return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
TA party!!!! (pg. 7)
View this Thread in Original format
Muppet
tuurlijk kom ik ook maar een paar vragen:

Leeftijdslimiet: ben zelf 15 maar wil er toch graag heen!!!!

geld en al wordt geregeld(hoeveel het kost maar het bij elkaar brengen ervan??)

Zeggen we er nog iets van tegen de media(538, 3FM)misschien reageren ze wel cool en willen ze het opnemen+uitzenden hebben we teminste weer sponsor geld???(alleen nadeel daarvan commercieel)

En henkie_henk zou je deze thread stickie willen maken??????

Greetz Muppet
Muppet
quote:
Originally posted by Muppet

En henkie_henk zou je deze thread stickie willen maken??????

Greetz Muppet

sticky:rolleyes:
Henkie_henk
als de organisatoren ff nieuwe thread aanmake.. zonder de "jaaa leuk idee" replys met alle vergaarde gegevens en ideen op een rij wil ik dat uiteraard doen!

:p@rty on! <-- zie je mwohahaa
raoel
Ik wil ook best wel wat mee organiseren.
Ik ken nog een hele goede DJ hier uit de buurt.
Hij draait in de shaft in belgie in lommel. Ik vindt hem heel goed, draait techno / hardtrance. Ik denk dat iezich zo best wel wat zou willen promoten.

Maar waar ik nog niks over heb gelezen is:
Gaan we kaartjes verkopen aan het publiek.
Of krijgt iedereen kaartjes die je dan aan je vrienden verkoopt. Zodat we zeker zijn van de soort mensen die we binnen krijgen.
Ik weet zeker dat als er een beetje stevig (hardtrance / techno) gedraaid wordt dat ik hier uit de buurt een hele hoop mensen kan regelen die willen komen. Gezellige mensen die komen voor de muziek en die te vertrouwen zijn.
Dan zou ik gewoon een bus regelen voor zo'n groep.

Mij lijkt het zelf het best dat je zoveel mogelijk probeert om vrienden binnen te krijgen. Zoveel mogelijk iig.

Het feest zou dus op vrijdag gegeven moeten worden omdat je op zaterdag die grote zaal natuurlijk niet kunt huren vanwege de vaste bezoekers. Of hoe werkt dat daar.
Zaterdag is natuurlijk wel een betere dag!!!!
Maar op zaterdag kun je nergens een discotheek afhuren. En dus zou je dan een hal moeten huren. En dat is geen goed idee omdat we dan te veel moeten regelen i.v.m. geluid licht apparatuur.
Lijkt mij.

Stel dat we kaarten gaan verkopen aan het publiek dan moeten we zeker een website maken. Dat kunnen we zowie zo wel doen. Ik kan dat wel een beetje ben er nog wel niet zo goed in.

Naam van het feest: lijkt mij dan.

TRANCE ADDICTION

Web site www.tranceaddiction.f2s.com
f2s is een goede provider en gratis. Geen moeilijke url. en een gewone .NL naam zal wel niet te realiseren zijn.
raoel
quote:
Originally posted by Henkie_henk
als de organisatoren ff nieuwe thread aanmake.. zonder de "jaaa leuk idee" replys met alle vergaarde gegevens en ideen op een rij wil ik dat uiteraard doen!

:p@rty on! <-- zie je mwohahaa

Kunnen we wel ff doen.
Ik heb nu alleen geen tijd om een stuk te typen.
basvh
hier hopelijk nog wat goede tips:

misschien is het goed als jullie (organisatoren) het financieel rond gaan maken, een groeps rekening openen. dat hebben de carnavals verenigingen hier in de buurt ook. rekening staat dan op meerdere namen en zijn meerdere pinpassen.

als er een feest zou komen en er zou winst worden gemaakt zouden we dat op die rekenig kunnen zetten misschien beetje rente pakken (of iemand moet heel goed kunnen beleggen op de AEX:D ) en dat geld inverstren in TA party the second edition.

ook belangrijk de naam. Trance addiction is een coole naam maar als je ziet dat TA dj's voornamelijk hard draaien, geeft de naam misschien niet goed de lading van de party weer (praat ik nu als Duncan van id&t??).

maar eerst maar locatie en financieel regelen, ook heb ik zelf nog leuke ideetjes maar dat zijn details, die komen later pas.
tango
quote:
Originally posted by basvh
hier hopelijk nog wat goede tips:

als er een feest zou komen en er zou winst worden gemaakt zouden we dat op die rekenig kunnen zetten misschien beetje rente pakken (of iemand moet heel goed kunnen beleggen op de AEX:D ) en dat geld inverstren in TA party the second edition.

kijk, dat is nou iets wat ik wel goed kan. La maar komen dat geld...... :)

grtz,
TNG
New Wave
OKee, op de zaterdag avond is Starlight inderdaad gewoon bezet, geen enkele zaterdag ken je wat afhuren..behalve in Leusden in de ijsbreker maar daar wordt het altijd matten, geen goed plan dus.
Vrijdag i sgewoon masterdag omdat dan toch niemand naar een disco gaat.

Over de kaarten, heb ik genoemd in mijn lijstje een paar postst terug, lees maar.
het beste is inderdaad via vrienden, maar hoe is dat te verkopen, het moet overzichtelijk blijven.

Ik denk dat we moeten proberen om al het geld van de sponsors af te knabbelen, ik denk dat ik niet de enige ben die nu low bugjed zit........ik dnekl dat het ook kwa prive vermogen het veiligst is.

Okee,nog iets, wie iets kan regelen: DOEN, niet straks maar want dan komt het er niet van, ik heb bij starlight al info gevraagt en ik zal aankomende zaterdag een DJ vragen of hij interesse heeft.

Jullie krijgen mijn informatie zo snel mogelijk!

Raoel, we willen de kosten zo laag mogelijk houden, liefst draaien voor niets en zo weinig mogelijk reiskosten, vanuit belgie reizen kost veel knaken.

Kom maar op m,et ideen mensen!!!!!!!!!11

lata!
rellivisit
quote:
Originally posted by raoel
Ik wil ook best wel wat mee organiseren.
Ik ken nog een hele goede DJ hier uit de buurt.
Hij draait in de shaft in belgie in lommel. Ik vindt hem heel goed, draait techno / hardtrance. Ik denk dat iezich zo best wel wat zou willen promoten.

Toch niet bert kroes en z'n maat he. :p :p
New Wave
wie mee wilt helpen, contact me at ICQ# 104023553

BooMBooM
quote:
Originally posted by New Wave
Is niet erg kerel :-)
cool dat je komt :-)

tuurlijk kom ik waar een feest is ben ik graag bij
raoel
quote:
Originally posted by rellivisit

Toch niet bert kroes en z'n maat he. :p :p

Bert kroes niet.
En ik weet niet of
DJ De Wit zijn maat is???
Ik weet wel dat ie um kent.

Maar
DJ De Wit is echt wel goed
Ik weet niet of je um ooit hebt horen draaien????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement