|
The Lab "largest indoor dance event in the history of Sweden " (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
:eyespop: :eyespop: :eyespop: digweed :eek: :eek: :eek: :eek:
ärligt. jag lär nog åka just pga Digweed. FATHER OF BEDROCK HERE I COME! \o/ |
|
|
| zamson |
jag blir också sugen...John rockar ju stenhårt... och marco v gör det inget om jag ser igen ;)
hoppas d blir några busspaket ned till malmö... eller så kanske man får bila ned |
|
|
| zomn |
Fortfarande inte ett ord om vem som är den 'stora överraskningen'...
Pratade med en av de PR-ansvariga igår och han var verkligen stenhård med att inte avslöja vem det var, ska bli oerhört spännande att se vem dom lyckats lura hit. :nervous: |
|
|
| St_Andrew |
| Nån som vet när dom släpper det? |
|
|
| reveal |
verkar som att de har bytt adress till http://www.loungelab.se/tla/
på den "nya" sidan finns en biljettmätare som visar hur många biljetter som är sålda, och det ser ut på den som att över hälften av biljetterna redan är sålda...
är det någon här som redan köpt biljett? man kanske ska göra det snart? |
|
|
| ScuL |
kolla vad jag såg idag!!

:D :D |
|
|
| Aendy |
| På deras hemsida står det att Sister Bliss kommer till Slagthuset den 6 september. Stämmer detta? |
|
|
| reveal |
jasså, du hänger på lunarstorm scul :stongue: :D j/k
frågan är om det är bra att reklam för the lab finns på lunar? kan det inte dra till sig massa onödiga människor? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
På deras hemsida står det att Sister Bliss kommer till Slagthuset den 6 september. Stämmer detta? |
hmm, i samma bildruta står det ju "Lund, Sweden", vad kan dom mena med det? |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by reveal
jasså, du hänger på lunarstorm scul :stongue: :D j/k
frågan är om det är bra att reklam för the lab finns på lunar? kan det inte dra till sig massa onödiga människor? |
tyvärr har sverige för färre riktiga trancefreaks.. annars hade det sett helt annorlunda ut här på SWE-TA. den enliga lösningen för att göra stora trance evenemanger/parties populärt är att interessa mainstream publiken..
om det har inte varit en mainstream publik i Holland har det aldrig lyckats att organisera tio editioner av Trance Energy.
förresten tror jag att vissa människor vill ha nåt nytt.. eftersom trance är inte alls väl känd i Norden tror jag att det kan vara ett success :) |
|
|
| St_Andrew |
| klart det e bra med reklam även fast det e lunar! visar ju iaf att detta inte kommer gå obemärkt förbi! |
|
|
| 2bias |
Vi får vara glada att de äntligen tänder till här och att nån vågar ta de stora klivet även fast jag inte tror sverige är redo, kanske va därför dom la den i malmö istället för stockholm =)
Jag är iaf jävligt glad för efter denna grundsten kan vi börja bygga sveriges trance scen =) |
|
|
|
|