|
The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden " (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| WTF! Jürgen! hehe.... har aldrig hört något set av honnom så han kanske är bra vem vet? men mannen bakom alice deejay... jag känner mig tveksam... hehe... hade väntat mig en riktigt FET dj! |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
skulle det inte dyka upp 2 nya namn på lineupen? |
verkar som det e tre st i special hall:
23:00-01:00
Dan Reaves
Berlin (D)
01:00-03:00
DJ Jurgen
Amsterdam (NL)
03:00-06:00
TBA <--- Får väl hoppas på denna :p |
|
|
| RebeL9 |
jisses de kunde inte grävt fram något sämre :)
räkna med att nästa DJ blir DJ Aligator. |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by RebeL9
jisses de kunde inte grävt fram något sämre :)
räkna med att nästa DJ blir DJ Aligator. |
W O R D! |
|
|
| mindshooter |
| tycker det är helt sjukt att dom lägger marco v kl 5 på morgonen. TYvärr har den här festen inte alls uppnått till mina förväntningar :( |
|
|
| hustler |
Seriöst, killarna på Lounge Lab vet ju verkligen hur man "trissar" upp folk. I deras huvuden verkar ju DJ Jurgen vara gud personifierad. Jag hade tänkt mig någon i min mening "stor" som Ferry eller någon liknande.
I men mening är Devotion 100 ggr. fetare, i line-up synvinkel då.
Mvh |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by hustler
Seriöst, killarna på Lounge Lab vet ju verkligen hur man "trissar" upp folk. I deras huvuden verkar ju DJ Jurgen vara gud personifierad. Jag hade tänkt mig någon i min mening "stor" som Ferry eller någon liknande.
I men mening är Devotion 100 ggr. fetare, i line-up synvinkel då. |
jo e väl duktiga på marknadsföring, men jag tycker inte att devotion har fetare linup... digweed e riktigt fet! och för att inte tala om marco v! synd bara att han får spela så kort tid :(
sen är det ju hyffsat många andra feta djs oxå! helt klart mycket bra linup även om den kanske inte är så bra som dom sa att den skulle vara... |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
WTF! Jürgen! hehe.... har aldrig hört något set av honnom så han kanske är bra vem vet? men mannen bakom alice deejay... jag känner mig tveksam... hehe... hade väntat mig en riktigt FET dj! |
tror iofs inte att han ska underskattas bara pga. alice deejay projektet...man kan ju tillägga att svenson & gielen också var några av dom som va inblandade i alice deejay så :p |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
jo e väl duktiga på marknadsföring, men jag tycker inte att devotion har fetare linup... digweed e riktigt fet! och för att inte tala om marco v! synd bara att han får spela så kort tid :(
sen är det ju hyffsat många andra feta djs oxå! helt klart mycket bra linup även om den kanske inte är så bra som dom sa att den skulle vara... |
Missförstå mig inte, lineupen är riktigt fet på Lounge Lab och Digweed är kung. Hans musik tilltalar dock inte mig som i princip enbart lyssnar på just melodisk/uplifting trance med vissa undantag. Jag tycker att killarna har riktat sin marknadsföring med festen till just folk som lyssnar på den genre. Har aldrig dock aldrig hört Jurgen så jag vet inte, han kanske är det grymmaste som finns bakom två vinylspelare.
Räcker dock inte för mig att åka till Malmö..:stongue: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RebeL9
jisses de kunde inte grävt fram något sämre :)
räkna med att nästa DJ blir DJ Aligator. |
Så du har hört nåt set med han ? *undrar*
Vilket skräck senario om DJ Alligator skulle komma... då vet jag inte vad jag skulle ta mig till... :nervous: |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Så du har hört nåt set med han ? *undrar*
Vilket skräck senario om DJ Alligator skulle komma... då vet jag inte vad jag skulle ta mig till... :nervous: |
ONLY GOD HIMSELF COULD HELP US, MAY THAT DAY NEVER COME!:nervous: |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Så du har hört nåt set med han ? *undrar*
Vilket skräck senario om DJ Alligator skulle komma... då vet jag inte vad jag skulle ta mig till... :nervous: |
ja. har hört några sets med Jürgen även om de inte är så jättemånga. han spelade bla på Mysteryland 2000. Det var inget höjdarset. Gielen var överlägsen på den festen (då han fortfarande kunde mixa).
jag ser fram emot DJ Aligator. Tänk er 10000 pers som blåser i visselpipor till blow your whistle!
det är eufori driven till sin spets!!! |
|
|
|
|