|
TA party!!!! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| quote: | Originally posted by mafkees
maar uhm newbie of neit: we hebben ervaring met het geven van feesten, dus al je iets wilt weten, roep gerust |
ik heb ff een vraagje
als jullie een feest geven hoe regelen jullie dat financieel? |
|
|
| raoel |
Voor hun is dat niet zo lastig.
Hun kennen veel mensen hier uit de buurt. En kunnen elkaar zeker vertrouwen.
Ze hebben allemaal eigen DJ's. Dat kost dus ook al niks.
Het bier betalen ze zelf lijkt mij. En wil je binnen op het feest dan betaal je entree. en dan hebben ze het geld terug.
Voor ons is het veel moeilijker omdat wij de starlight van te voren zullen moeten betalen. |
|
|
| raoel |
Zijn jullie dat:
Sintac
Is wel mega phat. Supermooie site.
En willen jullie dat voor ons doen???
En anders wat kost het.
Maar hetbelangrijkst voor ons is een flyer. Wat kosten die om te laten maken. Waar doen jullie dat??? |
|
|
| Leep |
Financieel:
Entree vragen bv 25 piek en verder voor 1,50 zuipen ofzo, of 50 piek met goede dj's, zoiets.....
Leep |
|
|
| raoel |
Die entree prijs had ik ook in gedachten. Maar de drank opbrangst is voor de starlight zelf.
Misschien iets meer. Ligt eraan of er een bekende DJ komt??? En wat de flyers kosten.
En als er een bekende DJ komt zal het flink omhoog moeten.
En dan kost dat dus gewoon f 3,- of zoiets
Hetzelfde als normaal denk ik. |
|
|
| New Wave |
Ejh , mooi dat er mensen zijn met ervaring, als jullie ons willen helpen zou dat heel cool zijn.
De drank is voor starlight, de zaal, licht en de turntable hebben ze daar en betaal je minimaal 1000 piek voor. |
|
|
| WWAAZZAA |
Wij doen niks liever als helpen met feesten... :)
Flyers maken we ook zelf, ik werk bij een dukkerij en daar kan ik dat dan mooi allemaal mee regelen.
En wat betreft de kosten van zo'n feest:
Eerst wat geld inleggen (voor de zekerheid!)
Naderhand alles betalen
Wij kennen veel mensen die van pas komen voor een feest...
DJ's, verhuur van taps e.d. wijzelf met de flyers, website en promotie van het feest... Tel uit je winst! |
|
|
| WWAAZZAA |
Wij doen niks liever als helpen met feesten... :)
Flyers maken we ook zelf, ik werk bij een dukkerij en daar kan ik dat dan mooi allemaal mee regelen.
En wat betreft de kosten van zo'n feest:
Eerst wat geld inleggen (voor de zekerheid!)
Naderhand alles betalen
Wij kennen veel mensen die van pas komen voor een feest...
DJ's, verhuur van taps e.d. wijzelf met de flyers, website en promotie van het feest... Tel uit je winst!
Dit scheelt echt heel veel!
Laat maar iets weten wat de bedoeling is allemaal...
En je flyers dat kunnen we ook wel regelen! :lol
Waar zit trouwens de Starlight? en wat draaien ze daar precies. Hoe harder hoe beter!!!
Ik hoor het wel!!! |
|
|
| WWAAZZAA |
Ondertussen een keer op enter gerost en dus verstuurd!
Sorry |
|
|
| raoel |
We zijn dus van plan om een discotheek af te huren.
Zodat we kosten maar vooral veel werk besparen in het regelen van de apperatuur voor de DJ en geluid en licht en zo.
Waarschijnlijk wordt het de starlight (in nijkerk of zoiets)
Dat kost zo'n 1000 gulden. Maar ze willen hebben dat we naast onze eigen DJ's ook nog een bekende grote naam aantrekken.
Daar zijn we mee bezig.
Maar hoe kunnen wij de kaartverkoop het beste aapakken. Das een groot probleem.
Ik dacht
KAARTJES
Je kunt het best 2 soorten kaartjes maken.
1 voor kaartje en 1 entree kaartje
Je gaat dat voorkaartje verkopen aan mensen. Als je er na verloop van tijd een bepaald aantal hebt verkocht weet je hoeveel echte kaartjes je moet hebben. Dan stuurt degene die de kaartjes laat maken naar je op en geef je ze aan de mensen met een voorkaartje
Doe je dit niet dan heeft de een misschien kaartjes over en de ander te weinig.
Of er worden te veel kaartjes gemaakt en komen er te veel mensen. Dat gaat dus ook niet. |
|
|
| raoel |
Maar ik laat je van de week wel meer weten.
Ik ga zondag een lijstje typen.
Want daar heb ik nu en morgen geen tijd voor. |
|
|
| WWAAZZAA |
Je moet toch rekening houden met hoeveel volk erin die discotheek kan!!! Dan kan je toch nooit teveel kaartjes maken? Flyers misschien wel maarja dat maakt niks uit!
Ik zou gewoon zeggen: Je moet ze waarschijnlijk toch maken maak er gewoon 1 en een aantal wat aangegeven wordt door de discotheek. Dan zorgen dat je bepaalde voorverkoopadressen hebt...
Je moet er toch vanuit gaan dat als je d'r een wat grotere DJ neerzet dat de kaartjes dan toch wel verkocht worden.
Ik zou dat verder ff met de discotheek bespreken en dan pas gaan drukken!
Laat me maar iets weten
Groet |
|
|
|
|