return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Ny TC fest den 28:nde februari! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Vizay
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag råkar veta att Glorie var upp före alla andra innan vi hade vaknat bara för att "se" på detta.... ha ha ha j/k :toothless


hahaha de har du fan rätt i....så frukosten va bara en täckmantel...tur att man sover på sidan dårå ;) :p
Glorie
HAHA, ni e galna knasbollar allihopa ;)
jorå steve....in your dreams ;) :stongue:

Vizay, tur för dig att du sov på sidan ;););)
dbl
vadå morning... va hände????
känner mig sååå utanför :(
Glorie
awwwww lilla dbl.. ja ska säga... ja råkade säga till grabbarna som sov hos mig att "morning glory" det uttrycket alltså...betyder tydligen morgonstånd...på engelska....
:( fast: :stongue: :stongue: :stongue:
verkligen inte kul att heta glorie nu :D heheh

såååå, nu vet alla på TA! Va bra va?! :D:rolleyes:

e ju helt olika ord iofs.. glorY heter ju inte ja :p

känns d bättre nu? :)

edit: sjukt pinsamt me ere :o
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
awwwww lilla dbl.. ja ska säga... ja råkade säga till grabbarna som sov hos mig att "morning glory" det uttrycket alltså...betyder tydligen morgonstånd...på engelska....
:( fast: :stongue: :stongue: :stongue:
verkligen inte kul att heta glorie nu :D heheh

såååå, nu vet alla på TA! Va bra va?! :D:rolleyes:

e ju helt olika ord iofs.. glorY heter ju inte ja :p

känns d bättre nu? :)

edit: sjukt pinsamt me ere :o


:haha: :haha: :haha: :haha: fan att jag inte fick vara där :(
Vizay
haha så har de kommit ut...fan också nu måste jag hitta en nby hålllhake ;)


men de va synd att du inte va med dbl....du hade fått sova på glories extremt uppblåsbara madrass :D
Glorie
:stongue: :haha: :crazy: :stongue: :haha: :stongue: :crazy:

aaa du Vizay, det e kul att man kan ha så roligt åt ett forum asså...tasweden :p
heheheh...sitter bara å skrattar :D

ja ska fixa ordentlig pump asså :) hoho...;)
men aaaa dbl, där hade du kunnat sova..
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
haha så har de kommit ut...fan också nu måste jag hitta en nby hålllhake ;)


men de va synd att du inte va med dbl....du hade fått sova på glories extremt uppblåsbara madrass :D


hehe... låter ju.. hmm.. trevligt???

vad snäll du e glorie som hade låtit mig sova där... :)
Vizay
quote:
Originally posted by dbl
vad snäll du e glorie som hade låtit mig sova där... :)



hihihi du de vette fan asså ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
hihihi du de vette fan asså ;)
Håller med :toothless Den var inte så pigg kan man säga :toothless

Glorie... glöm inte vad vi mer sa, du har ett bra nick... det menar vi, det andra skojar vi bara om :)

Dioxys
allt den där pumpen kräver är tålamod och en jävla massa åthållighet :D ;)
Endre
quote:
Originally posted by Glorie
har fullständig lineup postats till Voyage II? annars kommer den nu:

blunda om ni redan läst :)

Main:
Transparance
(Trance)
Fairlayt[Resident]
(Trance-Hardtrance)
Brahme [Resident]
(Trance-Hardtrance)
Irish [www.digitallyimported.com]
(Trance-Hardtrance)

PsyFloor:
Fresa [Resident]
Tege [Mandarin.nu]
Albin [Face the future]

Information: 2 floors: Main/Psy
Specialguest: DJ Irish from www.digitallyimported.com, worlds largest tranceradio.

Psyfloor will be sent live trough www.Tranceclubber.com
Entrance: 100kr
more info will come

:D weeeeeeeeeeeeeeeeeeee :crazy:


en trance snubbe, och han kör säkert inte "riktig" trance, sen bara massa hard trance skit och knark ljud. , nej nej nej. verkar inte lockande alls.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement