|
Ny TC fest den 28:nde februari! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
va tråkigt att ja missar första mötet mellan SWE_ta's lilla kärlekspar dbl och Vizay... heheheheh
uppriktigt lessen e ja att ja missar d :p
hoppas ni får d mysigt ;)
generellt på festen me, mena ja :) |
|
|
| Vizay |
hahah ja å dbl ska kjamas såååå mycke....blir nog mer mys i vippen än dansa :p
hahaha neee tror nog de blir lika vilt som senast för mig...kan ju aldrig hålla mig riktigt :D
men fan då glorie...de betyder alltså att du inte kommer....fan va synd :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ill get you in the VIP d00de | Det är fan soft med VIP rummen vi brukar softa i... men fan va trångt det var sist... tror jag ska dra mig ur VIP gänget för att ge plats åt andra folk :) Å andra sidan så kommer jag rusa in där för att gömma kameran med jämna mellanrum... fast det bli kanske mycke filma, jag å Gurra har snackat en del under bussfärden till Holland... ( Fan nu kom jag å¨tänka på den resan... sucka, längtar tillbaks:( ) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Vizay
hahah ja å dbl ska kjamas såååå mycke....blir nog mer mys i vippen än dansa :p |
säg inte sådär, ja bli avis :p hehehehhehe
| quote: | | men fan då glorie...de betyder alltså att du inte kommer....fan va synd :( |
åååheee..sööt :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ill get you in the VIP d00de |
det låter bra det du :) |
|
|
| mindshooter |
fär tillfället har det jiddrat sig så fett som det kan för mig vad gäller fredagen....
Klockan 05.00 går tåget hem och klockan 07.00 går en buss till fjällen som jag ska vara på och tydligen tydligen ska ha vetat om fett länge, allt är bokat och jag vill verkligen upp. Är med brorsan.
Så just nu måste jag omplanera totalt..och typ skippa allt vad heter ordentlig sömn under hela helgen |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
fär tillfället har det jiddrat sig så fett som det kan för mig vad gäller fredagen....
Klockan 05.00 går tåget hem och klockan 07.00 går en buss till fjällen som jag ska vara på och tydligen tydligen ska ha vetat om fett länge, allt är bokat och jag vill verkligen upp. Är med brorsan.
Så just nu måste jag omplanera totalt..och typ skippa allt vad heter ordentlig sömn under hela helgen |
fy fan.. låter inget vidare du, men du får la sova påvägen till fjällen :)
måste ta och kolla upp hur det går med tåg mellan norrköping - gbg.. se om man kan ta och åka den vägen lätt istället för norrköping - sthlm - gbg |
|
|
| mindshooter |
Jo det blir juh det..men grejen e den
21.00 - 03.00, 6 timmar dans med uppvisning
05.00 - 08.00, 3 timmar sömn
09.00 - 17.00, 8 timmar bräda
23.00 - 09.00, 10 timmar sömn
11.00 - 16.00, 5 timmar jobb på donken med 200 kg träningsverk
Jag är inte världsbäst på matte men det där är fan så tight alltså :p |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Jo det blir juh det..men grejen e den
21.00 - 03.00, 6 timmar dans med uppvisning
05.00 - 08.00, 3 timmar sömn
09.00 - 17.00, 8 timmar bräda
23.00 - 09.00, 10 timmar sömn
11.00 - 16.00, 5 timmar jobb på donken med 200 kg träningsverk
Jag är inte världsbäst på matte men det där är fan så tight alltså :p |
ät mycke, drick mycke....käka 10 paket dextrosol, 10 burkar koffeintabletter och dra ner 2h på brädåkandet eller skippa jobbet så borde du nog klara dig ;) |
|
|
| mindshooter |
| ok grabbar...där brast den planen oxå....biljetterna till tåget som går från norrköping vid 5 är slutsålda av nån ing outgrundlig anledning...det är fan inte sant......nu kan jag endast lösa detta om jag får skuts...fan i helvetet |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
ok grabbar...där brast den planen oxå....biljetterna till tåget som går från norrköping vid 5 är slutsålda av nån ing outgrundlig anledning...det är fan inte sant......nu kan jag endast lösa detta om jag får skuts...fan i helvetet |
va skumt... vem fan åker tåg så jäkla tidigt???
fick beställt biljett norrköping - gbg nu. mitt tåg går 07.33 typ...
så det blir en del väntande... det jobbigaste e ju bara att jag först får åka intercity för att sedan byta till x2000 någonstans vilket betyder att det inte blir något sovande hela vägen :(
när skall vi träffas och så? plats/tid??? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dbl
när skall vi träffas och så? plats/tid??? |
just nu är det svårt för mig att överhuvudtaget bestämma något...har inga biljetter och ingen skjuts....måste lösa detta imorn :) |
|
|
|
|