|
The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden " (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Klart vi ska ha ett stort TA-meeting!
Jag ämnar ha en förfest hos mig om inget annat mysko dyker upp och ni är alla mer än välkomna att titta förbi :) |
Det låter fin fint de :) Dock av egen erfarenhet så dyker bara hälften upp av dom som säger dom ska komma när TAs ska ses :(
Men jag kommer gärna och mixar hela förfesten :) Jag kan å vill :) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det låter fin fint de :) Dock av egen erfarenhet så dyker bara hälften upp av dom som säger dom ska komma när TAs ska ses :(
|
Kanske lika bra det för min lägenhet är bara en 2:a på 49 kvadrat. :p
| quote: |
Men jag kommer gärna och mixar hela förfesten :) Jag kan å vill :) |
Hehe, du är mer än välkomen men du får tyvärr slåss med alla de andra som brukar bosättasig bakom mina skivpselare så fort dom kommer hem till mig. |
|
|
| reveal |
The Lab™ surprise 2 DJ to be announced this week!
Another great name has been added to the line-up for The Lab™ this week, and we're very happy to be announcing him shortly.
One of executive promotor, Bastiaan Flink's favourite DJs of all times, the new DJ adds a unique flow of trance to the special stage of The Lab™.
Bastiaan commented: "I finished college when this guy was releasing one great record after another, and I spent many hours listening to his music back then. It's an amazing feeling to see him on one of our stages next month!"
The Lounge Lab™ crew has one more DJ up their sleeve for The Lab™, so check out our site for continuous updates.
fan va länge man måste vänta då :p |
|
|
| hustler |
| Börjar bli en smula otåligt nu tycker jag.. |
|
|
| Amnezia |
hum har det blivit nån ordning på linan nu lr??? tyckte det lät som dom lova väldigt mkt för några månader sen??
marco v ,flemming hur ser resten ut?? ere bara psy sen lr??
fråga 2..när var det nu igen:rolleyes: okt?
nån från örebrotrakten som ska ner så man kanske kan slå ihop d.. |
|
|
| Cow |
| varför ska dom dra ut på nåt sånt här? en massa ledtrådar o grajs för att några dagar senar eberätta vem det är.. varför inte berätta på direkten? |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Amnezia
hum har det blivit nån ordning på linan nu lr??? tyckte det lät som dom lova väldigt mkt för några månader sen??
marco v ,flemming hur ser resten ut?? ere bara psy sen lr??
fråga 2..när var det nu igen okt?
nån från örebrotrakten som ska ner så man kanske kan slå ihop d.. |
jag o två kompisar ska ner, har inte riktigt löst hur vi ska komma ner än så vi e gärna med på lite samåkning :)
e den 11 oktober, marco v, digweed pluss massa fler! kolla http://www.loungelab.se/tla/ så kan du se hela linupen... har du inte sett posterna på stan? |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
jag o två kompisar ska ner, har inte riktigt löst hur vi ska komma ner än så vi e gärna med på lite samåkning :)
e den 11 oktober, marco v, digweed pluss massa fler! kolla http://www.loungelab.se/tla/ så kan du se hela linupen... har du inte sett posterna på stan? |
aha okej...inte 100 än om jag ska ner men då vet man att det e fler härifrån..:cool:
poster på stan??hum näe var sitter dom??? |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Klart vi ska ha ett stort TA-meeting!
Jag ämnar ha en förfest hos mig om inget annat mysko dyker upp och ni är alla mer än välkomna att titta förbi :) |
låter bra det :)
Jag har verkligen lust att gå på det här... Hoppas man får med sej en kompis och att han får låna sina föräldrars bil då :) Inge vidare att åka själv liksom :/
Någon som ska förbi varberg ner mot malmö, och har en extra plats i sin bil ? :D
Fråga: Om det här kommer vara den "Largest Indoor event in the history of sweden" menar dom då att det kommer vara mest folk på ett event eller ?, alltså, över 10 tusen pers, eftersom globen brukar ta så många på sina konsärer ? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Powell
låter bra det :)
Jag har verkligen lust att gå på det här... Hoppas man får med sej en kompis och att han får låna sina föräldrars bil då :) Inge vidare att åka själv liksom :/
Någon som ska förbi varberg ner mot malmö, och har en extra plats i sin bil ? :D
Fråga: Om det här kommer vara den "Largest Indoor event in the history of sweden" menar dom då att det kommer vara mest folk på ett event eller ?, alltså, över 10 tusen pers, eftersom globen brukar ta så många på sina konsärer ? | '
largest indoor dance event :)
Måste köpa biljett snart känner jag |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Powell
Fråga: Om det här kommer vara den "Largest Indoor event in the history of sweden" menar dom då att det kommer vara mest folk på ett event eller ?, alltså, över 10 tusen pers, eftersom globen brukar ta så många på sina konsärer ? |
Dom menar nog att det är det största evenemanget med eletronisk dansmusik i Sverige hittills. Oavsett hur många som sedan verkligen dyker upp. Personligen har jag svårt att se var 10 000 pers skulle komma ifrån. |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by mindshooter
'
largest indoor dance event :)
Måste köpa biljett snart känner jag |
jaaaså, då är jag med :) |
|
|
|
|