return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
TA party!!!! (pg. 15)
View this Thread in Original format
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Rudy
Ik wil jullie hier even een wijs advies geven!

Vorige week heeft een gast die ik ken ook een party georganiseerd! Hij had alles perfect geregeld! Vette DJ's: Marco V, Lucien Foort, Erick E en nog wat anderen! Hij had een mooie tent afgehuurd in Den Haag! Hij had lasers, eigenlijk alles perfect in orde! Ook had hij 10000 flyers en 1000 posters in en rond Den Haag versprijd! Hij verwachtte 850 bezoekers, en zou daarmee 10000 piek winst maken!
Ik ben daar dus ook naartoe gegaan, en om vier 's nachts waren er dus nog maar 50 kaarten verkocht!!!!!!!!!!!
Die gozer heeft dus 15500 piek VERLIES gemaakt! En dat verdien je niet zomaar ff bij elkaar!

Dus kijk uit! Alle DJ's regelen is makkelijk, maar je moet ook genoeg mensen hebben! En er zeker niet op rekenen dat iedereen die toezecht dan ook werkelijk komt!

Maar veel succes!

das zeker die party met Mr Sanderson aka Nastra:)
nou ja eigenlijk:(
WWAAZZAA
He mensen:

7 SEPTEMBER is er weer een feestje van ons... WWAAZZAA noemen we het.. Da's al voor de zoveelste keer.. Vet stoempen... Je moet er wel van houden want het is geen tot weinig trance, maar wel lomp hard en beter!! :)

see ya
Dj Lex
quote:
Originally posted by WWAAZZAA
He mensen:

7 SEPTEMBER is er weer een feestje van ons... WWAAZZAA noemen we het.. Da's al voor de zoveelste keer.. Vet stoempen... Je moet er wel van houden want het is geen tot weinig trance, maar wel lomp hard en beter!! :)

see ya

Waar dan?
In Bergeijk?
:D :D :D
raoel
Nee niet in bergeijk.

Das in walik :D:D:D:D
Een gat ergens in the middel of nergens:D
Tenminste daar was het de vorige keer.
En deze keer ga ik weer, want dat zijn pas feestjes, OMG wat wordt er toch altijd lekker gestoempt.

Walik is trouwens wel vlak bij bergeijk.
Waar woon jij dan LEX?????
raoel
quote:
Originally posted by raoel

Waar woon jij dan LEX?????

:D:D:D heh heh :D:D:D

Ik zie het nu staan
Spijkenisse ofzwiets
Miss Proximus
Waarom haalt die gast dan in hemelsnaam 3 (!!!) dure (ok..relatief duur) dj's in huis! Hij had t veel beter met 1 van de dire kunnen doen denk ik, maar jah..da's achteraf gepraat en daar krijgt ie z'n 15500 piekjes ook niet mee terug :(

Wat lijkt het mij strak om een feestje met Dano en Michel de Hey te hebben (goed goed ik weet dat ik eerst niet zo weg was van Michel, maar nu wel :D)!! Neerlands no. uno BEUKERS haha STAMP STAMP STAMP SLIK :D lolol
Dj Lex
quote:
Originally posted by raoel

:D:D:D heh heh :D:D:D

Ik zie het nu staan
Spijkenisse ofzwiets

hey pas op he.
Spijkenisse of zoiets is toevallig wel een voorstad van Rotterdam met 80 duizend inwoners ja. :D :D :D
basvh
ik heb nog ff een mogelijke naam bedacht voor de TA party. wat ook wel een grappig feit is dat die naam me te binnen schoot toen ik uit me dak stond te gaan op flight 643 in de time out in gemert.

misschien is de naam niet zo origineel, maar het is maar een idee

BEAT ADDICTION
raoel
quote:
Originally posted by basvh

BEAT ADDICTION

Voor veel van ons is dat wel ja. En is wel een gave naam!!!!
Maar de naam komt later wel, lijkt me.
Maar we blijven denken.

Ik had er van de week ook een hoop in mun ketel zitten. Maar die zijn al diep gezonken.
Komen wel weer een keer bovendrijven.
Miss Proximus
De naam is wel 1 van de eerste dingen die je moet weten, want daar moet de flyer nl goed op inspelen

Rudy
quote:
Originally posted by michiel
als jullie ff heel duidelijk precies zeggen wat er allemaal in die brief moet komen, kan ik wel een nette brief in elkaar flansen, gaat me doorgaans wel goed af :)

laat dus maar weten ofzo

later

michiel

hahahahaha Michiel! Je vindt wel dat je goed in Nederlands bent :D:D:D
New Wave
Elke gek kan een brief schrijven :D

Okee diegene die de brief wil schrijven.

Het gaat erom dat je bedrijven aanschrijft om te vragen of ze willen sponsoren, ik moet nog wel effe die man van Starlight bellen.

Ik denkdat in die brief een duidelijke uitlegt, maar wel super kort, moet komen, zorg ervoor dat het er super professioneel uitziet!

Bij mijn werk kon ik niets vragen, de man die alles organiseerd had geen tijd (chef van de beveiliging :D) en die moest nog wat dingetjes afhandelen, der waren een paar dingen gebeurd :-) niets ernstigs :)

Johan gielen kon ik niet meer prive vragen toen die er was, hij moest snel weg.

LATA
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
Privacy Statement