|
Ny TC fest den 28:nde februari! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Endre
en trance snubbe, och han kör säkert inte "riktig" trance, sen bara massa hard trance skit och knark ljud. , nej nej nej. verkar inte lockande alls.
|
Trancepearance vet jag vem det är...han spelar samma som robert spelade sist. Robert spelade Delirium, ronski speed, mirco de goiva b.la.
Fairlayt spelar melodic\uplifting....sist jag såg ohnom körde han Jurgen Vries - The theme (Dumonde mix)
East&West - The love i lost b.la....bara massa sjyssta uplifting låtar.
Är endast Irish och i viss mån Brahem som spelar hard... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Vizay
haha så har de kommit ut...fan också nu måste jag hitta en nby hålllhake ;) |
jag som lärde henne vad det betyder [intern] *stolt* [/intern] :D |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Dioxys
allt den där pumpen kräver är tålamod och en jävla massa åthållighet :D ;) |
ja du ni stod å flåsade ett bra tag där borta...uthålligare får man nog leta efter :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Vizay
ja du ni stod å flåsade ett bra tag där borta...uthålligare får man nog leta efter :p |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: hörru du Vevay :p
hahahhaha :D Hade jag tänkt lite längre än vad min näsa räcker hade vi testat med en hårtork.. kan funka..större inblås ju :) :) JAA JAAA, ska sluta älta det dära.. men d var ett NEDERLAG att inte få upp madrassen, det har ju gått förut.. :)
[whisper] Gustaf fyller 22 år samma dag som festen e, ge honom en BAMSEkram från mig if I dont make it[/whisper] |
|
|
| Dioxys |
inte en bra idé hörrö :) hade en såndär uppblåsbar soffa förut :D unkade utmärkt till efter nån månad då man behövde blåsa upp den igen! :D
försökte med hårtork och den smälte! :D gick j inte att få på locket då ju :D jag är sååå smart :p |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Dioxys
försökte med hårtork och den smälte! :D gick j inte att få på locket då ju :D jag är sååå smart :p |
du vet de blåser ju ut där bak på hårtorken också...funderat på att använda den delen? :p |
|
|
| dbl |
| nån som vet hur dem skall ta sig dit/hem och löser det med övernattning eller typ sticka på direkten eller så??? |
|
|
| mindshooter |
| Denna gången borde nog ingen räkna med bil från Steves sida iaf...själv planerar jag på sista minuten tåg ner och upp. Jag ska förmodligen sova med arrangörerna i själva lokalen om det krisar sig med övrig sovplats.... Enda anledningen till det är att jag inte kan vända på dygnet eftersom jag jobbar på söndagen. Annars hade jag nog suttit på cafe i 2 timmar och tagit första tåget hem fan. |
|
|
| mindshooter |
Har suttit och lyssnat på DJ Irish - Assorted trance 7 här nu den senaste timmen....måste säga att detta är ruggigt bra! Både vad gäller låtval och mixning....riktigt uplifting mot slutet....diggar fett! Ska bli mäktigt kul att se dig den 28:e mannen! |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Har suttit och lyssnat på DJ Irish - Assorted trance 7 här nu den senaste timmen....måste säga att detta är ruggigt bra! Både vad gäller låtval och mixning....riktigt uplifting mot slutet....diggar fett! Ska bli mäktigt kul att se dig den 28:e mannen! |
Tackar tackar! :)
Kul att du gillade mixen. Vågar man då anta att sådan stil skulle gå hem på Voyage festen? |
|
|
| Glorie |
men gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
hmmm, ja måste verkligen försöka ta mig diiiit juuuuu
vill me höra irish.. morrrrr
vet ju att du e duktig som f*n juuu |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Tackar tackar! :)
Kul att du gillade mixen. Vågar man då anta att sådan stil skulle gå hem på Voyage festen? |
Det kan du fett me våga anta...precis det där som kördes sist och folks diggade som fan....blandning mellan hardtrance och uplifting melodic trance.... Perfekt! |
|
|
|
|