|
Ny TC fest den 28:nde februari! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
03 slutade voyage iaf..
vilket jag tyckte var lite synd, andra inte :D :p |
|
|
| Vizay |
hahaha jag fattar seriöst inte hur du orkade sista halvtimmen...va helt slut då :p
men glorie nu ska vi inte va sånna....bara å ta bussen å sen hänga på chebabberian som dio sa...eller så tar man 3 jackor två tröjor å 3 byxor så man ser ut som en isbjörn med dubbla vinterkläder...då kan man sova på en bänk :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Vizay
men glorie nu ska vi inte va sånna....bara å ta bussen å sen hänga på chebabberian som dio sa...eller så tar man 3 jackor två tröjor å 3 byxor så man ser ut som en isbjörn med dubbla vinterkläder...då kan man sova på en bänk :p |
hahah va rolig du e ;) ja orkar lätt till en åtta på morgonen :) tycker me det e synd att de slutar tre ....men å andra sidan dansar ja inte i närheten lika hårt som Peter gjorde i går... hoho, har inte en suck där alltså...stod mest å chilla i går....gilla som sagt inte musiken under nastys å kulators set. :)
dbl, sjung högre så ja hör ;) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
hahaha jag fattar seriöst inte hur du orkade sista halvtimmen...va helt slut då :p
men glorie nu ska vi inte va sånna....bara å ta bussen å sen hänga på chebabberian som dio sa...eller så tar man 3 jackor två tröjor å 3 byxor så man ser ut som en isbjörn med dubbla vinterkläder...då kan man sova på en bänk :p |
isåfall lär ju jag bli kall... när jag går ut så kör jag så lite jag kan... alltså jacka då såklart om det e kallt.. kanske t-shirt och en skjorta.. och så byxor såklart :)
men dem måste la ha en tåg station.. eller den kanske e lika gay som sthlm central som har stängt på natten.. hade den iallafall när vi va ute och festade under grundutbildning |
|
|
| Vizay |
| kan medela att de inte va en engångsföreteelse glorie...har en tendens att alltid bli sån där så fort jag hör fet musik....glömde totalt bort att de fanns folk runtom å grejer :D |
|
|
| mindshooter |
| Ja frågan är hur man fixar hemresa och eventuell sovplats.... måste fan dit alltså...det ska bli _ännu_ mer melodisk trance denna gången på Main golvet...psy golvet hålls intakt...kan inte bli bättre..älskar att växla däremellan....fick tokryck på båda golven :) |
|
|
| Glorie |
d lkpgs-bor ja vet om som åker till nkpg å festar brukar hänga på ett cafe (cafe blå eller nåt heter det) det har öppet hela natten..
ni kanske kan uggla där ;) |
|
|
| Dioxys |
| då äre väll bara å fråga om man får hänga med dem då :) |
|
|
| Vizay |
eller hur glorie....fan du får ju jobba lite...alla kan ju inte alltid komma till dej ;)
å de där cafeet låter ju rätt sjyst annars...fast ränka med att man däckar där då :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Vizay
eller hur glorie....fan du får ju jobba lite...alla kan ju inte alltid komma till dej ;) |
hohoho...;) har börjat inse att d inte funkar så kanske.. mohaha...Men det e ju så trevligt! nemen om ja hade haft bil hade ja lugnt dragit upp :) nu känns d lite tradigt... men men... ja kanske ångrar mig...har lite käs me pengar om ja ska åka till holland ju :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
hohoho...;) har börjat inse att d inte funkar så kanske.. mohaha...Men det e ju så trevligt! nemen om ja hade haft bil hade ja lugnt dragit upp :) nu känns d lite tradigt... men men... ja kanske ångrar mig...har lite käs me pengar om ja ska åka till holland ju :) |
det e ju lön några dagar innan :)
och du MÅSTE ju hänga med om jag skall med..
alla får la hänga på det där cafét.. låter ju mysigt :)
medan jag hänger med vizay till hans tjej polare och hennes kompis :D |
|
|
| Vizay |
| haha dbl först ska jag hoppas på turen att få tag på henne i så fall :p |
|
|
|
|