|
TA party!!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
het voordeel van nijkerk is dat het lekker centraal ligt,
voor mensen uit het noorden van nederland is eindhoven misschien wat ver weg |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by raoel
In eidhoven kun je ook van alles afhuren volgens mij. |
late we nou gewoon starlight doen :p
is bij harderwijk..
www.starlight.nl
check evolution one pics.. ook ff :) |
|
|
| New Wave |
Uhm Starlight leg bij Nijkerk, dus 100% centraal in Nederland, makkelijk te bereiken en met veel parkeerplaatsen.
Lijkt me het beste als we het feest centraal in nederland houwen. |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
doe maar:D |
Consider it done.
...und hilft der monotone technomusic.............. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Uhm Starlight leg bij Nijkerk, dus 100% centraal in Nederland, makkelijk te bereiken en met veel parkeerplaatsen.
Lijkt me het beste als we het feest centraal in nederland houwen. |
aha..dus jullie houden dat feestje over +/- 3 jaar? dan heb ik én een rijbewijs..én een auto |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by New Wave
Reclame : flyers en aanplakbiljetten kosten $$$$$
|
en een betrouwbare distrubutie bedrijf/persoon die de flyer en posters etc verspreid
dat ging dus fout met the cube
150 posters in de belangrijkste regio niet geplaatst....
En in het weekend dus je moet denkik snel zijn met de datum boeken als je alles op een rijtje hebt.....
few pointers from experience (hehe)
en hopen op matig weer (dat deed ik ook op donderdag en toen ging het onweren)dus niet te hard hopen |
|
|
| New Wave |
Het zal ook denk ik geen party op korte termijn worden...............
En om een goede organisatie te hebben zou je vaak bij elkaar moeten komen om info en geregelde dingen aan elkaar aan te bieden.......
over internet kan je geen feesie organiseren.
Missie, pak je de trein :) en dan kom ik je ophalen vanaf het station :) |
|
|
| DJ_Siesta |
heeeej mensen
apparatuur is geen probleem, m'n broer kan een geluidset voor 100 tot 10.000 mensen regelen, m'n broer heeft daar een bedrijf in
oke details disco meubel
2 x technics sl 1210
1 x dateq appolo
1 x pioneer 2600 f
en het geluid kunnen we het nog over hebben
voor meer informatie kun je es ff kijken opwww.kooystrapro.nl
greetz
GERRIT!! |
|
|
| DJ_Siesta |
| tis niet pioneer sorry :-) tis denon 2600 f :-) |
|
|
| DJ_Siesta |
en over sponsoring zou gene probleem moeten zijn
wat d8en jullie van kleiner feigling, we hebben dus de apres ski show onder contract staan, daar wordt dus allemaal feigling op weggegeven.
we hebben dus de contacten met feigling, zou een leuke sponsor kunnen zijn.
GreetZ
GERRIT!! |
|
|
| New Wave |
Das helemaal mooi die sponsor!!!
ga der achter aan!
uhm over die Light FX en geluid, uhm starlight is al een grote disco, dus licht en geluid heb je al bij de boeking voor je zaal denk ik,
en geluid en licht zijn dik inorde daar.
moet ik effe informeren. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
Das helemaal mooi die sponsor!!!
ga der achter aan!
uhm over die Light FX en geluid, uhm starlight is al een grote disco, dus licht en geluid heb je al bij de boeking voor je zaal denk ik,
en geluid en licht zijn dik inorde daar.
moet ik effe informeren. |
we gaan het dus in starlight doen?, ik dnek niet dat ze daar al draaitafels hebben, of wel? iig komt wel goed allemaal, als strax iemand ff een paar dingen op een rijtje zetten ofzo..
ik kan m'n broer wel vragen als hij alles wil regelen, maar dan moet er wel een contactpersoon zijn, dat persoon
dat regelt dan ff wat met sybrand (m'n broer) locatie: budget: enz |
|
|
|
|