return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
TA party!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
dude dude.. master Henkie kan draaie! ik heb ooit in groep acht ook meesterlijk ge cdt!

Maar ff serieus gaaf idee.. weeres wat anders dan dat afspreken op feesten :p

Hier moet trouwens echt echt goed overnagedacht worden..

Waarschijnlijk vergunning aanvragen (ook brandveilig en )
Wel of geen buitenstaanders
Wie organiseert het
uitsmijters (ja strax kome er relschoppers langs)
laten we raoel er wel of niet in
waar
welke djs
wie betalen het
apparatuur?
Die drank is geen probleem dat kan je gewoon huren...

nou bedenk nog es wat :p

Nou oplossing voor het geld.. Kaartjes verkopen.. Sponsors zoeken(moeilijk heel moeilijk) Mensen naast -ta- (vrienden van -ta-'s ;-)

Djs.. vooral via contacten moet dit geregeld worden.. en dan van die praatjes erbij georganiseerd door de ECHTE trancelovers.. kan je ze vast mee paaien.. dit kan uiteraard pas wanneer alles goed op papier staat..
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Henkie_henk
(ja strax kome er relschoppers langs)

Ben ik niet uitgenodigd dan ??

j/k :D
Remy D
quote:
Originally posted by Henkie_henk

Die drank is geen probleem dat kan je gewoon huren...

Als er een kraan is ben ik tevreden :p
Gloomy
quote:
Originally posted by Remy D

Als er een kraan is ben ik tevreden :p


Hehe, en je hebt nog gelijk ook. Wie zou er naar een TA feest gaan om zich op alle mogelijke manier te bezuipen? Al zeker de TA niet! Gezien als TA je naar zo'n feest in eerste plaats voor de muziek gaat en met die muziek je avond tot een heuse knaller maakt, zonder daarbij je te hoeven bezatten of zo!
M5
quote:
Originally posted by Gloomy


Hehe, en je hebt nog gelijk ook. Wie zou er naar een TA feest gaan om zich op alle mogelijke manier te bezuipen? Al zeker de TA niet! Gezien als TA je naar zo'n feest in eerste plaats voor de muziek gaat en met die muziek je avond tot een heuse knaller maakt, zonder daarbij je te hoeven bezatten of zo!


ik beloof dat ik me zal inhouden :) dus niets zoals afgelopen zaterdag waar jullie al het 1 en ander over gelezen hebben!
Gloomy
quote:
Originally posted by M5
ik beloof dat ik me zal inhouden :) dus niets zoals afgelopen zaterdag waar jullie al het 1 en ander over gelezen hebben!


Ha da's dikke foei é, M5 :P lol. Ok ben ik een 'die-hard' aantkomen of niet, ma lees maar wat er altijd onderaan mijn posts staat...daarvoor in geen ml alcohol nodig, hé.
Henkie_henk
We moeten ook zon kleren code hebbe! want dat is zoooooo tof he!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Gloomy
Ik denk als je echt de kosten wilt laag houden, dat Dj's zoals Mauro of Tiesto moeilijk haalbaar zijn. Maar nu er toch een aantal goeie DJ's hier op de forums aanwezig zijn, dan is dat probleem toch opgelost? Weeral een kans om hen te bewijzen. Als er hier al DJ's zijn zoals DjDawn die zo maar eventjes op de Love Parade draaien, wat is dan het probleem? Ik ken persoonlijk een DJ die dit weekend op HouseTorhout draaide (en zo maar eventjes een leuke babbel had met Tiesto), dus die zou ik ook wel eventjes mooi kunnen praten. Ja zelfs als Vlaming ben ik enthousiast over zo'n idee :). Maar ok ja, dit vraagt erg veel werk. En bovendien zijn er hier waarschijnlijk weinig die echt veel ervaring hebben met het organiseren van feesten, dus ja, praktisch is het onbegonnen werk...spijtig dan nog wel.


ik vind dat jullie hier allemaal een beetje naïef tegenaan kijken...kijk..dat je op een feest draait met grote namen, of op de loveparade, dat stelt in feite helemaal niet zoveel voor...zoals de loveparade: je huurt een truck, en je draait op de loveparade (bij wijze van spreken)..er gaat ook elk jaar een truck vanuit Leeuwarden, maar reken maar niet dat daar beroemde of aankomend beroemde dj's op draaien..gewoon en stelletje amateurs...
...en jij denkt dat het feest goed wordt met alleen onbekende namen? dan zul je toch echt geld toe moten geven om de tent een beetje vol te krijgen..een grote naam boek je in eerste instantie op de winst die je ermee kunt maken, en in 2e instantie om z'n/haar mixingskillz....anders was mijn vriend nu ook al beroemd geweest, want die draait toch een stuk beter en innovatiever dan het gros wat nu aan de nederlandse top staat...

Anywayz..ik ga m'n feestje toch geven en BOEIE dat jullie niet willen komen omdat het zo ver is...alsof ik naar brabant kom als het maar tot 3 uur duurt...dus jullie zien maar wat voor feest het wordt, dat van mij is gericht op Partypeoples....en niet op TA's die niet te ver willen reizen :)

damn..ik ben 2 x naar het Ruhrgebied geweest om te feesten....dan is Leeuwarden nog om de hoek voor jullie :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by SnuggLe
Kom allemaal maar hier naar Enschede, ik heb ruimte zat hier...
Kan wel een man of 300 kwijt hier bij de flat, no problemo :)

Greetz,
SnuggLe


Ha, dat zou wat zijn. Dan hoef ik maar een kwartiertje te fiesten hehe...
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Henkie_henk

laten we raoel er wel of niet in


is hij zo'n troublemaker dan?:p:D;)

Bellie
maakt mij geen uit waar het is.als ik kan draaien ben ik van de party :D :D

GREETZ!!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Bellie
maakt mij geen uit waar het is.als ik kan draaien ben ik van de party :D :D

GREETZ!!


Maakt mij geen uit wie er komen, als Bellie draait is het al genoeg :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement