|
The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden " (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| el_vez |
hahah... börjar nästan gråta
DIGWEED!!!
jag älskar honom!
har knappt lyssnat på något annat än hans kiss100 show det här året
(kolla www.mercuryserver.com)
hade lätt betalt 415 spänn för att se bara honom.
de andra känns som en bonus. |
|
|
| reveal |
nån som kan rekommendera ETT set med digweed?
jag har sett honom live i 4 timmar, och under den tiden lyckades han verkligen inte övertyga mig... |
|
|
| lonne |
Här ska du få ETT tips på ett mäktigt set. John Digweed Essential Mix
( 10-06-2002 ) riktigt bra musikmässigt, med en perfekt kombination av progressive o tribal.
:) |
|
|
| Amnezia |
Diweed naaajz....:cool: :cool: gör d hela kanske värt å gå på iaf...
dammit läste först som att calr cox skulle va där men sån tur har man inte:mad:
så fullständig lina finns på sidan nu lr??? |
|
|
| zamson |
coxen ska tydligen till finland snart... va nån förfest till nån gala tror jag... om jag minns rätt så skulle orkidea lira på samma fest
hmmd et hade redan varit tydligen : http://www.screenclub.net/future_2003-05-28.htm
hehe så bra koll hade jag |
|
|
| Glorie |
festen byter lokal från malmömässan eller vare nu hette till KC Europaporten.....sen skulle nog ytterligare "en stor?" dj läggas till linan...
vilka e säkra på att åka? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
festen byter lokal från malmömässan eller vare nu hette till KC Europaporten.....sen skulle nog ytterligare "en stor?" dj läggas till linan...
vilka e säkra på att åka? |
jag lär ju komma? :p nån som har koll på vad europaporten är för lokal?
edit: http://www.europaporten.se/ |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Smekbar
helt ärligt... ni är ju inte bara så lite trångsynta... ni får ju faktiskt ta och inse att det finns många inte så kända DJs som e fett mycket bättre än många av de kända men som aldrig blir nått just pga av att folk bara vill gå på fester där samma DJ som de sett 10ggr innan spelar, för att bli lite överraskad på dansgolvet vore ju döden... nu när det äntligen börjar komma lite ordentliga fester till sverige så kan ni ju vara med o stödja dem istället for att klanka ner bara för att de inte lyckas dra de största DJsen direkt... det är inte alltid det man känner till sen innan som är bäst, det är viktigt att "vidga sina vyer".. :) tänk på det...
|
håller med dig me att det finns mängder med talangfulla jocks som ingen knappt hört namnet på men som i självaverket har mkt mer talang än de "stora" jocksen som halkat in pga av deras producing framgångar...att besöka en talangarena tex nästa gång man e på ett stort event kan va ett riktigt bra drag...istället för att höra ett set me tex gielen som man i princip vet precis hur det kommer låta från början till slut...men att det behövs ett par stora namn som dragplåster helt klart..spec i här på vår hemmaplan...
inte kollat hela linan än men digweed...sweeet stuff:cool:
hur ser housesidan ut då? |
|
|
| chjo |
| Nån som vet när nästa stora namn skulle tillkännages?? |
|
|
| zomn |
| quote: | Originally posted by chjo
Nån som vet när nästa stora namn skulle tillkännages?? |
I Augusti enligt hemsidan.
| quote: | Originally posted at loungelab.se
The chance to book one of the best DJs in the world, if not the very best, was just to good to let go, even though we had to move to the new venue. |
Dessa ord gör att iallafall jag har fått ruggigt höga förväntningar på nästa namn, jag inväntar spänt tillkännagivandet. :nervous:
Den nuvarande lineup:en är för att vara helt uppriktigt lite för 'hård' för min smak och precis som mindshooter hade jag faktiskt förväntat mig lite mer trance alá Tiësto/Armin/PvD (jag förväntade mig verkligen inte att någon av namnen jag nämnde skulle komma.. men ja, ni vet vad jag menar :)) efter jämförelsen med Sensation White...
Som sagt, jag väntar spänt på nästa namn och jag är verkligen inte sen med att inhandla biljetter om det nu visar sig vara en DJ i min smak, får helt enkelt hålla tummarna... HÅRT. :D
Äh vem skojar jag med egentligen... jag kommer med all säkerhet ändå inte kunna stå emot frestelsen i slutändan! :tongue2 |
|
|
| Cow |
okej, den bilden från europaporten på deras hemsida e bara en koridor.
dom har en enorm hall vad jag kan komma ihåg, dom har haft bil mässa där några gånger.
men jag e förvånad över att så många "ser ner" på lineupen, det e fan john digweed, marco v, dj remy, michael de hij dom e skit stora utomlands ju.
men men... det e väll mycke radio trance här inne eller?
hursomhelst e där en bra blanning för tillfället, fattas bara en från ferry-armin-tiesto genren så har vi praktiskt taget allt.
ses i oktober ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Cow men jag e förvånad över att så många "ser ner" på lineupen, det e fan john digweed, marco v, dj remy, michael de hij dom e skit stora utomlands ju.
men men... det e väll mycke radio trance här inne eller?
hursomhelst e där en bra blanning för tillfället, fattas bara en från ferry-armin-tiesto genren så har vi praktiskt taget allt.
ses i oktober ;) | Håller med dig men jag e fortfarande störd på att vissa DJ bara får drygt en timme att spela... De e ju nästan som sex utan klimax... eller nåt sånt :p |
|
|
|
|