|
TA party!!!! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
Ja klopt idd.. dat t organiseren van een feest.. of leiding/lijding whatever geven aan een groep padvindertjes ofzow.. al helpt op je cv..
Zon "hoe schrijf ik me solicitatie /cv vrouwtje" kwam dat ons op school vertelle... (was echt een slet.. maarja) |
|
|
| mafkees |
| quote: | | was echt een slet.. maarja |
kan ook leuk zijn...:(:stongue:
maar uhm: ik bedenk dat gelul gewoon zelf, die vrouwtjes kunnen mij meestal weinig nieuws vertellen...
en al kreeg je d'r nou studiepunten voor om dat aan te horen (zoals bij de helft van de vakken)...
maar ja, dat valt ook weer tegen |
|
|
| Rudy |
Ik wil jullie hier even een wijs advies geven!
Vorige week heeft een gast die ik ken ook een party georganiseerd! Hij had alles perfect geregeld! Vette DJ's: Marco V, Lucien Foort, Erick E en nog wat anderen! Hij had een mooie tent afgehuurd in Den Haag! Hij had lasers, eigenlijk alles perfect in orde! Ook had hij 10000 flyers en 1000 posters in en rond Den Haag versprijd! Hij verwachtte 850 bezoekers, en zou daarmee 10000 piek winst maken!
Ik ben daar dus ook naartoe gegaan, en om vier 's nachts waren er dus nog maar 50 kaarten verkocht!!!!!!!!!!!
Die gozer heeft dus 15500 piek VERLIES gemaakt! En dat verdien je niet zomaar ff bij elkaar!
Dus kijk uit! Alle DJ's regelen is makkelijk, maar je moet ook genoeg mensen hebben! En er zeker niet op rekenen dat iedereen die toezecht dan ook werkelijk komt!
Maar veel succes! |
|
|
| DJ_Siesta |
| vorige week was tog ook sensation, niet zo slim van je maat :D :D |
|
|
| Rudy |
Hij deed het op Donderdag! Meestal wel een grote uitgaansdag in Den Haag!
maarjah, kijk dus daarvoor uit! En verwacht niet dat iedereen komt!!! |
|
|
| WWAAZZAA |
Wanneer willen ze die TA party dan houden... Toch wel ergens in het weekend zekers????
Lijkt me wel zo verstandig...
:lol |
|
|
| New Wave |
Is er al wat over de DJ's te melden?
al teruggemailt?
Laten we eerst een brief voor sponsoren schrijven: EERST GELD, en dan regelen.....snappie
Wie wil dat doen?
Ik heb zelf nog wat vragen aan die vent van Starlight, als je ook nog wat info wilt hebben, zet het hier neer, dan ken ik hem dat vragen.
Uhm nog iets, sponsoren (tip van Alpha) willen een draaiboek zien van het feest, dus alles MOET op papier, bedrijven gaan niet voor niets geld uitgeven.
Het is geen makkelijk karwijtje, ik vraag aan Starlight zelf of zij een duidelijke richtlijn hebben kwa veiligheid, enof zei een standaard draaiboek hebben, tis tenslotte een professionele Discotheek.
Vanavond vraag ik of ik via mijn werk wat kan regelen met Passoa, Safari of Dropshot, telefoonummers van de juiste mensen enzo.
Groeten |
|
|
| Nastra Azzurro |
hey New_Wave ik vroeg aan M5 wanneer jullie ongeveer van plan zijn om het feest te houden......als het na 22 sept is dan kan ik ni
dan ga ik namelijk al naar engeland....voor 3 jaar....dus soory mate...... |
|
|
| New Wave |
:(
uhmm, effe kijken, zal wel begin september worden, misschien wel op mijn verjaardag, mogen jullie ALLEMAAAL kadoooothjes voor me meenemen gheghegheghe
Ik wil geld :D $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
dankudanku gheghe
LATA, ga doesjen |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
hey New_Wave ik vroeg aan M5 wanneer jullie ongeveer van plan zijn om het feest te houden......als het na 22 sept is dan kan ik ni
dan ga ik namelijk al naar engeland....voor 3 jaar....dus soory mate...... |
Voor 3 jaar?? zozo...
Ach je komt toch wel ff over? :) |
|
|
| michiel |
als jullie ff heel duidelijk precies zeggen wat er allemaal in die brief moet komen, kan ik wel een nette brief in elkaar flansen, gaat me doorgaans wel goed af :)
laat dus maar weten ofzo
later
michiel |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Voor 3 jaar?? zozo...
Ach je komt toch wel ff over? :) |
ja ik kom wel langs bij innercity enzo
KONTEKKT
etc
want dan ben ik wel thus
maarja dan sta ik nie op de dansvloer maar ergens anders.(booth!!!!
j/k)
jaja mich is de man voor de ABN |
|
|
|
|