|
The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden " (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| quote: | Originally posted by reveal
ok, och vad svarade han? |
du är för snabbt.
kan man inte ens snacka lugnt med stävä på icq :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ScuL
du är för snabbt.
kan man inte ens snacka lugnt med stävä på icq :D |
haha ok ;) inga fler inlägg från min sida på ett par timmar nu då... :p |
|
|
| reveal |
såg en plansch för detta evenemang på idrottshallen jag spelar innebandy i ;)
(för aendy: på vipan alltså) |
|
|
| Cow |
nån som vet hur många biljetter som finns kvar?
vi malmöbor har på riktigt lärt oss förhandsbokning av biljetter i o me det höga intresset för Malmö FF :P |
|
|
| Glorie |
jag känner att ja hemskt gärna vill åka ner på denna fest... hmm
lär bli nån panikartad impulsresa, med nedfärd på kvällen och hemfärd på morgonen.. känner inte nån nere i skåne :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag känner att ja hemskt gärna vill åka ner på denna fest... hmm
lär bli nån panikartad impulsresa, med nedfärd på kvällen och hemfärd på morgonen.. känner inte nån nere i skåne :( |
Klart du ska komma tokfia :) Och du det finns ju massor med trevliga Malmö/Skåne-TAs :) Bara hugga tag i första bästa å slagga där om det behövs :)
Själv har jag erbjudit Scul med vän att sova hos min morsa som bor nära lokalen där festen håll för att underlätta för han... Jag e ju skyldig han efter all gästfrihet hans famlij gav mig och Kenny :) |
|
|
| Vizay |
| jag har bara en fråga...har jag missat den nya storDJ'n dom skulle tillkännage under augusti? :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag känner att ja hemskt gärna vill åka ner på denna fest... hmm
lär bli nån panikartad impulsresa, med nedfärd på kvällen och hemfärd på morgonen.. känner inte nån nere i skåne :( |
eeeh kom igen, dålig anledning, godtages icke :p
jag har inte heller nånstanns o sova så det blir väl sova på nån parkbänk eller så innan tåget går hem igen... |
|
|
| LoungeLab |
Before anyone gets a heart failure here:
one of our working firms (La Resistance AB) went into liquidation last Monday following an ongoing legal dispute (check our site for details) BUT I WOULD LIKE TO STRESS THAT THIS IN NO WAY AFFECTS THE LAB AND/OR OTHER LOUNGE LAB EVENTS. Everything still has to be approved by the high court of Skåne and Blekinge which might take a few months. I know a lot of people might jump up on their chairs cheering to see Lounge Lab is bankrupt, but sorry, no can do yet (maybe on October 12 ;) )
Cheers,
/Bas |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Klart du ska komma tokfia :) Och du det finns ju massor med trevliga Malmö/Skåne-TAs :) Bara hugga tag i första bästa å slagga där om det behövs :)
Själv har jag erbjudit Scul med vän att sova hos min morsa som bor nära lokalen där festen håll för att underlätta för han... Jag e ju skyldig han efter all gästfrihet hans famlij gav mig och Kenny :) |
tack ska du ha.
kommer kenny också till malmö förresten?
vi skulle ha en stor TA-meeting!!
vet inte ännu om min kompis går med men jag ska höra det snart.
jag har fixad en gästplats iaf så jag behöver inte skaffa biljett ;)
det enda som är inte klart ännu är om hur vi ska resa uppe men det löser sig. förresten snackade jag också med bastiaan på telefonen och han släppte nåt helt interessant men tror inte att jag kan berätta det här på forumet :)
-edit-
schysst.. det finns också en kort reklamfilm på deras sajt.
de ska sända det på ZTV och Eurosport Nordic nästa vecka :D |
|
|
| hustler |
| Vem är det som kommer nu då? Är det officiellt? |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by ScuL
tack ska du ha.
kommer kenny också till malmö förresten?
vi skulle ha en stor TA-meeting!!
|
Klart vi ska ha ett stort TA-meeting!
Jag ämnar ha en förfest hos mig om inget annat mysko dyker upp och ni är alla mer än välkomna att titta förbi :) |
|
|
|
|