|
TA party!!!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Ik wil opzich wel contact persoon zijn.
Maar als ik dat wil doen dan moeten er wel afspraken gemaakt worden met de mensen die willen meewerken.
Ik wil dan een lijstje hebben met de namen van TA-ers die meewerken.
en wat wie organiseert.
Ik wil ook een meeting dat iedereen elkaar kan voorstellen.
Dat iedereen finacieel verantwoordelijk is en niet de contactpersoon.
Er wordt dus een regelementair contract opgesteld omdat niet iedereen elkaar kent en er toch geen 100% vertrouwen is.
Ik ben namelijk nu ook contactpersoon m.b.t Starlight, ik heb info aangevraagt en ze hebben mijn gegevens nu........
In starlight hebben ze alles, het is gewoon een discotheek waar elke vrijdag/zaterdag/zondag gefeest wordt en door de weeks bruiloften en zooi worden gegeven......check www.starlight.nl |
|
|
| DJ_Siesta |
als ik me niet vergis is dat die togo met heel veel gebouwen? of is dat nou die andere?,
maare er zijn nog meer mogelijkheden, ik weet niet hoe duur zo'n zaal daar kost,?
ik wil wel meehelpe met organiseren, ik heb nl wel vaker feesten ge-organiseerd, en ik heb de contacten om er een vet feest van te maken |
|
|
| Muppet |
Ik organiseer ook wel mee was mijn idee en ik wil het ook helemaal doorzetten...Dus de dj's van ta(bellie en nastra o.a. komen wel denk ik als we het op tijd vragen)maar huren we nog een grote naam in??????????? IK zal wel een mail sturen naar Tietso en Marco v wat de prijzen zijn enz...we maken er een vet feest van!!!!!!!
Greetz Muppet |
|
|
| BooMBooM |
| hmm als het geld het probleem is waarom geven we dan niet stiekem een feest???? ik bedoel ik zit altijd met een grote groep vrienden van mij ergens in de middle of nowhere en dan huren we een agraatje (of hoe je datn ook schrijft) sluiten onze eigen apparatuur aan en we gaan flink stampuh daar ik mag toch wel aannemen dat we met z'n allen wel alle apparatuur bij elkaar kunnen krijgen alleen de drank moet dan nog geregeld worden want dj's hebbe we wel genoeg en je heb geen tijd dat je moet stoppen dus stoppen wanneer we zelf zin hebben (het is geen geweldig idee maar wel een oplossing als het niet te veel mag kosten alleen als de politie erbij komt is het een probleem maar als je ver genoeg bij huizen vandaan zit komen ze ook niet teminste zover ik gemerkt heb dan) |
|
|
| BooMBooM |
| ooh ja en als het kut weer is kunnen we altijd nog overwegen om een party tent te huren daar gaan ook behoorlijk wat man in |
|
|
| New Wave |
Laten we het maar safe houden en gewoon starlight doen, heb je ook minder risico dat het fout kan gaan en er moet toch wel flink veel duiten worden geinfesteerd, illegalen feest heb je geen sponsors, dus heb je heel weinig cash, en ik heb geen zin om cash in extreme risico-gebeuren te pompen, zoveel heb ik niet.
En het is geen feestje voor vrienden alleen, als je het leuk wilt houden en alles gaat goed dan heb je al snel 400-500 man in die zaal.
Op een vrijdag kan dat perfect want er worden vaak feesten gegevebn in Starlight, aankomende vrijdag is er al een Oldskool/Techno party met Dana, the Prophet en nog 2 mensen, komen veel lui op af.
Starlight heeft 3 zalen, wij huren dan de grote zaal.
Over de prijs van de zaal krijg ik binnenkort door de bus, ik moet zelf nog wel effe bellen security en hoe het zit met de drank.
Das mooi dan zijn we nu met zijn 3en
We hebben al wat luutjes die kenne draaien, like Nastra die wel de trance kan verzorgen, Bellie kan midden/van de avond 2 uurtjes techno draaien, daarvoor een beetje bekende, Cor fijneman hadden we al gehoord ie die ken regelen......Vriendje van Josta (MissProxy) kunnen we uitnodigen om te draaien.
Ik an zelf ook nog een hele toppie DJ regelen.
Ik krijg eerst die kosten van de zaal deze week denk ik, zal goed zijn als we even email PMen naar elkaar, das beter dan steeds in het forum alles neerzetten.
Groeten
New Wave |
|
|
| BooMBooM |
| ja ok starlight is wel vet alleen ligt dus ook in de middle of nowhere en is heeeeeeeel moeilijk te bereiken met openbaar vervoer |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
Laten we het maar safe houden en gewoon starlight doen, heb je ook minder risico dat het fout kan gaan en er moet toch wel flink veel duiten worden geinfesteerd, illegalen feest heb je geen sponsors, dus heb je heel weinig cash, en ik heb geen zin om cash in extreme risico-gebeuren te pompen, zoveel heb ik niet.
En het is geen feestje voor vrienden alleen, als je het leuk wilt houden en alles gaat goed dan heb je al snel 400-500 man in die zaal.
Op een vrijdag kan dat perfect want er worden vaak feesten gegevebn in Starlight, aankomende vrijdag is er al een Oldskool/Techno party met Dana, the Prophet en nog 2 mensen, komen veel lui op af.
Starlight heeft 3 zalen, wij huren dan de grote zaal.
Over de prijs van de zaal krijg ik binnenkort door de bus, ik moet zelf nog wel effe bellen security en hoe het zit met de drank.
Das mooi dan zijn we nu met zijn 3en
We hebben al wat luutjes die kenne draaien, like Nastra die wel de trance kan verzorgen, Bellie kan midden/van de avond 2 uurtjes techno draaien, daarvoor een beetje bekende, Cor fijneman hadden we al gehoord ie die ken regelen......Vriendje van Josta (MissProxy) kunnen we uitnodigen om te draaien.
Ik an zelf ook nog een hele toppie DJ regelen.
Ik krijg eerst die kosten van de zaal deze week denk ik, zal goed zijn als we even email PMen naar elkaar, das beter dan steeds in het forum alles neerzetten.
Groeten
New Wave |
is goed, |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by BooMBooM
ja ok starlight is wel vet alleen ligt dus ook in de middle of nowhere en is heeeeeeeel moeilijk te bereiken met openbaar vervoer |
Gheghe, Starlight, middle of nowhere? gheghe ik weet niet of je der welleens komt?
Als dat zo was dan hadden ze daar geen disco neergezet vriend.
Vanaf station Nijkerk ben je der zo, veel PK-ruimte......
Zit bijna naast snelweg..............is heeeeeeel makkelijk te berijken |
|
|
| BooMBooM |
| ik ben er zo vaak geweest maar probeer maar is simpel van almere in nijkerk te komen maar het maakt in preciepe niets uit eigenlijk voor mij ik neem wel een paar vrienden mee en dan kom ik gewoon met de auto (is dat probleem ook weer opgelost)(was maar een klein probleem maar ok) |
|
|
| New Wave |
Is niet erg kerel :-)
cool dat je komt :-) |
|
|
| MetzZ_!! |
| Ik kom ook! Ben Benieuwd |
|
|
|
|