return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 
TA party!!!! (pg. 9)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Bedankt voor t replye :P

Maar k denk toch echt dat je met een ing brute zoald die van protocol meer mensen aantrekt dan met zo eentje van mij :p...

En van die girlies is natuurlijk geintje hehe :P?? :p(@)

Je gaat ons toch ook niet contatcen in me anus?? lol.. das ook niet de correct info..

er moet nog een routebeschrijving bij...
routekaartje
tijden
djs
prijs
pakkende text
datum
vette graphix
duidelijk en clean houwe :P
contact info

als je nou ff zegt wat de djs ongeveer worden.. laat ik wel dat protocol dingetje zien als voorbeeld.. en dan gaan die graphix gaste gewoon wat kutte.. en laat ik het ze me opsture in een pdf filetje kunne we zelf ook nog aanpassingen doen...

(Maybe kunne we wel "chesterfiels" krijge als sponsor :p
Die sponsort ook beachpop (waar oa tiesto komt)
komt er alleen wel "brengt de gezondheid ernstige schade toe bla bla) te staan op je flyer :p)
New Wave
JONGENS, NIET TE ANTIOSJAST.......graag, der kan nog van alles gebeuren.............

LATA
DjRV
ik heb zelf ook feesten georganiseerd,hier een paar tips,misschien dat jullie er wat aan hebben:

Boek 1 bekende dj,publieks trekker.

De andere dj's moet zich aan elkaar kunnen aanpassen,ik heb een keer een feest geopened met redelijke heftige muziek waarnaar de volgende dj deep begon te draaien en dus de zaal leeg liep.Bouw goed op,begin met iets rustigs,deep bv of maybe zelfs wat club trance en ga steeds wat harder.

Reclame is heel belangrijk! maar in de vorm van een goede flyer ook meteen duur.Voorbeeld;wij hadden flyers aan beiden kanten bedrukt in kleur en dat x 700 stuks.Waren we 760 piek ofzo voor kwijt.

Locatie is belangrijk en misschien nog wel belangrijker,de apperatuur.
Dat er technics staan hoeft niet te betekenen dat de naalden goed zijn,of de versterker.Als je het in een bestaande discotheek geeft hoef je je hier niet druk om te maken.

Je kan gratis op de tmf nightguide komen,probeer ook andere teletexten uit en websites.

Beslis goed wat voor mensen je naar je feest wil hebben.Ga ook doel gericht flyeren.Je wilt natuurlijk geen gevechten op je eerste feest hebben.

Beveiling al aan gedacht?Helaas is dat tegenwoordig noodzakelijk want je wilt je bezoekers een veilig gevoel creeren.Helaas is beveiliging ook niet het goedkoopste wat er is.

Zorg voor goede afspraken binnen in je eigen organisatie!wie is voor wat verantwoordlijk ect ect.

voor de rest weet ik het ff niet meer;-)
Miss Proximus
hey Henkie..voordat je die flyer definief gaat printen enzow..pass je m dan ff aan mij door voor een spellingcheck aub? :) en dat is geen geintje d00d :)
mafkees
FF voor de mensen uit het zuiden van brabant:

DJ deWit draait inderdaad harder dan de gemiddelde trance DJ... maar aangezien die stijl nu juist 'in' raakt...

dat zal dus geen probleem zijn!

En verder kan ik je zeggen, dat als je die jongen op de Line-up zet, dat je (en dat geldt wel vooral hier in de buurt) meteen zo'n 250 - 350 extra bezoekers hebt op je feest...
zegt ook wel wat!

En dan verder:

Wat je ook doet, zorg dat je op tijd begint met het regelen van allerlei bijkomstigheden...

Neem vorig jaar WWAAZZAA: ik ben TIJDENS het feest nog drie keer op en neer gereden om extra fusten bier te halen...
we begonnen met 5 fusten en uiteindelijk zijn er 14 leeggegaan die avond!!!
Dat is dus klote... ik heb tot 12 uur geen feest gezien...

