return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
TA party!!!! (pg. 13)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Ik heb nou die hel thread zo'n beetje door gelezen, maar heb geen data ofzo gezien.
Wanneer gaat het plaats vinden? Deze vakantie of een weekendje zomaar een keer ofzo?
:toothless
Remy D
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik heb nou die hel thread zo'n beetje door gelezen, maar heb geen data ofzo gezien.
Wanneer gaat het plaats vinden? Deze vakantie of een weekendje zomaar een keer ofzo?
:toothless

Het is 4 aug in Spaarnwoude. Ja we hebben niet stil gezeten hoor toen je weg was. ;)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Remy D

Het is 4 aug in Spaarnwoude. Ja we hebben niet stil gezeten hoor toen je weg was. ;)

Ok is goed.
*kijkt op landkaark waar Spaarnwoude ligt*
Als ik tijd heb ga ik zeker komen.
Remy D
quote:
Originally posted by Dj Lex

Ok is goed.
*kijkt op landkaark waar Spaarnwoude ligt*
Als ik tijd heb ga ik zeker komen.

Haha ok is goed :D:D
WWAAZZAA
Zoals mafkees al heeft gezegd: begin op tijd met alles te regelen!!!

WWAAZZAA is op 7 september en we zijn er al mee bezig...
De meeste mensen waren vorig jaar toen ze naar huis gingen al aan het zeuren wanneer de volgende zou zijn, dus we zijn nu ook al iedereen aan het informeren...

de flyers worden binnen nu en een 3 weken gedrukt (als de drukkerij weer open gaat)
website is waarschijnlijk volgende week af...

dat soort dingen!!!

en dan ff over de kaartverkoop:
als je vooraf kaartjes wilt verkopen, moet je ze minimaal een of anderhalve maand vantevoren, samen met de flyers in de platenzaken hebben liggen...

Wij hebben meestal geen voorverkoop, omdat we niet weten hoeveel mensen er komen en dat ook niet in kunnen schatten...

wat dat betreft is het bij ons iets minder profi dan zou moeten, maar ja :)

Maar bijvoorbeeld bij het feest 'The Elite' hebben wij ook een discotheek geregeld...Nu hadden wij het geluk dat we niks vooraf hoefden te betalen, dus dat scheelde...We hebben gewoon iets geregeld over de entree en de winst op de drank was voor de disco...
Wel hadden we het allemaal wat goedkoper geregeld (1,50 voor bier en fris) dus kwamen we het publiek toch nog iets tegemoet, omdat WWAAZZAA gratis drinken is...

maar ja...

Als je wilt praten over flyers en een website en dat soort zaken, kun je altijd even mailen naar [email protected] ...
zeg ff wat je precies wilt en hoe, dan maken we voor jullie een speciaal prijsje...Houdt uiteraard wel in dat we dan vrijkaartjes willen :) hahaha

maar wat we bedoelen is: voor dit soort dingen werken we meestal wat goedkoper, omdat het voor ons gratis reclame is (we zetten onze bedrijfsnaam en logo op de website e.d.)...

zo helpen we elkaar, hebben we allemaal een gave tijd en iedereen heeft er baat bij...

everybody happy!!!

kee?
mooi...
wij gaan film kijken...

mzzls
WWAAZZAA
nou was ik net van alles aan het tikken dus heb ik ff iets gemist...

4 augustus Spaarnwoude: Dance Valley ???
Henkie_henk
lol grap van Remy D :) wij ta's hebbe dv wel ff georganiseerd ja :)
mafkees
staat wel leuk op je CV

:D :toothless :D
WWAAZZAA
:lol
Dj Lex
quote:
Originally posted by mafkees
staat wel leuk op je CV

:D :toothless :D

haha ja, niet als je advocaat ofzo wil worden.
Werkervaring? Uhhh party's organiseren :D

mafkees
uhm...

foutje DJ Lex:

quote:
haha ja, niet als je advocaat ofzo wil worden.

wedje maken dat het organiseren van een feest als Dance Valley goed in de smaak valt bij een sollicitatie...

Tenminste, voor banen waarbij enig intellect vereist is ;)

dank maar eens: al dat regelwerk, alles moet in goede banen geleid worden...
als dat lukt heb je kennelijk een gezond verstand en een goed gevoel voor leiding geven...

Als je advocaat wilt worden, kun je zelfs zeggen dat je allerlei vergunningen en andere legale onzin hebt moeten regelen...

dus ja...
maakt niet uit wat je allemaal hebt gedaan in je leven, het is belangrijk op je CV...

(en als je een klein illegaal feest hebt gegeven, moet je dat uiteraard wel iets mooier voorspiegelen dan het werkelijk was :D )

en uhm ja: ik ben zo iemand die zich bijna overal uitlult :cool:
WWAAZZAA
True!!

Lijkt me zeer waar!!

En ja, hij is echt iemand die zich overal uit kan lullen...

:lol

Roel
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
Privacy Statement