|
The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden " (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Aendy
Vem är ironisk på internet? Om någon överhuvudtaget ska märka ironin får man ju överdriva så att det inte blir kul längre. Jag brukar alltid ha som regel att låta bli ironin när jag sitter på nätet, blir bara en massa missförstånd! |
:wtf: :wtf:
Altså jag vet inte om jag borde kommentera detta.. låter ju ur-löjligt. Altså när det finns personer som dig som alltid skickar negativa replies så är det så jävla tråkigt. kan inte du göra mig en tjänst genom att inte svara på sånt jag skriver. jag vill inte vara taskig eller nått men enda sedan jag började skriva här på TA har du alltid svarat i negativ form till mig, vet inte om du gör så mot alla men jag bryr mig inte.
hoppas jag inte låter jätte taskig nu men du förstör så jävla för mig. //Jocke
föresten steve: De e lungt, alltid ett nöje att läsa vad du har att säga :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by JayBee
:wtf: :wtf:
Altså jag vet inte om jag borde kommentera detta.. låter ju ur-löjligt. Altså när det finns personer som dig som alltid skickar negativa replies så är det så jävla tråkigt. kan inte du göra mig en tjänst genom att inte svara på sånt jag skriver. jag vill inte vara taskig eller nått men enda sedan jag började skriva här på TA har du alltid svarat i negativ form till mig, vet inte om du gör så mot alla men jag bryr mig inte.
hoppas jag inte låter jätte taskig nu men du förstör så jävla för mig. //Jocke
|
Känn lugnet, ska inte dryga mig nåt mer med dig. I detta fallet var det dock du som började vara negativ och sedan menade på att du var ironisk och jag har lärt mig att ironi är en väldig svår konst att behärska rent allmänt och ännu svårare i skriftlig form. |
|
|
| St_Andrew |
Wiiiiiiiiiiiiiiiii nu har jag biljett :D :D :D
Synns där =) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Wiiiiiiiiiiiiiiiii nu har jag biljett :D :D :D
Synns där =) |
najs :D då vågar man köpa biljett nu, eftersom nån annan har "testköpt" redan :p |
|
|
| St_Andrew |
hmm dom har dragit in 4000 biljetter :eyes:
http://www.loungelab.se/tla/
pga säkerhetssjäl men iaf... verkar lite skummt tycker jag... men allvarligt så skiter iaf jag hur mkt folk det kommer dit, grymmt blir det iaf!!!
BTW, skulle dom inte presentera deras super dj nu i augusti? nån som hört något? |
|
|
| staz |
heh det e liet skumma grejer där.. deras ticket o meter vart helt plötsligt sänkt, när i själva verket 4000 indragna biljetter borde betyda att den skulle höjts med 1/3 ;-)
från att vara typ 6x % sålt enligt den, så är det nu 4x % sålt
alltså 14.000 platser från början, 60% av det säger vi, blir 8400 .. om det nu skulle dragits in 4000 biljetter och mätaren hade stämt innan , så skulle det nu bara finnas 1600 biljetter kvar, och mätarn stå på 8x% nu .. så känns som att dom bara använder den som ett 'skynda o köp biljetter' trick..
såhär säger dom själva
| quote: | | Bastiaan also wanted to comment on the Ticket-o-meter, which can be found at the top of the screen on the Web site for The Lab™. "The meter includes all tickets which have been taken out of the sales offices, and includes our tickets, corporate incentives, bulk-sales and the private sales at the ticket offices. It's an accurate tool." |
och den nya headlinern, som enligt dom var den enda anledningen för att byta venue (få ett till floor där ha kunde lira lr nåt) har man inte hört ett ord om
såhär sa dom för övrigt om venuebytet.. så man börjar ju undra
| quote: | Q: Ok, the main question: why?
A: Well, there are a number of reasons. The most important reason is the fact that we had the chance to book one of the very best DJs in the world, if not the very best, for The Lab™. However, with all stages full, we needed to find a solution since I pretty much felt compelled to book him. We have looked at every single possibility, but in the end, only a bit more of a festival lay-out could ensure pure, 100% quality. Unfortunately, even though the space was huge, we couldn't find a solution at Malmömässan, so we set out to find a new location about a month ago. |
varför byta till en mindre venue? pga av en dj som, som det verkar, inte ens ska spela på mainstage.. låter knappast troligt tycker jag.. och om det nu är så, varför gick dom inte ut med dennes namn i augusti som som sagt.. baastian sa på TC att det var 'hemlighetsstämplat' tills den första aug, men nu är det snart september, och fortfarande inte ett ord om det där...
ska bli intressant att se vad det blir av detta... |
|
|
| staz |
senaste nytt...
| quote: | Hey, we were ready to go some weeks ago, but we got this answer: "a few big which we´re working on will take more time than expected." It's a complex deal, and there was no sworn secrecy until August 1, just to August in general. Might be 1, might be 31. Believe me, I have a major altzer from it
As you might have noticed though, this DJ will play at a special, purpose-build stage at the KC Europaporten venue. So we will keep you posted, really shortly I hope... |
|
|
|
| St_Andrew |
Var såg du det? Står inte på deras hemsida iaf :S
Hehe, läser dom detta eller tro? |
|
|
| reveal |
| beställde just min biljett :D |
|
|
| staz |
| såg det på tranceclubber.com .. loungelabs vd postar där ibland |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Var såg du det? Står inte på deras hemsida iaf :S
Hehe, läser dom detta eller tro? |
Såg faktiskt tidigare idag en som var inne på SWETA under namnet LoungeLab... profilen i fråga har noll post än så länge... |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Såg faktiskt tidigare idag en som var inne på SWETA under namnet LoungeLab... profilen i fråga har noll post än så länge... |
jag tror nog faktist att det är många arrangörer och liknande som är med här mer eller mindre. det är ju ett smart sett att komma fram till de riktigt inbitna fansen :)
|
|
|
|
|