Bij The Elite hadden we onze zaakjes wat beter voor elkaar, maar uiteraard hoefden we zelf wat betreft de 'catering' geen zak te regelen omdat we het hele feest in de shaft hebben gegeven...

Maar dan nog: we hebben een CD in de verkoop gedaan met mixen van de twee DJ's die wij voor The Elite hebben ingeschakeld (DJ deWit en DJ Eak)... dat moest daar live worden opgenomen....
Dat is dus ook nog eens het regelen van de juiste opname apparatuur, alles moet aangesloten worden, goed ingesteld...
kost ook weer tijd, die je voor betere dingen kunt gebruiken
En zo zijn er meer van die dingen...

Ben je eindelijk klaar en dan kom je erachter dat je geen mensen trekt...
""

en daarom staat DJ deWit vanaf vorig jaar WWAAZZAA dan ook STANDAARD op de line-up van de feesten die we geven...
Het helpt dan wel dat die jongen een van mijn beste vrienden is, maar toch...Ik geef geen feest als hij niet kan komen draaien!!!
Want ik weet dat hij mensen trekt...

maar ja: 7 september is er weer een WWAAZZAA, waarvoor we nu al bezig zijn (ruimte wordt groter gemaakt, alles wordt beter geregeld (dus ook dat bier))

en dan komt er misschien nog een maandelijks terugkerend feest, voor zo'n 1500 - 2000 man, maar daarvoor moet nog even wat onderhandelt worden :)

nou ja...
jullie kunnen weer even voorruit :)
DjRV
2 mafkees:

quote:
Maar dan nog: we hebben een CD in de verkoop gedaan met mixen van de twee DJ's die wij voor The Elite hebben ingeschakeld (DJ deWit en DJ Eak)... dat moest daar live worden opgenomen....

daar moet je mee uitkijken....op die nummers zitten namelijk rechten die moeten worden betaald aan de buma stemra,als je gepakt word betaal je de rest van je leven schulden af vanwege een boete..
raoel
Ik heb net info aangevragen voor eventueel Tiesto te boeken.

En die kerel zit tot volgend jaar januari volgeboekt.
Over de prijs wilden ze natuurlijk niks zeggen.
Zal ook nog wel wat andere DJ bekijken.

Sugesties.
Cor fijneman???
mafkees
van die gevaren met copyrights en zo weten we...
we gaan dan ook niet teveel doen, snap je...

en daar komt nog bij dat Bert en Frits onder de naam Cruz & The White binnenkort (eindelijk na jaren frotten) hun eerste plaat in de winkel hebben liggen...

en aangezien mijn bedrijf de ontwerpen doet voor dat alles, hebben we dus steeds meer met het gebeuren te maken en KUNNEN we het waarschijnlijk niet eens meer doen, wanter is gewoon geen tijd meer om illegale cd's te gaan lopen maken...

en legaal is toch veel leuker, mede door het veel grotere afzetgebied e.d.

En om ff terug te komen op de privmsg van Raoul: nee ik ben niet Mollen, ik ben van Eijk :lol

Maar je kent mij waarschijnlijk (nog) niet persoonlijk...

en btw LEEP:

quote:
Ik kan m wel eens x vragen, maar ook hij is geen grote naam, en dat willen jullie eigenlijk wel toch?

hoezo is fritske geen grote naam???
vanaf augustus: op plaat EN op een love parade CD...
me dunkt :lol

gaat allemaal losgaan hiero.!!!
Miss Proximus
Tiesto zit rond de 5000 rrraoel :)
mafkees
ja maar voor hoelang???

1 uur of 2 uur???

lijkt me niet dattie voor 5 ruggen langer dan 2 uur draait, dat niet...

maar ik ben toch niet zo'n fan tiesto, dus dat scheelt ...

Miss Proximus
Ik denk dat dat 1 1/2 tot 2 uur is....
raoel
IK DENK :D

dat als ie 5000 vraagt voor 1/2 uurtjes dat ie helemaal niet hoeft te komen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement