return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Ny TC fest den 28:nde februari! (pg. 3)
View this Thread in Original format
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
haha dbl först ska jag hoppas på turen att få tag på henne i så fall :p


hehe :D
reveal
quote:
Originally posted by reveal
jag kan fråga irish idag om han ska lira där


kan säga att irish själv inte visste ett jävla dugg om detta :D han blev informerad igår lördag, och han visste inte mer än att "det är en fest nånstans" :p
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
kan säga att irish själv inte visste ett jävla dugg om detta :D han blev informerad igår lördag, och han visste inte mer än att "det är en fest nånstans" :p


som sagt...absolut inte bestämt...därför kanske varit bäst om vi itne nämt det utan låtit festfixaren ta tag i det..men han sa att han hade snackat med honom om det...var absolut inte bestämt.
Glorie
ja vill se irish ju...hummm :) ja trodde han var utländsk först å megaaaastor :) men aaa...han var ju svensk hörde ja..

hmm, måste fundera ut hur ja tar mig till norrköping :)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Glorie
ja vill se irish ju...hummm :) ja trodde han var utländsk först å megaaaastor :) men aaa...han var ju svensk hörde ja..

hmm, måste fundera ut hur ja tar mig till norrköping :)


Vadå!? Jag är väl megaaaaastor!


...eller kanske inte hehe
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Vadå!? Jag är väl megaaaaastor!


...eller kanske inte hehe
Hur mycke väger herrn då ? ;) ha ha

Tror jag har ett par set hemma ... riktigt bra kan jag lova :gsmile:
Dj_Irish
Faktum är att mina hissnande 173 cenitmeter över havet i kombination med massiva 65 kilo i vikt antagligen inte skulle imponera på någon hehe :p

Men kul att du gillade mina mixar iallfall! :D
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Men kul att du gillade mina mixar iallfall! :D


mixarna är mkt fina, ser fram emot din och nymans spelning


ses på nästa amnesia :D
Vizay
irre de kanske beror lite på vad man jämför med...om du t.ex. jämför med mina 1.95cm å 85kg så ere kanske inte så mye men en dvärg ligger ju rejält i lä mot dig :p :D


välkommen hit föresten irish :D
AC.
Vizay:

Vizay
Stompelistomp
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm

Dj_Irish
tranceaddict
Registered: Jan 2001
Location: neither here nor there

:D


Skulle varit kul att se dig lira irish men 28feb händer det väl något i sthlm? komer inte riktigt ihåg vad, om inte kanske man dyker upp =) (förut satt jag lyckas fylla en bil)

Vizay
quote:
Originally posted by AC.
Vizay:

Vizay
Stompelistomp
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm

Dj_Irish
tranceaddict
Registered: Jan 2001
Location: neither here nor there

:D


oke oke han e la inte ny då men de va första gången jag såg honom här så de ger mig ändå rätten att välkomna honom även om de e lite sent ;)

bättre sent än aldrig som dom säger :D
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Vizay
oke oke han e la inte ny då men de va första gången jag såg honom här så de ger mig ändå rätten att välkomna honom även om de e lite sent ;)

bättre sent än aldrig som dom säger :D


Hehe, Det var tydligen ett tag sedan jag skrev in mig här minsann men jag tackar ändå :) Har mest varit en stabil forum lurker häromkring. Vet inte varför egentligen. Jag är nog bara sådan :p

Reveal: Vi lär med stor sannolikhet ses på nästa Amnesia. Förbannat trevligt ställe om man vill ha skoj måste jag säga. Utmärkt musik och stämning minst lika bra som den gamla tidens fester (ca '93 eller nått..), kanske t.o.m. bättre :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement