|
The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden " (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mjz |
| quote: | Originally posted by ScuL
18 årsgränsen är en vanlig gräns, åtminstone i Holland. tycker att det är exakt detsamma i Sverige.
efarenhet lär att flickor under 18 år för mesten kommer in relativt lätt. kanske borde ni 'cross-dress'a ? :D |
jo, för minderåriga transvestiter är dom ju alltid villiga att släppa in... :rolleyes:
sidan vewrkar ju amatörmässig och halvklar men om nån mer än marco v kommer så lär ju evenemanget vara värt att betala 400 för... :) |
|
|
| wedge |
| ingen som har lust att posta lineuppen? får inte ordning på deras hemsida :/ |
|
|
| wedge |
| ingen som har lust att posta lineuppen? får inte ordning på deras hemsida :/ |
|
|
| AC. |
| Krockar eventuelt med Arvikafestivalen för min egen del, men jag måste dock säga att jag föredrar att ha dessa stora evangemang utomlands tex nere i holland och har heldre mindre och mer intima fester här hemma i sverige som tex när orkidea lirade på källaren diana |
|
|
| mindshooter |
| Detta är något ni inte bör missa....linan är väl inte klar än vad jag vet..bara Marco V....det enda jag hört var att den minsann skulle äga sensation ;) detta måste man helt klart gå på....14.000 pers under samma tak i sverige....yeah...mumma! |
|
|
| Hybrid |
malmö you say????
:eyes: :gsmile: |
|
|
| Vizay |
tror inte dom lyckas dra fullt hus men några tusen borde dom väl iaf få in...
dock tror jag personligen att jag skiter i festhelvettet...först hade dom den i november vilket hade passat mig skitbra, fyller 26:e oktober men dom måste ju tvunget flytta på den :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
aja blir till å missa de feta grejerna som vanligt |
|
|
| x-dream |
:eyes: :eyes: :crazy: :crazy:
Äntligen en ny chans att kunna se Marco V....
Ser ju helt klart intressant ut detta... |
|
|
| x-dream |
På ticnet.se så står även dessa djs med...
DJ Remy
Derrick May
Joey Beltram |
|
|
| chjo |
| quote: | Originally posted by Vizay
tror inte dom lyckas dra fullt hus men några tusen borde dom väl iaf få in...
dock tror jag personligen att jag skiter i festhelvettet...först hade dom den i november vilket hade passat mig skitbra, fyller 26:e oktober men dom måste ju tvunget flytta på den :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
aja blir till å missa de feta grejerna som vanligt |
Come on mister, klart dom inte kan göra skillnad på 17 dagar :conf: låter ju absurt. Kolla med arrangörerna, måste ju gå att maila dom. Du kan ju inte missa en sån sak som detta om du verkligen vill gå.. tror personligen det kommer bli grymt. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | | Originally posted by mjz sidan vewrkar ju amatörmässig och halvklar |
Ja det håller jag faktiskt med om, dom verkar ha väldigt höga ambitioner iaf.
18 = bra.. dock vill jag att mina TAfellas kommer in :)
14´000 nä... det tror jag inte dom kan fylla... på Fokused kom det 2600 typ... även om det kommer massa från danmark och tyskland eller nåt så lär det knappast komma så många att det blir 14´000 men jag e glad om det kommer 4000... det blir inte bättre än man gör det... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by chjo
Come on mister, klart dom inte kan göra skillnad på 17 dagar :conf: låter ju absurt. Kolla med arrangörerna, måste ju gå att maila dom. Du kan ju inte missa en sån sak som detta om du verkligen vill gå.. tror personligen det kommer bli grymt. |
18 års gränser är inte alltid bara för att få dit rätt folk...utan oftast för att dom ska få sälja alkohol. Vakterna på dessa events brukar oftast inte vara relaterade till festfixarna utan endast inhyrda, och deras jobb är att inte släppa in minderåriga...sen är det juh givetvis från vakt till vakt hur snälla dom är men som vi alla vet så är vakter oftast inte jordens änglar. Festfixare brukar vara rätt strika även om man hör av sig av den anledningen att om polisen kommer och gör koll (stor risk på ett event som detta oxå) så blir dom av med sitt festtillstånd om det finns minderåriga på plats.... tyvärr är det så och jag har levt med denna info trots mitt tjat ända fram tills när jag fyllde 18 själv :p |
|
|
|
|