return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden " (pg. 4)
View this Thread in Original format
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Som vanligt då ;) men försöka duger ju :)


haha precis vad jag tänkte.... alla säger "jaaa en gathering" sen står jag och stefan där :D nu överdrev jag men lite så är det näääästan ;)

hur som haver...om dom säger att det ska vara 14.000 pers och 5000 pers blir knas... hur ska det gå ihop?
x-dream
Detta ser jag fram emot nu allså.....

Hoppas att det blir många TAs som kommer...Lite mera folk vid meet upen vore ju nice...Sist vart det inte många...
ScuL
Malmö är den närmaste Svenska stad för mig, typ 9-10 mil. skulle bli möjligt att köra uppe i mindre än en dag. :) ska se hur mycket det koster, om det kommer en stor meeting är det rätt kul iaf :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
haha precis vad jag tänkte.... alla säger "jaaa en gathering" sen står jag och stefan där :D nu överdrev jag men lite så är det näääästan ;)

hur som haver...om dom säger att det ska vara 14.000 pers och 5000 pers blir knas... hur ska det gå ihop?


Men vi säger redan nu som vanligt... Vi står på höger sida om DJen längst fram :gsmile:


[edit] Scul.. .dra med dig lite folk från Holland :) Iaf några polare, jag har sagt åt miss proximus att hon måste komma så då om ni blir fler så e de ju bara å samåka :)
mjz
kan ju ganska säkert säga att jag kommer, lär ju inte ha nåt annat för mig i oktober förutom att frysa... :)
dbl
klart man ska försöka komma :)

verkar ju bli hel grymt om man får tro på va dem säger
chjo
Ni sthlm´s-råttor kan ju stanna till i Jönköping så racar vi ned till skånaland sen.. :tongue2
tror nog vi borde kunna bli ett par bilar härifrån
SteveTranz4ever
Jag kommer iof. åka tåg ner
(morsans gubbe e lokförare på X-2000 = gratis 1 klass)


Nu finns det inga skäl som e bra nog att inte komma, nu finns det...
Tid nog att boka före bandymatcher
Tid nog att hinna plugga även om provet är på måndagen efter
Tid nog att spara pengar till biljett & resa
Tid nog att planera alla omständigheter
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nu finns det inga skäl som e bra nog att inte komma, nu finns det...
Tid nog att boka före bandymatcher
Tid nog att hinna plugga även om provet är på måndagen efter
Tid nog att spara pengar till biljett & resa
Tid nog att planera alla omständigheter



hahaha klockrent :p

punkt 2 har jag fallit pga tidigare :(
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kommer iof. åka tåg ner
(morsans gubbe e lokförare på X-2000 = gratis 1 klass)


vad är det jag läser?`ingen trancemobil!!! :)

mjz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag kommer iof. åka tåg ner
(morsans gubbe e lokförare på X-2000 = gratis 1 klass)


haha, visst, han smugglar in dig i lunchlådan så får du gömma dig i garderoben i cockpit hela resan... ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
vad är det jag läser?`ingen trancemobil!!! :)


Nä du jag slipper gärna köra den sträckan eftersom jag vet hur trist det är att köra långa sträckor... jobbigare å tråkigare än många tror... även om jag har person bästa på 5.15 på dom 66 milen tangerat dagen före julafton...

Det blir "TranceTrain - X-2000 (Steve remix)"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement