return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
TA party!!!! (pg. 16)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Zou je niet, voordat je de sponsors gaat benaderen, eerst ff op papier alle belangrijke punten zetten??? Lijkt me wel zo belangrijk nl :)
WWAAZZAA
quote:


En deze keer ga ik weer, want dat zijn pas feestjes, OMG wat wordt er toch altijd lekker gestoempt.


Wees welkom.... :lol

D'r wordt weer net als vorig jaar gestoemped!!!
Optimus Trance
he jongens, tis wel een beetje laat maar ik ken een dj, zij is echt onwijs goed vind ik, misschien dat zij ook wel wil draaien, zij organiseert zelf ook feesten, check www.nexusparties.nl maar, dr naam is Eye-Riz, ik geloof dat er iemand hier in dit forum haar ook eens heeft horen draaien. Ideetje
Optimus Trance
voor info moet je dan ff mailen naar:[email protected]

Eye-Riz in actie:)
Henkie_henk
Ja k ken haar wel.. weet nie of t wel dj voor ons is.. paar x met er gemeeld.. en hoe ze haar stijl beschreef was niet echt hard ofzow d8 ik..


aardig vrouwtje nevertheless of nonetheless?? :)
Optimus Trance
ja maar , kijk: je ken niet de hele avond gaan beuken;) zij draait gewoon lekkere trance:D beetje variatie is nie slecht
Dago "B" Duck
Hoi,

ik ken DJ Eye-Riz persoonlijk en ik denk dat als je een lief mailtje stuurt (www.nexusparties.nl), dat ze dan best bereid is een demootje te sturen. Overigens draait haar vriend ook, DJ UP. Ze draaien ook samen en dat is vaak helemaal super. Over het algemeen draaien ze diepe trance/progressive, maar ze kunnen van goa tot trance tot techno draaien. Een goede DJ let uiteraard op zijn/haar publiek! Succes met het feessie!
Dago "B" Duck
O, mocht je nog een objectieve recentie willen lezen van iemand die haar op een feest heeft horen draaien, waar ook Armin aanwezig was, kijk dan even op: http://jamayo.sytes.net/
Bij feesten en dan moet je het Sixpackfeest hebben.

Mazzel
Dago "B" Duck
Als ik een post doe, is de thread gelijk ten dode opgeschreven ! 8-)
TranceFool
Ik heb hier niks te melden dus waarom zou ik wat posten????? (oeps):p :p

magrec
Hmmm ja nu is het zover,


VRIJDAG HE,

allemaal komen GRRRRRRR
Optimus
ghehehe, en dankzij Tim en Alpha is t nu eindeljk gerealiseerd:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
Privacy Statement