|
The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden " (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| impulze |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Dom menar nog att det är det största evenemanget med eletronisk dansmusik i Sverige hittills. Oavsett hur många som sedan verkligen dyker upp. Personligen har jag svårt att se var 10 000 pers skulle komma ifrån. |
Hursomhelst kommer det vara större än alla andra som varit, om deras "ticket-o-meter" stämmer så är redan över 5000 sålda = Largest indoor dance event :D och lineupen är nice, både progg/hård trance och så kommer bla digweed bjuda på härligt gungig house :D missar inte detta för något! :D |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by impulze
Hursomhelst kommer det vara större än alla andra som varit, om deras "ticket-o-meter" stämmer så är redan över 5000 sålda = Largest indoor dance event :D och lineupen är nice, både progg/hård trance och så kommer bla digweed bjuda på härligt gungig house :D missar inte detta för något! :D |
nop ! värkar ju helt sjukt att 5500 biljetter redan gått åt mer än en månad innan ! |
|
|
| hustler |
As most of you know, (atleast the Scandinavians) there will be a big dance event held in Malmö, Sweden on October 11.
For lineup and other information about this event -> http://www.loungelab.se/
Anyway, the Lounge Lab guys had a suprise in mind for the clubbers, and last night they dropped the suprise.
Along with John Digweed, Marco V, Michel De Heij, Derrick May, DJ Remy and others - Dutch DJ Jurgen will be spinning too.
Dutchman DJ Jurgen, the creative genius behind the mega-selling "Higher and higher" track, will make a special appearance at The Lab, the single largest indoor dance event in the history of Sweden
Born in Delft, The Netherlands, in 1967, Jurgen (Rijkers) started his DJ career in 1978 as a radio jock. Moving from local to national radio and TV, Jurgen then moved into the club scene, developing his own style of groovy house and trance.
In 2000, the mega-selling singles "Better off alone" and "Higher and higher" made Jurgen a massive star.
Nowadays, his compilations are sold all over the world, and DJ Jurgen can now been seen in Sweden, at The Lab's special stage!
Check out DJ JUrgen's official Web site at http://www.djjurgen.com.
Källa: LoungeLab |
|
|
| hustler |
| Inte riktigt vad jag hade väntat mig.. |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by hustler
Inte riktigt vad jag hade väntat mig.. |
hehe, kan man verkligen kalla överraskning :toothless |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by hustler
Inte riktigt vad jag hade väntat mig.. |
nej, verkligen inte... tror till och med att jag ska dra till med följande smiley: :rolleyes:
skulle det inte dyka upp 2 nya namn på lineupen? |
|
|
| dbl |
neee.. inte riktigt vad man väntat sig kanske.
någon som vet va han spelar för nån musik? |
|
|
| ScuL |
| clubtrance/uplifting (lexion style) -> kenny o steve vet naturligtvis vad jag mener ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
neee.. inte riktigt vad man väntat sig kanske.
någon som vet va han spelar för nån musik? |
På ID&Ts event har han lirat på clubtrance golven... Man får la se... han kanske gjort cheesy låtar men han kanske e grym bakom tallrikarna... inte vettja men de visar sig... Kanske är bra för att dra en större publik som gillar mer radiohitsvänliganamn som just Jürgen... |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
På ID&Ts event har han lirat på clubtrance golven... Man får la se... han kanske gjort cheesy låtar men han kanske e grym bakom tallrikarna... inte vettja men de visar sig... Kanske är bra för att dra en större publik som gillar mer radiohitsvänliganamn som just Jürgen... |
Vilket fick min senila hjärna att reagera. Var det inte Jurgen som stod bakom Alice Deejay projektet? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
På ID&Ts event har han lirat på clubtrance golven... Man får la se... han kanske gjort cheesy låtar men han kanske e grym bakom tallrikarna... inte vettja men de visar sig... Kanske är bra för att dra en större publik som gillar mer radiohitsvänliganamn som just Jürgen... |
va osten jag tänkte på.. bara att hoppas på att han spelar bättre musik... |
|
|
|
|