|
The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden " (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| tjae vad jag har förstått så kan vakter va galet bitchiga...17 dagar skulle kunna spela roll å jag känner inte för å bränna 1000 spänn i resekostnader + 400 på en biljett bara för att kanske komma in...om jag ska åka så måste jag ha 100% garanti för att komma in, annars fåre va...sorgligt men sant :/ |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
tjae vad jag har förstått så kan vakter va galet bitchiga...17 dagar skulle kunna spela roll å jag känner inte för å bränna 1000 spänn i resekostnader + 400 på en biljett bara för att kanske komma in...om jag ska åka så måste jag ha 100% garanti för att komma in, annars fåre va...sorgligt men sant :/ |
har en polare som blev nekad 1 timme innan tolvslaget på sin 18 års dag... They are pure evil :disbelief |
|
|
| Glorie |
| alltså.... ja kan inte vänta på att linan ska släppas på torsda.. ja blir galen :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| mjz |
| händer faktiskt att man träffar vaskter som man kan snacka med, vissa av dom visar till och med snudd på mänskliga symptom... fast det är klart, jag skulle inte heller bränna massa pengar på nåt som jag inte är säker att komma in på... |
|
|
| Glorie |
| ja har pratat me nån me insyn i festen nu ikväll.. å efter det samtalet konfirmerar det bara ännu mer att ja ska åka ner!!!! Får sova på gatan i malmö.. men det funkar ju för en natt :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja har pratat me nån me insyn i festen nu ikväll.. å efter det samtalet konfirmerar det bara ännu mer att ja ska åka ner!!!! Får sova på gatan i malmö.. men det funkar ju för en natt :D |
buuuuuuuse!!! :D
"Säger man A, så får man säga B" ;)
Då ses vi där :) |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by Glorie
ja har pratat me nån me insyn i festen nu ikväll.. å efter det samtalet konfirmerar det bara ännu mer att ja ska åka ner!!!! Får sova på gatan i malmö.. men det funkar ju för en natt :D |
Sounds sweeeeeeeet :tongue3 |
|
|
| Amnezia |
läckeert...men en hall me så stor kapacitet å sen om d kommer runt 5000..kan ju bli ganska knas kanske??:rolleyes:
hoppas på d bästa...långt kvar till october iaf..
tur man har släkt i malmö iaf....yeha.. |
|
|
| Glorie |
| jag röstar för en jättemegasuperstor TA-gathering på The Lab! Gjutet ju! |
|
|
| Sand Leaper |
| Dette ser mildt sagt interessant ut.De få DJs som allerede er på lineupen(Joey Beltram og Derrick May = über technolegender,Marco V = nuff said,DJ Remy = masse fete produksjoner) er mer enn nok grunn for meg å dra allerede.Innen oktober tror jeg jammen jeg har fått spart opp nok penger også.Så dette kan bli riktig så interessant. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag röstar för en jättemegasuperstor TA-gathering på The Lab! Gjutet ju! |
Som vanligt då ;) men försöka duger ju :) |
|
|
|
|