|
The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden " (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
Det här säger min 'route planner'
Från [mitt hus]
Till [Stora Varvsgatan 0 - 9999 Malmö S]
Avstånd [774,9 km]
Min bil förbrukar typ 20€ av Euro95 varje 300km. = € 51.66 tur
hmm 94€ färjan, 55€ bron (både T&R). = € 252.32 exkl. biljett..
Skaffar det inte ensam.. Jag måste ha flera människor med mig innan jag kan klarar det :)
Då blir det en hel del billigare.
Ska kolla om min kompissar har interessen heheh |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ScuL
Det här säger min 'route planner'
Från [mitt hus]
Till [Stora Varvsgatan 0 - 9999 Malmö S]
Avstånd [774,9 km]
Min bil förbrukar typ 20€ av Euro95 varje 300km. = € 51.66 tur
hmm 94€ färjan, 55€ bron (både T&R). = € 252.32 exkl. biljett..
Skaffar det inte ensam.. Jag måste ha flera människor med mig innan jag kan klarar det :)
Då blir det en hel del billigare.
Ska kolla om min kompissar har interessen heheh |
That´s the spirit...
Annars får du locka med våra Svenska skönheter... vi TAs... ja och finns det ju massa vackra tjejer i Sverige :) |
|
|
| tobo99 |
| Fan va skönt att man kan få svettas lite när hösten faller på, Swe_Trance du är på eller... |
|
|
| Dj_ExOn |
Jag kommer inte att komma dit!
För lite house för min del. :( |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
That´s the spirit...
Annars får du locka med våra Svenska skönheter... vi TAs... ja och finns det ju massa vackra tjejer i Sverige :) |
Haha det låter som en bra idé! :D
Finns det nån som har sovplats in eller nära Malmö? |
|
|
| DJ Monzoon |
Om man tittar på det stora hela så är íntresset för elektronisk musik HORRIBELT jävla dåligt i Malmö och i Skånebygden!
Jag HOPPAS att det här, till slut, ska kunna kicka igång ngn form av intresse och förståelse för en musikstil som 95 % Skånes invånare med förakt och smädelse kallar för "techno"...H.O.P.P.A.S :( :)
I vilket fall som helst tror jag man kan vänta sig en smärre invasion från Danmark och de andra nordiska länderna OM det blir en KVALITETS-lineup! m.a.o kasta gärna in några bekanta holländare så tror jag det problemet är löst...:D
Ses där! |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Jag kommer inte att komma dit!
För lite house för min del. :( |
För lite House?? Bara drygt 30% av linan är publicerad..
Men för min del hoppas jag på Jockeys som PvD, Armin, Ferry och dyl. då ska jag iaf dansa hela natten.. :crazy: :eyespop: |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by DJ Monzoon
Om man tittar på det stora hela så är íntresset för elektronisk musik HORRIBELT jävla dåligt i Malmö och i Skånebygden!
Ses där! |
Surt det är så i Skåne, men varför oroa sig över alla reserv-danskar när det förhoppningsvis kommer att krylla av riktiga Danskar där ;) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by chjo
Surt det är så i Skåne, men varför oroa sig över alla reserv-danskar när det förhoppningsvis kommer att krylla av riktiga Danskar där ;) |
bra att du påminner mig ;)
jag ska ta med en portion av het potatis så vi kan snacka normallt med varandra :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Jag kommer inte att komma dit!
För lite house för min del. :( |
ropa om du behöver hjälp att bli uppdragen ur houseträsket bara :) hehe ;) neee ja skojjar :) men allvarligt.. gillar du inte alls trance nuför tiden? :(
| quote: | Originally posted by Scul
jag ska ta med en portion av het potatis så vi kan snacka normallt med varandra |
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by ScuL
bra att du påminner mig ;)
jag ska ta med en portion av het potatis så vi kan snacka normallt med varandra :p |
Sounds great :stongue: |
|
|
| Cow |
haha ja fan.. detta e sånt man gått o drömt om :) men nu e det fan verklighet.
jag ska lungt dit, priset spelar ingen somhelst roll oavsett hur min ekonomi ser ut då..
tror inte man behöver oroa saj över att det inte blir fullt.
där har varit många rave i malmö (relativt underground såvitt jag vet) under 90 talet iallafall. dom dro 5000-6000 pers. detta e bara sånt jag hört ioförsaj men men.
jag har aldrig varit på sånna här stora grejor.. men tror ni man får tända pyro inne i sånna hallar?
glöm inte pass när ni ska ti Skåne.
jooohooo! |
|
|
|
|