|
TA party!!!! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| WWAAZZAA |
Goeiemiddag,
Ik hoor dat hier wordt geouwehoerd over feestjes geven...?
Ikke meedoen :lol |
|
|
| raoel |
WWAAZZAA
STOEMPEN!!!!!!
damn kempen united hier
Maar hapert heerst nog steeds het meest :D:D:D |
|
|
| raoel |
WWAAZZAA wie ben jij dan
ben jij R... M.....
Jij zult mij toch wel niet kennen behalve van gezicht.
Roel uit hapert. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by raoel
IK DENK :D
dat als ie 5000 vraagt voor 1/2 uurtjes dat ie helemaal niet hoeft te komen :D |
Anderhalf...niet een half baby :D |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Anderhalf...niet een half baby :D |
ja stom van me
Ik bedoelde 1 tot 2
1/2 tja kmt over als een half ja
Maar dan hoeft ie nog niet te komen. |
|
|
| WWAAZZAA |
Ik ben R... M....
Roel uit Hapert? Waar moet ik je dan van kennen? School ofzo? Daaer ken ik een Roel van ja! Uit hapert! |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by WWAAZZAA
Ik ben R... M....
Roel uit Hapert? Waar moet ik je dan van kennen? School ofzo? Daaer ken ik een Roel van ja! Uit hapert! |
Jij kent dan zeker roel j.....???
die komt hier ook
onder de naam rellivisit
Ik ben roel schepens
Weet iedereen dt weer |
|
|
| WWAAZZAA |
Roel J die ken ik ja!
Jij komt me wel bekend voor maar zoals je al dacht zal ik je wel eerst in levende lijven moeten zien om je te kunnen plaatsen!!!
Trouwens, waar ken je mij dan van???
Ik hoor het weel weer!!
WWAAZZAA |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by WWAAZZAA
Trouwens, waar ken je mij dan van???
Ik hoor het weel weer!!
WWAAZZAA |
Wie kent jou niet ???
Iemand die eerst in de BIG X (nu litle x) kwam kent jou wel.
Staat ie daar ergens te roepen
WWAAAAAAAAZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAA
en daarna
beuk beuk beuk:D:D:D op de beat.
En dan hoor je via via wel jou naam.
Op GINPULZ ook weer lekker staan te stoempen:D |
|
|
| WWAAZZAA |
Of course....
als DJ de Wit draait is ik op m'n opperbest he!! Plus Leep en Frank deden ook goed hun werk... Ik neem maar aan dat je ze kent :lol
7 September is het ook weer zover... Dan gaan we weer een feestje bouwen in Walik... Op het enige echte WWAAZZAA festijn...
Roel |
|
|
| raoel |
back to topic
wij hebben genoeg gelult |
|
|
| WWAAZZAA |
ff kijken...
het ging toch over een feestje he? :)
TA Party: Waar slaat het op, waar en wanneer is het???
Verder heb ik een ontwerp gezien van een flyer: Goed maar niet die 1e met die "trance" look... die tweede heeft dat ook wel maar is wat toegankelijker, vindt ik, hij is wel trance maar kan ook weer Techno zijn, wat ik liever heb. Het zijn maar mijn gedachten hierover dus zie maar...
By the weg: Een website laten maken:
www.sintac.com |
|
|
|
|