|
Ny TC fest den 28:nde februari! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| plats blir väl någonstans runt centralen, tid kanske vi ska vänta med tills mind vet säkert... |
|
|
| Glorie |
| sista minuten går väl alltid att klirra? iofs så måste man ju ha köpt biljetten innan då ja.. å kassan på SJ i NKPG lär ju inte ha öppnat fem.. men vf.. köp biljett på tåget då? det lär ju finnas lediga platser :) ??? ivärsta fall får ni stå :p |
|
|
| mindshooter |
| är det bara att gå på tåget eller? fan har ingen erfarenhet...är det inte som i tunnelbanan att man måste ha giltligt färdbevis? |
|
|
| Glorie |
jag har MASSOR av erfarenhet vad gäller SJ ;) har hållt på att åka flitigt i mer än tre år :)
du kan gå på direkt.. men det blir lite dyrare att köpa direkt på tåget.. oftast ska du gå på i sista vagnen.. där d finns obokade sitsar.. :) men du kan fråga konduktören som alltid går ut på perrongen :) |
|
|
| mindshooter |
| och om jag ska köpa innan så gör man det på automat alltså? måste jag ha fett me växel med mig då eller? |
|
|
| Glorie |
alltså....det bästa e om du kan klirra sista minuten.. borde du kunna klirra i sthlm samma da. innan du åker dit..i biljettkassa..
andra hand kan du gå till en automat, men som ja skrev på TC så vet ja inte om man kan köpa sista minuten där... å om det e som du sa tidigare.. att d var slutsålt... så tror ja inte automaterna har nå biljetter kvar heller, om du fattar... den kommer me va slutsåld.. garanterat.. OM det nu inte e så att den kan sälja sistaminuten
men ja TROR inte det. själv har ja aldrig köpt sistaminuten i såna.. BARA hämtat UT..
i vilket fall måste du ha kontokort till såna automater
(ja upprepar migsjälv ;) |
|
|
| mindshooter |
| ok planen är att köpa biljetter övermorn....och i annat fall så köper jag på tåget från norrköping helt enkelt... |
|
|
| dbl |
det löser sig säkert mind :)
hämta ut min biljett igår... blev ju en liiite jobbig resa va.
först blir det norrköping till typ katrineholm eller va det va.
07.33 går tåget och e framme typ 07.50
sen går det från katrineholm (eller va det va:)) till gbg 09.10...
blir inte till att man får sova mycket på tåget inte... fan va jobbigt..... ett jäkla väntande också.
får se till att ladda minidisken innan vi träffas imorgon...
jävla tur att jag inte handlade mer kläder när jag va inne och shoppade i sthlm i förrgår... blev bara en scarf typ på filippa k inne på NK :)
färgen matcha min jacka också... som e filippa k :D
fan vilken snygg brud som jobba där då... hittade en sån snygg skjorta på åhlens sen (filippa k :)) men jag orkade inte gå och ta ut pengar.. va så jävla trött för att jag hade varit uppe hela natten och typ bara sovit 3 timmar.. gick upp 3 på natten för att "jobba" (lumpen).. så det bidde ingen skjorta... får ta och kolla på en när jag kommer hem istället...
ne, nu måste jag fixa nått att käka.. e svin hungrig |
|
|
| Vizay |
va ska man säga....de va tokfett..grymt som fan, fullt ös från början till slut :D
kommer med en längre rapport sen, måste fan sova nu :)
PS. dbl ledsen att jag å kenny bara försvann sådär när vi drog utan å ens säga hejdå....allt blev så hastigt så de föll bort mitt i all tröttheten :/
ska iaf hälsa hejdå från kenny och mig själv lilla sötisponken dbl ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
va ska man säga....de va tokfett..grymt som fan, fullt ös från början till slut :D
kommer med en längre rapport sen, måste fan sova nu :)
PS. dbl ledsen att jag å kenny bara försvann sådär när vi drog utan å ens säga hejdå....allt blev så hastigt så de föll bort mitt i all tröttheten :/
ska iaf hälsa hejdå från kenny och mig själv lilla sötisponken dbl ;) |
hehe... det e lugnt... blev la ganska stressigt för er med tåget.
kom precis hem så nu skall jag lägga mig och sova :)
god natt på er |
|
|
| mindshooter |
Skönaste festbilden, den enda jag är någorlunda ok på själv tycker jag iaf :)
 |
|
|
| Dj_Irish |
Hehe, det var ju en bild det. Victor ser ju ungefär ut som jag minns honom ;)
Trevligt att träffas förrästen! Förhoppnigsvis var det inte sista gången. Hade skoj fast än hela min jävla skiv box blev stulen på vägen upp. Visste inte att det fanns laglösa partier mellan Malmö och Norrköping :p |
|
|
|
|