|
Ny TC fest den 28:nde februari! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| quote: | Originally posted by dbl
annars så tycker jag vi tar limmo båda vägarna och så betalar vizay :D |
aaa visst vi säger så...låt "rikemansbarnet" vizay betala...de blir bra....jag har ju nästan 2kr på bankomatkortet för tillfället :p |
|
|
| dbl |

Här e jag så ni vet vem jag e.. ni har la visserligen sätt mig förut, men ändå... kortet e sen i sommras... men ahh.. schpela roll...
hmm.. fan då. måste klippa min nu också.. längden e det inget fel på, men håret börjar krulla sig nu :( |
|
|
| Glorie |
ni e taggade redan nu :p två veckor innan :p hehe har iofs märkt att ni varit sugna sen kenny la upp topicet.. hohoh :) fint
trancefester kan man aldrig få nog av. |
|
|
| mindshooter |
vfn med lite trevligt folk så är väl 2 timmars bussresa till norrköping inget att tjaffsa om :) Det är kortare än till linköping.
Osså tåg hem som sagt! |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
vfn med lite trevligt folk så är väl 2 timmars bussresa till norrköping inget att tjaffsa om :) Det är kortare än till linköping.
Osså tåg hem som sagt! |
nä, det e la det inte... men hur vet man att ni e trevliga i verklighetenn.. ni kanske e värsta psychona.... visserligen e ju det också trevligt :D |
|
|
| Vizay |
mwahaha jag e fetepsychot...fråga bara kenny å dio eller tom steve :p
nae så farlig e jag kanske inte...men damp, de har jag i mängder :p |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
mwahaha jag e fetepsychot...fråga bara kenny å dio eller tom steve :p
nae så farlig e jag kanske inte...men damp, de har jag i mängder :p |
hehe.. lol... läste steves namn som Tom Steve.. istället för t.om. steve :haha: |
|
|
| mindshooter |
Ok nu har jag ordnat så att jag kan lägga undan biljetter år er alla som ska hänga med.
Vizay
Dioxyz
dbl
steve
är dom jag räknat med just nu...nån mer som ska me? |
|
|
| Dioxys |
| när betalas dem? :) |
|
|
| Vizay |
| antingen där på voyage eller direkt till kenny så fort vi träffar honom....eller så kan du ge stålarna till mig...fast då fåru ju ingen biljett för dom, men du KAN ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Ok nu har jag ordnat så att jag kan lägga undan biljetter år er alla som ska hänga med.
Vizay
Dioxyz
dbl
steve
är dom jag räknat med just nu...nån mer som ska me? |
fan vad bra mind :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
antingen där på voyage eller direkt till kenny så fort vi träffar honom....eller så kan du ge stålarna till mig...fast då fåru ju ingen biljett för dom, men du KAN ;) |
vizay kommer sen att ge dem till mig så ge dem till mig på direkten vet ja :) |
|
|
|
|