return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
TA party!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
raoel
quote:
Originally posted by Optimus Trance


is hij zo'n troublemaker dan?:p:D;)


Nee hoor
Alleen een keer een relletje gehad hier, maar die zijn er wel meer.

Als we dit willen organiseren zal er heel goed over nagedacht moeten worden.
Ik zal wel een wat punten uittypen. Post ik straks wel.
Muppet
hahahahaha dit is zo cool dat er zoveel mensen mee willen doen.
Een vriend van mij zit bij een organisatie en die hebben al dj jean(ok die gast kan niet draaien), eric e en tiesto gehad om er te draaien.bij volgende feest zijn ze bezig om armin of ferry te krijgen. Dus ik zal daar ook wel ff vragen voor de "grote namen".

Greetz Muppet
basvh
Misschien is dit een goed idee:

kunnen we niet een zaaltje van de starlight afhuren. nykerk ligt nog wel redelijk centraal.
ik weet niet of dit mogelijk is
tango
Ik denk ook dat als je bv aan het bookingsbureau van tiesto uitlegd wat je van plan bent dat de prijs dus echt wel lager ligt dan in een normale club of party. Tiesto vind het super vet om toch nog op dat soort underground feestjes te komen, dat heeft hij me zelf nog verteld bij pacha buiten ;)

Maar idd, ik weet ook niet of je per se wel een grote naam hoeft te hebben voor een geslaagd feestje. Ik denk ook dat marco v trouwens wel te regelen is voor weinig. (hij heeft laatst een booking buiten anna agency gedaan , hij draaide gewoon 2 uurtjes in een plaatselijke discotheek (naast dat van zijn dorp) zonder dat anna ervan af wist :D

grtz.
TNG
Miss Proximus
Als MArco V of Johan Gielen komen...count me out...
..ennu..Tiesto voor een vriendenprijsje? hmmmmmmzzz..hij kost gewoon al ca. 5000..vriendenprijsje: 4500???? heb jij een spaarrekening?

anyway...la mah..ik organiseer me eigen ding wel en plaats tegen die tijd wel een thread, maar er komt waarschijnlijk toch maar 10% van TA..want Leeuwarden is té ver.... zucht
Remy D
Hallo jullie vergeten mij altijd. :(

Waar het ook is IK KOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nastra Azzurro
quote:
Originally posted by Remy D
IK KOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oja KOM jij?


viezerd!:D
New Wave
quote:
Originally posted by basvh
Misschien is dit een goed idee:

kunnen we niet een zaaltje van de starlight afhuren. nykerk ligt nog wel redelijk centraal.
ik weet niet of dit mogelijk is



Gheghe, JA DOEMAAR STARLIGHT, ligt practisch 10 meter van mijn dorp vandaan :-)
Dan doe ik wel mee, ik zal even aan een kennis van me vragen hoe dat gaat bij starlight, hij werkt der......groeten!!
En het zal denk ik wel niet veel geld kosten want scholen komen er ook met 100 man en dan hebben ze ook de barren der bij......ik zal effe informeren...........

Ennuh dan ken je DJ Bird huren, die gast kost geen drol en hij draaid onwijs goed........bellie natuurlijk bovenaan de flyer :-)

Starlight ken je dus van DJ's tot een biertje boeken, inclu beveiliging enzo..

Ik ken zelf ook nog iemand uit Hoevelaken, DJ JandeMan......hij draaid al enige maanden 2 uur voor de grote namen...

Maargoed alles is mogelijk.
Ts natuurlijk niet makkelijk om zo'n feesie te organiseren..


groeten!!!!!!!!
New Wave
quote:
Originally posted by New Wave


Ik ken zelf ook nog iemand uit Hoevelaken, DJ JandeMan......hij draaid al een jaar IN DE KLAVEET 2 uurtjes voor de grote namen...

groeten!!!!!!!!


sorry, niet compleet :)
Nastra Azzurro
ooit gehoord van edit/delete

Miss Proximus
wat ben je de laatste tijd prikkelbaar nastra...te weinig vrouwtjes? :D
Nastra Azzurro
quote:
Originally posted by Miss Proximus
wat ben je de laatste tijd prikkelbaar nastra...te weinig vrouwtjes? :D

#uhm jajja

ik heb een grote dag morgen
dus


nee geen probs met kippetjes
ik zit wel gebakken in die zone
:D :D hehe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement