|
Ny TC fest den 28:nde februari! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag råkar veta att Glorie var upp före alla andra innan vi hade vaknat bara för att "se" på detta.... ha ha ha j/k :toothless |
hahaha de har du fan rätt i....så frukosten va bara en täckmantel...tur att man sover på sidan dårå ;) :p |
|
|
| Glorie |
HAHA, ni e galna knasbollar allihopa ;)
jorå steve....in your dreams ;) :stongue:
Vizay, tur för dig att du sov på sidan ;););) |
|
|
| dbl |
vadå morning... va hände????
känner mig sååå utanför :( |
|
|
| Glorie |
awwwww lilla dbl.. ja ska säga... ja råkade säga till grabbarna som sov hos mig att "morning glory" det uttrycket alltså...betyder tydligen morgonstånd...på engelska....
:( fast: :stongue: :stongue: :stongue:
verkligen inte kul att heta glorie nu :D heheh
såååå, nu vet alla på TA! Va bra va?! :D:rolleyes:
e ju helt olika ord iofs.. glorY heter ju inte ja :p
känns d bättre nu? :)
edit: sjukt pinsamt me ere :o |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
awwwww lilla dbl.. ja ska säga... ja råkade säga till grabbarna som sov hos mig att "morning glory" det uttrycket alltså...betyder tydligen morgonstånd...på engelska....
:( fast: :stongue: :stongue: :stongue:
verkligen inte kul att heta glorie nu :D heheh
såååå, nu vet alla på TA! Va bra va?! :D:rolleyes:
e ju helt olika ord iofs.. glorY heter ju inte ja :p
känns d bättre nu? :)
edit: sjukt pinsamt me ere :o |
:haha: :haha: :haha: :haha: fan att jag inte fick vara där :( |
|
|
| Vizay |
haha så har de kommit ut...fan också nu måste jag hitta en nby hålllhake ;)
men de va synd att du inte va med dbl....du hade fått sova på glories extremt uppblåsbara madrass :D |
|
|
| Glorie |
:stongue: :haha: :crazy: :stongue: :haha: :stongue: :crazy:
aaa du Vizay, det e kul att man kan ha så roligt åt ett forum asså...tasweden :p
heheheh...sitter bara å skrattar :D
ja ska fixa ordentlig pump asså :) hoho...;)
men aaaa dbl, där hade du kunnat sova.. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
haha så har de kommit ut...fan också nu måste jag hitta en nby hålllhake ;)
men de va synd att du inte va med dbl....du hade fått sova på glories extremt uppblåsbara madrass :D |
hehe... låter ju.. hmm.. trevligt???
vad snäll du e glorie som hade låtit mig sova där... :) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by dbl
vad snäll du e glorie som hade låtit mig sova där... :) |
hihihi du de vette fan asså ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
hihihi du de vette fan asså ;) | Håller med :toothless Den var inte så pigg kan man säga :toothless
Glorie... glöm inte vad vi mer sa, du har ett bra nick... det menar vi, det andra skojar vi bara om :) |
|
|
| Dioxys |
| allt den där pumpen kräver är tålamod och en jävla massa åthållighet :D ;) |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by Glorie
har fullständig lineup postats till Voyage II? annars kommer den nu:
blunda om ni redan läst :)
Main:
Transparance
(Trance)
Fairlayt[Resident]
(Trance-Hardtrance)
Brahme [Resident]
(Trance-Hardtrance)
Irish [www.digitallyimported.com]
(Trance-Hardtrance)
PsyFloor:
Fresa [Resident]
Tege [Mandarin.nu]
Albin [Face the future]
Information: 2 floors: Main/Psy
Specialguest: DJ Irish from www.digitallyimported.com, worlds largest tranceradio.
Psyfloor will be sent live trough www.Tranceclubber.com
Entrance: 100kr
more info will come
:D weeeeeeeeeeeeeeeeeeee :crazy: |
en trance snubbe, och han kör säkert inte "riktig" trance, sen bara massa hard trance skit och knark ljud. , nej nej nej. verkar inte lockande alls.
|
|
|
|
|