return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Ny TC fest den 28:nde februari! (pg. 8)
View this Thread in Original format
Vizay
quote:
Originally posted by mindshooter
Det kan du fett me våga anta...precis det där som kördes sist och folks diggade som fan....blandning mellan hardtrance och uplifting melodic trance.... Perfekt!

om de blir sån blandning igen ere fan inte troligt att jag ens tittar åt psygolvet :p
mindshooter
Vizay...om jag säger så här:

Main:
Transparance
(Trance)
Fairlayt[Resident]
(Trance-Hardtrance)
Brahme [Resident]
(Trance-Hardtrance)
Irish [www.digitallyimported.com]
(Trance-Hardtrance)

Tranceparance är en polare till robert....lirar samma grejer som robert...you heard me ;)

Fairlayt va han som lira bäst sist med Jurgen Vries och paketet.

Brahme va han som lirade hardtrance efter Fairlayt sist...

Irish kommer lira fett bra det vet vi...

så det blir nog inte så mycket psy eller chillande över huvudtaget för oss...jag får nog pausa lite under den första hardtrancen där kanske :p
Vizay
haha no kidding att man kommer va fast där...

fairlayt va gudomlig sist, Brahme va precis snäppet under...

fixar du in oss i vipen den här gången också mind? *se på med hundögon* ;)

eller iofs dom skulle ha en chillout den här gången va? :)

nae fyfan ser fram emot det här jävligt mycke nu, måste nog dock tare lite lugnare i början så jag inte tröttar ut mig helt som jag gjorde sist :p
mindshooter
VIPen ska nog inte vara några problem för SthlmTA :) Som sagt komemr nog finnas en vanlig chill oxå....

I VIPen kanske man får träffa Irish oxå?
dbl
quote:
VIPen ska nog inte vara några problem för SthlmTA :) Som sagt komemr nog finnas en vanlig chill oxå....

*börjar leta lägenhet i sthlm* ;)
Dj_Irish
quote:

Hehe, ingen aning om där finns en VIP eller inte men oavsett vilket tycker jag ni ska komma fram och hälsa! :)
mindshooter
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Hehe, ingen aning om där finns en VIP eller inte men oavsett vilket tycker jag ni ska komma fram och hälsa! :)

Det vet jag att det gör :) Har vart på deras fest där förut...skitskön VIP med en asnajs fotölj som Airbase snodde sist och barrikaderade hela kvällen :p. hehe...

Frågan är om det finns chill eller inte, för dom som inte kommer in i VIPen...spela roll....kommer inte finnas tid att chilla iaf :D
Vizay
jag tyckte dom nämnde att dom skulle ha en chill också borta i TC forumen men jag e inte 100 på det

irish hur ser du ut då så man inte klampar fram till helt fel person å börjar bubbla massa skit å göra bort sig (vilket jag har gjort allt för många gånger redan) :p
Dj_Irish
Liten fräknig typ :D
Vizay
hahaha oke då tror jag att jag hittar dej :p :D ;)

men de där löser sig nog ;)

dbl
mig blir det inget svårt att hitta om jag kommer.. bara att se var alla tjejerna e.. där e jag... kan ju inte hjälpa att jag e så jävla snygg... åhhh.. :D :rolleyes:
Dj_Irish
quote:
Originally posted by dbl
mig blir det inget svårt att hitta om jag kommer.. bara att se var alla tjejerna e.. där e jag... kan ju inte hjälpa att jag e så jävla snygg... åhhh.. :D :rolleyes:

hehe, det är jobbigt när det är så.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement