return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden "
View this Thread in Original format
Jre
The single largest indoor dance event in the history of Sweden

October 11, 2003
22:00-06:00 Malmö Mässan

Added: June 8, 2003
Marco V joins growing line-up for The Lab™
Added: June 8, 2003
DJ Remy to appear on main stage


http://www.loungelab.se/thelab/index.php3?lang=uk

Sorry om någon redan postat detta event..Orkade inte kolla igenom
forumet

/ Jre
Glorie
415 kr hos ticnet.. såg jag.. lite dyrt, hoppas de blir fler schysta dj's :)

å varför e folk så slöa att sätta smileys i sina trådar.. som syns i forumet? :)
Amnezia
inga mer jocks än marco än?? kommer fn inte ha råd me detta efter denna sommar:eek: men löser sig säkert...ska ju ta sig till tropiska skåne oxå.....:rolleyes:
ScuL
+- € 41.50 är en vanlig pris här :)

verkligen väldigt schysst att det kommer bli liten större fester i sverige :) hoppas att det försätter som det går nu! :p
ice_key
Yeah!!!!! då kommer man ha sett o hört Marco V minst 2ggr detta året
om nu det inte blir inställt
Först e d spelningen på Gorgeous som gäller :crazy: :eyespop: :crazy:
SteveTranz4ever
Har ju läst och hört en del om denna fest nu ett tag fast genom ett annat forum... dom har ju höga abitioner så man får hoppas det går så bra sm dom hoppas på.

415 tycker jag inte är så farligt ändå med tanke på vad dom vill göra.... "Fokused Scandinavian Tour 2003" biljetten tror jag kostade 400 och det pyntade jag gladeligen då iaf :)


Vi håller tummarna på att det här blir bra... Så jävla underbart sen för jag slaggar bara hos morsan som bor i Malmö :D
Glorie
vem e dj remy nu igen? :)
jajaaaaa.... 415 kr e inte dyrt om de kommer fler stora dj's...

va ni ska märka ord :D
reveal
*bokat (alltså för egen del, inte skaffat biljett å så :))
dj_hysterix
jag gillar inte the lab...dom har 18 års gräns !!!!!! :mad: :whip: :mad: :whip: :mad: :whip:


jävla skit :(
Vizay
så irriterande, jag fyller 18 sisådär exakt 17 dagar efter att festen e...ska se om jag eventuellt kan komma in iaf, typ böna å be till nån som e inblandad eller vafan som helst :p

tror ni att vakterna e stenhårda på 17 dagar?

reveal
quote:
Originally posted by Vizay
tror ni att vakterna e stenhårda på 17 dagar?


lär dom vara :(
ScuL
18 årsgränsen är en vanlig gräns, åtminstone i Holland. tycker att det är exakt detsamma i Sverige.

efarenhet lär att flickor under 18 år för mesten kommer in relativt lätt. kanske borde ni 'cross-dress'a ? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement