|
TA party!!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Nastra is een beetje zenuwachtig ghegheghe
je ret het wel kerel!!!! |
|
|
| -=WVG=- |
Idee voor de financiering van de TA-Party...
DJ Juno wil ons vast wel enkele tienduizenden guldens beschikbaar stellen van de winst die hij behaald uit de verkoop van zijn magische STUIVER...:D Hier kunnen we een mooi feestje van geven dacht ik zo...:)
Ja, voor economische advies kun je altijd bij mij terecht :) |
|
|
| Bouma-Bros |
| quote: | Originally posted by Muppet
He mensen...had een idee wrom organiseren we niet met z'n allen een trance/techno party???????????? We hebben al een paar dj's (bellie,nastra)en er zijn er denk ik nog wel een paar die draaien.
Organisator Bouma brothers???
Locatie+datum geen flauw ideeeee
Zeg ff wat jullie er van vinden
Greetz Muppet |
Mooi idee! Als iemand een geschikte locatie weet te vinden (liefst midden van het land) dan regelen wij dat Cor Fijneman en DJ Dazzle komen draaien. De kosten zouden we met z'n allen moeten delen natuurlijk.
Greetz,
tha Bros. |
|
|
| M5 |
hey stoer!!
maare het wordt toch geen slappe trance party??? |
|
|
| New Wave |
okee, als iemand nou effe een begroting fixt dan hebben we enige duidelijkheid.
paar dj mogelijkheden op een rijtje zetten.
locatie en alles wat der omheen komt....noem maar op.......
en aangezien ik een 5,8 voor economie had op mijn examen was lijkt het mij verstandig dat ik het niet doe.:D |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by New Wave
5,8 |
ik 4,8
ik ben maar een domme dj
hehe |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ennu..mauro heb ik al geprobeerd, maar die zit A) volgeboekt en B) wil alleen op grote feesten draaien....
goed meegedacht raoel..ik wil idd een beetje hardere dj's hebben...:) |
Dj Francois blijft dus over. Hij draait en hard en is groot: 2 meter 10 cm. of zo. Problem solved. Maker van darkman - illegale. Voor iedereen bekend neem ik aan of moet ik 'm uppen naar m'n locker?:D |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by raoel
Nee hoor
Alleen een keer een relletje gehad hier, maar die zijn er wel meer.
|
Ik kan me nie voorstellen dat jij kunt rellen dorpsgenoot. :D :D :D |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Dj Francois blijft dus over. Hij draait en hard en is groot: 2 meter 10 cm. of zo. Problem solved. Maker van darkman - illegale. Voor iedereen bekend neem ik aan of moet ik 'm uppen naar m'n locker?:D |
doe maar:D |
|
|
| New Wave |
gan we het nu wel of niet doen? want we kennen wel gaan zeggen dat we dit en dat kunnen doen maar het moet wel gedaan worden.......
effe lijstje
______________________________________________
Style : Trance/Hardtrance/techno
DJ's : die genoemd zijn :
Bellie
Nastra
Cor fyneman
Jandeman
Francois
Dazzle
Locatie ; Starlight Nijkerkerveen
Tickedverkoop : hoe gaan we dat doen? tickedservice, door organisatie alleen?
Reclame : flyers en aanplakbiljetten kosten $$$$$
Sponsor : coca cola doet altijd wel zoiets (ik kan wel vragen aan mijn werkgever of ik info kan krijgen over sponsoren als Passoa, Safari of Dropshot, misschien Heineken ook wel.)
Beveiliging : Starlight heeft beveiliging
Horeca : Starlight heeft 3 barren.
Voedsel : wordt er eten verkocht? ik kan iets regelen
(mobiele snackwagen)
Kosten : Ligt denk ik aan de totaal kosten op de begroting
Finaciele gedeelte : Wie gaat al het geld regelen??(belangrijkste)
____________________________________________________________________
Nog meer punten, zet het er maar bij |
|
|
| -=WVG=- |
| Waar ligt Nijkerkerveen precies ?? |
|
|
| raoel |
| In eidhoven kun je ook van alles afhuren volgens mij. |
|
|
|
|