return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Ny TC fest den 28:nde februari! (pg. 11)
View this Thread in Original format
Vizay
quote:
Originally posted by dbl
annars så tycker jag vi tar limmo båda vägarna och så betalar vizay :D


aaa visst vi säger så...låt "rikemansbarnet" vizay betala...de blir bra....jag har ju nästan 2kr på bankomatkortet för tillfället :p
dbl


Här e jag så ni vet vem jag e.. ni har la visserligen sätt mig förut, men ändå... kortet e sen i sommras... men ahh.. schpela roll...


hmm.. fan då. måste klippa min nu också.. längden e det inget fel på, men håret börjar krulla sig nu :(
Glorie
ni e taggade redan nu :p två veckor innan :p hehe har iofs märkt att ni varit sugna sen kenny la upp topicet.. hohoh :) fint

trancefester kan man aldrig få nog av.
mindshooter
vfn med lite trevligt folk så är väl 2 timmars bussresa till norrköping inget att tjaffsa om :) Det är kortare än till linköping.
Osså tåg hem som sagt!
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
vfn med lite trevligt folk så är väl 2 timmars bussresa till norrköping inget att tjaffsa om :) Det är kortare än till linköping.
Osså tåg hem som sagt!


nä, det e la det inte... men hur vet man att ni e trevliga i verklighetenn.. ni kanske e värsta psychona.... visserligen e ju det också trevligt :D
Vizay
mwahaha jag e fetepsychot...fråga bara kenny å dio eller tom steve :p


nae så farlig e jag kanske inte...men damp, de har jag i mängder :p
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
mwahaha jag e fetepsychot...fråga bara kenny å dio eller tom steve :p


nae så farlig e jag kanske inte...men damp, de har jag i mängder :p


hehe.. lol... läste steves namn som Tom Steve.. istället för t.om. steve :haha:
mindshooter
Ok nu har jag ordnat så att jag kan lägga undan biljetter år er alla som ska hänga med.

Vizay
Dioxyz
dbl
steve

är dom jag räknat med just nu...nån mer som ska me?
Dioxys
när betalas dem? :)
Vizay
antingen där på voyage eller direkt till kenny så fort vi träffar honom....eller så kan du ge stålarna till mig...fast då fåru ju ingen biljett för dom, men du KAN ;)

dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
Ok nu har jag ordnat så att jag kan lägga undan biljetter år er alla som ska hänga med.

Vizay
Dioxyz
dbl
steve

är dom jag räknat med just nu...nån mer som ska me?


fan vad bra mind :)
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
antingen där på voyage eller direkt till kenny så fort vi träffar honom....eller så kan du ge stålarna till mig...fast då fåru ju ingen biljett för dom, men du KAN ;)


vizay kommer sen att ge dem till mig så ge dem till mig på direkten vet ja :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement