return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Ny TC fest den 28:nde februari! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dioxys
03 slutade voyage iaf..
vilket jag tyckte var lite synd, andra inte :D :p
Vizay
hahaha jag fattar seriöst inte hur du orkade sista halvtimmen...va helt slut då :p

men glorie nu ska vi inte va sånna....bara å ta bussen å sen hänga på chebabberian som dio sa...eller så tar man 3 jackor två tröjor å 3 byxor så man ser ut som en isbjörn med dubbla vinterkläder...då kan man sova på en bänk :p
Glorie
quote:
Originally posted by Vizay
men glorie nu ska vi inte va sånna....bara å ta bussen å sen hänga på chebabberian som dio sa...eller så tar man 3 jackor två tröjor å 3 byxor så man ser ut som en isbjörn med dubbla vinterkläder...då kan man sova på en bänk :p



hahah va rolig du e ;) ja orkar lätt till en åtta på morgonen :) tycker me det e synd att de slutar tre ....men å andra sidan dansar ja inte i närheten lika hårt som Peter gjorde i går... hoho, har inte en suck där alltså...stod mest å chilla i går....gilla som sagt inte musiken under nastys å kulators set. :)

dbl, sjung högre så ja hör ;)
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
hahaha jag fattar seriöst inte hur du orkade sista halvtimmen...va helt slut då :p

men glorie nu ska vi inte va sånna....bara å ta bussen å sen hänga på chebabberian som dio sa...eller så tar man 3 jackor två tröjor å 3 byxor så man ser ut som en isbjörn med dubbla vinterkläder...då kan man sova på en bänk :p


isåfall lär ju jag bli kall... när jag går ut så kör jag så lite jag kan... alltså jacka då såklart om det e kallt.. kanske t-shirt och en skjorta.. och så byxor såklart :)

men dem måste la ha en tåg station.. eller den kanske e lika gay som sthlm central som har stängt på natten.. hade den iallafall när vi va ute och festade under grundutbildning
Vizay
kan medela att de inte va en engångsföreteelse glorie...har en tendens att alltid bli sån där så fort jag hör fet musik....glömde totalt bort att de fanns folk runtom å grejer :D
mindshooter
Ja frågan är hur man fixar hemresa och eventuell sovplats.... måste fan dit alltså...det ska bli _ännu_ mer melodisk trance denna gången på Main golvet...psy golvet hålls intakt...kan inte bli bättre..älskar att växla däremellan....fick tokryck på båda golven :)
Glorie
d lkpgs-bor ja vet om som åker till nkpg å festar brukar hänga på ett cafe (cafe blå eller nåt heter det) det har öppet hela natten..

ni kanske kan uggla där ;)
Dioxys
då äre väll bara å fråga om man får hänga med dem då :)
Vizay
eller hur glorie....fan du får ju jobba lite...alla kan ju inte alltid komma till dej ;)


å de där cafeet låter ju rätt sjyst annars...fast ränka med att man däckar där då :p
Glorie
quote:
Originally posted by Vizay
eller hur glorie....fan du får ju jobba lite...alla kan ju inte alltid komma till dej ;)


hohoho...;) har börjat inse att d inte funkar så kanske.. mohaha...Men det e ju så trevligt! nemen om ja hade haft bil hade ja lugnt dragit upp :) nu känns d lite tradigt... men men... ja kanske ångrar mig...har lite käs me pengar om ja ska åka till holland ju :)

dbl
quote:
Originally posted by Glorie
hohoho...;) har börjat inse att d inte funkar så kanske.. mohaha...Men det e ju så trevligt! nemen om ja hade haft bil hade ja lugnt dragit upp :) nu känns d lite tradigt... men men... ja kanske ångrar mig...har lite käs me pengar om ja ska åka till holland ju :)


det e ju lön några dagar innan :)
och du MÅSTE ju hänga med om jag skall med..
alla får la hänga på det där cafét.. låter ju mysigt :)

medan jag hänger med vizay till hans tjej polare och hennes kompis :D
Vizay
haha dbl först ska jag hoppas på turen att få tag på henne i så fall :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement