return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
TA party!!!! (pg. 8)
View this Thread in Original format
raoel
Natuurlijk moeten we LOW BUDGET blijven.

Dus:
gratis DJ's
Een sponsor?!?!?! (is relaxt, maar wie doet dat nou voor zo'n feest, het is toch een soort prive feest)

Wat er al is:
Zaal die al compleet is ingericht.

KAARTJES
Je kunt het best 2 soorten kaartjes maken.
1 voor kaartje en 1 entree kaartje
Je gaat dat voorkaartje verkopen aan mensen. Als je er na verloop van tijd een bepaald aantal hebt verkocht weet je hoeveel echte kaartjes je moet hebben. Dan stuurt degene die de kaartjes laat maken naar je op en geef je ze aan de mensen met een voorkaartje

Doe je dit niet dan heeft de een misschien kaartjes over en de ander te weinig.
Of er worden te veel kaartjes gemaakt en komen er te veel mensen. Dat gaat dus ook niet.

Ik blijf vrijdag wel kut vinden. Ik zelf en veel mensen gaan op zaterdag werken. Dat gaat dus niet. Maar veel mensen zullen daarom niet komen omdat ze het werk niet afzeggen.
Ik snap ook wel dat het bijna niet anders kan, maar het blijft kut.

NAAM:
klopt wel wat er gezegt wordt. Dat TRANCE ADDICTION de verkeerde indruk geeft. Maar ik vindt het wel iets hebben.
ADDICTION zou ook kunnen.
Maar dat is op termijn.
rellivisit
De Wit is dat ja, hij is ook wel errug goed, maar of ze zo'n gast nu op een ta party laat draaien? Hij stampt wel lekker door. Onze stijl zeker, maar niet echt gangbaar voor iedereen wel? Je hebt wel verschillende stijlen en dj's, maar hij draait wel vrij hard he. Fine with me! Maar ook voor de rest?

Greetz.

Damn, hoe vaak heb ik wel niet vrij hard en ook goed voor de rest gezegd in deze post.
New Wave
Inderdaad, low budged.

Uhmm, sponsors, een sponsor is heel normaal denk ik, klein logo-tje op de flyer van 1 bij 1 cm, vlaggen in starlight mag misschien ook wel.
Het is in principe geen prive feest, natuurlijk proberen we via de Dutch forum alle TA-ers te strikken, dat is onze eerste reclame die we al hebben gemaakt, maar hoeveel zullen dat er zijn?
Ik weet al van mensen dat ze komen en hoeveel dat er ongeveer zijn.

Maar vanuit Nijkerk en Amersfoort zullen er best wel mensen komen.
Als er maar iedergeval een bekende naam op staat tenminste.

wow, die kaart verkoop klinkt ingewikkeld :-)
M5
ik hoop dat jullie in de overweging meenemen dat Starlight een vergunning heeft tot 3 uur na middernacht ....0300 dus!!

3 a 4 dj's op een avond lijkt mij zat ...
Muppet
quote:
Originally posted by New Wave
wie mee wilt helpen, contact me at ICQ# 104023553

Heb geen ICQ heb je nog iets anders??????????

Greetz Muppet
New Wave
Muppet ken ej het niet effe downen?

MSN

[email protected]

NIET TE LETTERLIJK NEMEN GRAAG lol :D
Leep
uuhhmm

Als Dj DeWit draait dan komen wij met een bus....

Reken maar...

En raoel: addiction=verslaving, suggereert dat niet een beetje aan drugs?

Over DJ DeWit, kep hier wel een cdtje van m liggen en dat kan ik wel op de pc pleuren, kunnen jullie eens een x luisteren of jullie dat wel willen...

Stijl: Hard, lekker hard
Hennes & Cold - Second Trip
Warmduscher
Scot project
Alle Duitse hardtrance :D

Evt Oldschool met een max van 160 BPM, maar ik zeg al evt, denk dan aan zoolex - beautiful inside (zou die op internet staan?)

Ik kan m wel eens x vragen, maar ook hij is geen grote naam, en dat willen jullie eigenlijk wel toch?

Greetz Leep
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by New Wave
Muppet ken ej het niet effe downen?

MSN

[email protected]

NIET TE LETTERLIJK NEMEN GRAAG lol :D

Ik ben knetter zat, dus misschien begrijp j er geen zak van...Ik heb een mmoi plaatje voor je vooor je Flyer

Moetj eff hier kijken:

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=13724
Henkie_henk
Ik post ook mee!! :0

Nways.. ik had vanavond niet echt wat te doen.. okay vannacht.. dus gingk maar ff photoshoppe.. t is niet echt master mooi.. en kan maar beter ook niet gebruikt worde als flyer :p

Maar er is een begin :p

Als New Wave nou met ze luie hoofd mij zn ideend geeft..

(donker lijkt me trouwes toch niet echt wat.. kwa kleurgebruik ;-)

Promotie is namelijk 1 van de belangrijkste dingen.. we moeten immers wel ons geld eruithalen.. :) t liefst winst :rolleyes:

nou hier zijn er 2.. toen k wat aan het kutte was..

Welke vinde julie het best?? en mooist?? uiteraard moet er nog verschrikkelijk veel verandert worden.. deze zulle nieteens gebruikt worde :p en wordt het uiteindelijk gemaakt door een prof.. ik heb zo me connecties.. :) K zal ff probere.. maar post maar raak over dit onderwerp.. je ideen etc..

wat erop moet staan weet ik wel.. :D

Een flyertje als deze krijg ik dan toch wel een ... van :)

Bijna net zo mooi als die van mij :p
rellivisit
quote:
Originally posted by Leep
uuhhmm

Reken maar...

Over DJ DeWit, kep hier wel een cdtje van m liggen en dat kan ik wel op de pc pleuren, kunnen jullie eens een x luisteren of jullie dat wel willen...

Warmduscher
Scot project

Evt Oldschool met een max van 160 BPM, maar ik zeg al evt, denk dan aan zoolex - beautiful inside (zou die op internet staan?)

Ik kan m wel eens x vragen, maar ook hij is geen grote naam, en dat willen jullie eigenlijk wel toch?

Greetz Leep

Eej leep, dan toch een keer hennes in de discotheek he.:whip: :stongue:

raoel
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ik post ook mee!! :0

Nways.. ik had vanavond niet echt wat te doen.. okay vannacht.. dus gingk maar ff photoshoppe.. t is niet echt master mooi.. en kan maar beter ook niet gebruikt worde als flyer :p

Maar er is een begin :p

Als New Wave nou met ze luie hoofd mij zn ideend geeft..

(donker lijkt me trouwes toch niet echt wat.. kwa kleurgebruik ;-)

Promotie is namelijk 1 van de belangrijkste dingen.. we moeten immers wel ons geld eruithalen.. :) t liefst winst :rolleyes:

nou hier zijn er 2.. toen k wat aan het kutte was..

Welke vinde julie het best?? en mooist?? uiteraard moet er nog verschrikkelijk veel verandert worden.. deze zulle nieteens gebruikt worde :p en wordt het uiteindelijk gemaakt door een prof.. ik heb zo me connecties.. :) K zal ff probere.. maar post maar raak over dit onderwerp.. je ideen etc..

wat erop moet staan weet ik wel.. :D

Een flyertje als deze krijg ik dan toch wel een ... van :)

Bijna net zo mooi als die van mij :p

Die eerste bevalt me qau DJ's beter.
En sorry henkie, maar dan heb ik het alleen over Tom Harding en Tiesto.

Maar zonder gein.
Ik vindt die 2e het mooist. En ik vindt hem ook wel ECHT goed. Beetje veranderen en dan hoeft dat echt niet te worden gemaakt door een prof.
Nou is die van "protocol" natuurlijk wel mooier doordat geval wat rechtsboven staat. Maar we hoeven echt geen mega flyer te hebben.

Vergeet BELLIE niet!!!!
Wie komen er eigenlijk draaien.

De titel (nu nog) TRANCE ADDICT daarvan zou die waas/zonnestralen :eek: (hoe je het ook noemt) door moeten lopen naar het midden.

En daar zou dan ook zo'n tekstje onder moeten. Ow en geen ladies free entrance. Vanwege het kosten plaatje.
raoel
quote:
Originally posted by Leep
uuhhmm

Reken maar...

Warmduscher
Scot project

Greetz Leep

Ja leep rippen die handel en dan pleur ik um wel op mijn chello server. Anders kom ik die CD wel een keer halen. En dan rip ik die wel.

En ja ADDICTION, tja. Moet wel kunnen.
En leep wa denkte van
THE ELITE :D:D:D
Dat ik daar niet ben geweest damn. Of WAAAAAZZZAAAAA (zullen we maar niet gebruiken) Want dat blijft de "underground" party van de kempen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement