hon tyckte det va synd att vi inte åker med steve igen :p
fast ere nån som har sett/hört steve säga det själv att han inte ska med? |
|
|
|
|