return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden " (pg. 6)
View this Thread in Original format
St_Andrew
Nu är det torsdag juh... Men fortfarande ingen fungerande hemsida, fortfarande ingen lineup... *gråt gråt*
SteveTranz4ever
Official Line-up


22:00-23:00
Stora: Dan Reaves (Berlin, D)
Skandinaviska: Adis

23:00-00:30
Stora: DJ REMY - (The Haug, NL)
Skandinaviska: Andreas Rotor (Malmö, S)

00:30-02:00
Stora: JOHN DIGWEED (Hastings, UK)
Skandinaviska: Delicious (Copenhagen, DK)

02:00-03:30
Stora: MICHEL DE HEIJ (Rotterdam, NL)
Skandinaviska: Minilogue vs. Son-Kite (Malmö, S)

03:30-04:45
Stora: DERRICK MAY (Detroit, USA)
Skandinaviska: Kox Box (Copenhagen, DK)

04:45-06:00
Stora: MARCO V (Amsterdam, NL)
Skandinaviska: Air Bureau (Malmö, S)
Aendy
Jag vill inte vara negativ men... Andreas och Marco är de enda jag känner till (nu är jag visserligen inte så insatt i det hela). Samt, varför kör Marco mellan kvart i fem till sex? Är inte han någonslags mainact? Jag bangar nog tyvärr... även om jag skulle befinna mig i Skåne.
St_Andrew
jag hade nog oxå förväntat mig lite mer.... lite tråkigt...
reveal
lite besviken faktiskt...

marco v är det stora namnet, varför lirar han bara lite drygt en timme?

men ska såklart dit
x-dream
Inte så stor lineup men bra namn...

DJ REMY
JOHN DIGWEED
MICHEL DE HEIJ
DERRICK MAY
MARCO V

Trevlig kväll kommer det ju att bli med dessa namn imo...
RebeL9
roligt att se att ingen av er lägger märke till att en av världens största DJs, John Digweed kommer. Det är ju ENORMT! :)
Rankad som World nr1 DJ i DJ Magazine flera gånger.
Hur 17 lyckades de locka hit honom?? :D

Också intressant att de lyckats få hit Derric May som är en av technons fäder.
Ser ut att bli något för alla smaker.
mjz
helt okey lineup för att va i sverige åtminstone. jag känner mig iaf inte bortskämd med bra evenemang inom tio mils omkrets...

haha, verkar som dom fått ordning på sidan nu också, visade den just för en kompis och höll på skratta ihjäl mig när han frågade "vem är den här TBA och hur kan han spela på flera ställen samtidigt" :D
reveal
quote:
Originally posted by RebeL9
roligt att se att ingen av er lägger märke till att en av världens största DJs, John Digweed kommer. Det är ju ENORMT! :)


jag lade märke till det, men för mig är det inget speciellt, jag har sett honom, och han lirar inte musik som tilltalar mig.
reveal
quote:
Originally posted by mjz
"vem är den här TBA och hur kan han spela på flera ställen samtidigt" :D


:stongue: :stongue: :stongue:
inte alltid lätt med förkortningarna ;)

mindshooter
Andreas Rotor (Malmö, S)
JOHN DIGWEED (Hastings, UK)
Minilogue vs. Son-Kite (Malmö, S)
Stora: MARCO V (Amsterdam, NL)

Fett fett :) men med tanke på att jag gick med kommentaren "lineupen e hemlig men kommer få sensation att se ut som ett disco" i huvudet så är jag rätt besviken... bara Andreas som lirar klockrent min musik...
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
men med tanke på att jag gick med kommentaren "lineupen e hemlig men kommer få sensation att se ut som ett disco" i huvudet så är jag rätt besviken... bara Andreas som lirar klockrent min musik...



håller med

undrar hur fan man kan jämföra detta med sensation?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement